Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę i wymianę lampy RTG do tomografu komputerowego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

Szpital Specjalistyczny Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Stefana Batorego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7861400 , fax. 032 7861646
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Nr 2
    ul. Stefana Batorego 15 15
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 7861400, fax. 032 7861646
    REGON: 27023589200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital2.bytom.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę i wymianę lampy RTG do tomografu komputerowego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja lampy RTG do tomografu komputerowego BRIGHT SPEED EDGE GE HEALTHCARE , 8 - rzędowego dla potrzeb Zakładu Radiologii Lekarskiej w Szpitalu Specjalistycznym numer 2 w Bytomiu wg następujących wymogów: - fabrycznie nowa lampa, w pełni kompatybilna z tomografem komputerowym BRIGHT SPEED EDGE GE HEALTHCARE , 8 - rzędowy - wolna od wad fizycznych i prawnych - wymagana minimalna gwarancja lampy: 12 m-c od zainstalowania bez limitu skanów. - dostawa loco - siedziba Zamawiającego, instalacja, uruchomienie, test akceptacyjny w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 2. Oferowana lamp musi posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331150009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 8000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych ),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: a) oświadczenia, iż usługę wykona pracownik posiadający certyfikat wystawiony przez producenta urządzenia stwierdzający przeszkolenie w zakresie serwisowania urządzeń tomografii komputerowej lub certyfikat producenta lampy RTG upoważniający inżyniera Wykonawcy do instalacji lampy w tomografie posiadanym przez Zamawiającego. b) upoważnienie producenta lampy RTG do instalacji w tomografie/pracowni Zamawiającego 4. Informację o podwykonawcach (o ile dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach