Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę implantów ortopedycznych, narzędzi i akcesoriów do diatermii chirurgicznej i laparoskopii dla Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33380 Krynica - Zdrój, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712807, 4715196 , fax. 184 712 338
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
    ul. Kraszewskiego 142
    33380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4712807, 4715196, fax. 184 712 338
    REGON: 30058700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę implantów ortopedycznych, narzędzi i akcesoriów do diatermii chirurgicznej i laparoskopii dla Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony na dostawę implantów ortopedycznych, narzędzi i akcesoriów do diatermii chirurgicznej i laparoskopii dla Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju. We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy (zamówienia przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego): nie dotyczy. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 5 ustawy. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy W przypadku pakietu nr 3 : Wymagane : bezpłatnie na okres trwania umowy: Instrumentarium do wszczepiania wszystkich wymienionych płytek LCP; stolika na wkręty w kontenerze do sterylizacji Utworzenie w magazynie Zamawiającego banku implantów. Implanty w wersjach stal / tytan, pokryte warstwą antyalergiczną. Katalog z zaznaczonymi pozycjami i numerami katalogowymi implantów Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Umowa realizowana będzie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty , według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, (formularz należy 2) wypełnić w stosunku do tych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę), 3) wypełnione i podpisane tabele asortymentowo-cenowe, załącznik nr 1 do SIWZ 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami należytego ich wykonania (zał. nr 5 do SIWZ) 5 ) Katalogi ze zdjęciami i numerami serii w języku polskim do oferowanych pozycji lub jego kopie (strony prezentujące wyrób) potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego 6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku okrelonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach