Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 15
44-101 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
REGON: 00028836600028 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa mikroskopu konsultacyjnego dwustanowiskowego z przystawką do wykonywania zdjeć cyfrowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa mikroskopu konsultacyjnego dwustanowiskowego z przystawką do wykonywania zdjeć cyfrowych. Szczegółowe parametry techniczne przedmiotowego mikroskopu zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokosci 2800,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - niespełna w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Dokument wymieniony w rozdziale w pkt. 1 ppkt. 1.1- 1.2 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . Poświadczenie zgodności kopii dokumentu z oryginałem przez wykonawcę winno być opatrzone imienna pieczątką i własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej i napisem lub pieczątką za zgodność z oryginałem 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa : w pkt. 1 ppkt. 1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokumenty o których mowa w pkt.3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 7 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne i konsorcja, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że może ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego tj. przedstawić dokumenty wymienione w pkt.1 ppkt. 1.1, 1,2, pozostałe dokumenty są składane wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz instalacja mikroskopów
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa doposażenia do mikroskopu ramanowskiego nr DZP.381.70.2016.DW
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa doposażenia do mikroskopu ramanowskiego nr DZP.381.55.2016.DW
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa oraz instalacja mikroskopów
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mikroskopu stereoskopowego
nr sprawy: DZP.381.40.2016.DW
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa mikroskopu
Dodano: 2015-11-19 - Zakup i dostawa sprzętu do Pracowni Histopatologii SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie -zatapiarki parafinowej i mikroskopu
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa sprzętu/aparatury obejmującej procesor tkankowy, zatapiarkę parafinową, mikrotom z zestawem żyletek oraz mikroskop na potrzeby zadania pn: Poprawa wyposażenia pracowni i zakładów patomorfologii w celu optymalizacji jakości wykonywanych badań histopatologicznych w roku 2015 w ramach Narodowego programu zwalczania chorób nowotworowych prowadzonego w Beskidzkim Centrum Onkologii - Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa mikroskopu skaningowego DZP.381.111.2014.DW
Dodano: 2014-12-22 - Dostawa mikroskopu z kamerą dla Wydziału Pedagogicznego Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2014-07-22