Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz usług informatycznych na potrzeby Sądu Okręgowego we Włocławku i Sądów Rejonowych w Aleksandrowie Kujawskim, Radziejowie i Rypinie.

Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wojska Polskiego 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4222500 , fax. 054 4116208
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny
    ul. Wojska Polskiego 22 22
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4222500, fax. 054 4116208
    REGON: 91125693500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz usług informatycznych na potrzeby Sądu Okręgowego we Włocławku i Sądów Rejonowych w Aleksandrowie Kujawskim, Radziejowie i Rypinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części : Część 1 - Dostawa oprogramowania: 1. Program Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL 32/64-bit BOX lub równoważny - 23 szt. 2. Microsoft Windows Server 2012 CAL User PL - 74 szt. 3. Microsoft Windows 10 Pro PL lub równoważny 1 szt. 4. Licencja na TeamViewer Bussines lub równoważny- na okres 12 miesięcy - 5 szt. 5. Adobe Acrobat Pro DC PL BOX 2015 lub równoważny - 5 szt. 6. ABBYY FineReader 12 Corporate Edition BOX-lub równoważny- 4 szt. Z uwagi na fakt że przedmiotowa dostawa finansowana jest ze środków bieżących Zamawiającego, żadna cena jednostkowa oferowanego oprogramowania w Części nr 2 nie może przekroczyć wartości 3.500,00 zł brutto. Część 2 - Przedłużenie wsparcia 1, Axence nVision - przedłużenie wsparcia do posiadanej licencji nr J6VJ2J-Y9DG2-F8VV6-GDH79V (SO Włocławek) oraz rozszerzenie o 3 dodatkowe serwery z modułem Network Z uwagi na fakt że przedmiotowa dostawa finansowana jest ze środków bieżących Zamawiającego, żadna cena jednostkowa oferowanego wsparcia w Części nr 2 nie może przekroczyć wartości 3.500,00 zł brutto. Część 3 - Oprogramowanie do kopii zapasowych 1. ARCSERVE UDP Premium Edition GMRUDPPVS1E00GG- oprogramowanie do kopii zapasowych kontynuacja abonamentu - 8 szt 2. ARCSERVE UDP Premium Edition Socket - 18 szt - jako crossupgrade z posiadanych licencji ARCSERVE 12.5 i 15 wraz z wdrożeniem oprogramowania Z uwagi na fakt że przedmiotowa dostawa finansowana jest ze środków bieżących Zamawiającego, żadna cena jednostkowa oferowanego oprogramowania w Części nr 3 pkt 2 nie może przekroczyć wartości 3.500,00 zł brutto. Część 4 - Aktualizacja urządzenia Fortigate 1, Aktualizacja posiadanego urządzenia UTM Fortigate 60C nr seryjny FGT60C3G11024125 (koniec wsparcia 28.06.2017r.) w formie trade up do wersji 60D oraz przedłużenia abonamentu i wsparcia technicznego dla urządzenia Fortigate 60 D (koniec wsparcia 7.03.2017r.) nr seryjny FGT60D4613048155 do 28.06.2017 r. Część 5 - System antywirusowy 1. SYSTEM ANTYWIRUSOWY -licencje dla 150 stanowisk komputerowych - 2 lata wsparcia technicznego (SO Włocławek ) Część 6 - Dostawa i zwiększenie pamięci RAM w serwerach 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pamięci operacyjne do serwerów w lokalizacjach przedstawionych w tabeli zgodnie z opisem (patrz servicetag lub S/N) oraz zamontuje w serwerach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone pamięci winny być dedykowane do przedstawionych serwerów oraz kompatybilne z istniejącymi pamięciami w serwerach. Termin wymiany musi zostać zaplanowany po godzinach urzędowania sądów i uzgodniony z informatykami poszczególnych sądów. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą oferować usługi i dostawy o równoważnych parametrach (Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Część 1 - 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych) Część 2 - 150 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) Część 3 - 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych) Część 4 - 50,00 złotych ( słownie: pięćdziesiąt złotych) Część 5 - 300,00 złotych ( słownie: trzysta złotych) Część 6 - 400 złotych (słownie: czterysta złotych) W przypadku składania ofert w kilku częściach zamówienia kwoty wadium podlegają zsumowaniu dla części dla których składana jest oferta. 2. Warunki wnoszenia wadium 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 12 1130 1017 0021 1000 2890 0004 z dopiskiem: Wadium na dostawę oprogramowania i usług informatycznych, część ..... Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na ww. rachunku bankowym. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy. 5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust 6 pkt 2-5 ustawy złożyć należy w oryginale. 6. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z przepisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach