Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę implantów ortopedycznych dla Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica - Zdrój, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712807, 4715196 , fax. 184 712 338
  • Data zamieszczenia: 2019-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
    ul. Kraszewskiego 142
    33-380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4712807, 4715196, fax. 184 712 338
    REGON: 30058700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę implantów ortopedycznych dla Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawę implantów ortopedycznych dla Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.Postępowanie zostało podzielone na cztery wyszczególnione poniżej części (pakiety): opis części zamówienia: Pakiet 1 - system do endoskopowej mikrodyscektomii oraz nukleoplastyki Pakiet 2 - implant międzytrzonowych typu plif do odcinka lędźwiowego kręgosłupa pakiet 3 – implanty ortopedyczne pakiet 4 – implanty ortopedyczne Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty , według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, (formularz należy 2) wypełnić w stosunku do tych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę), 3) wypełnione i podpisane tabele asortymentowo-cenowe, załącznik nr 1 do SIWZ 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami należytego ich wykonania (zał. nr 5 do SIWZ) 5 ) Katalogi ze zdjęciami i numerami serii w języku polskim do oferowanych pozycji lub jego kopie (strony prezentujące wyrób) potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego 6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku okrelonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp 7) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach