Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę i obsługę prenumeraty czasopism krajowych na rok 2010r.

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3784100 , fax. 034 3784202
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
    ul. Waszyngtona 4/8 4/8
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3784100, fax. 034 3784202
    REGON: 00000149400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę i obsługę prenumeraty czasopism krajowych na rok 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i obsługę prenumeraty czasopism krajowych na 2010 rok. 2. Realizacja zamówienia obejmować będzie okres od 01.01.2010 - 31.12.2010. 3. Miejsce dostawy czasopism: Biblioteka Główna Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Armii Krajowej 36A, 42-200 Częstochowa. 4. Szczegółowy wykaz tytułów czasopism zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5. Wykonawca ma obowiązek: 1) dostarczać zamówione tytuły regularnie, niezwłocznie po ich ukazaniu się na rynku prasowym, 2) dopilnować dostarczenia wszystkich, zaplanowanych do prenumeraty na 2010 rok, opłaconych przez zamawiającego numerów, 3) prowadzić korespondencję z wydawcami czasopism, w tym reklamować brak lub uszkodzenie zeszytów u wydawcy, w oparciu o informacje przekazane przez Bibliotekę Główną Akademii, 4) zapewniać kompletne informacje związane z przedmiotem zamówienia, w szczególności o zmianach w prenumeracie, 5) uzupełniać braki niedostarczonych w terminie czasopism: - dzienników, tygodników, dwutygodników, miesięczników - w terminie do 1 miesiąca po upływie kwartału, w którym wystąpiły braki, - dwumiesięczników, kwartalników, półroczników, roczników - w terminie do 31.12.2011r. 6) w przypadku nie uzupełnienia braków w wyznaczonym terminie, zwrócić zamawiającemu równowartość niedostarczonych czasopism, wystawiając fakturę korygującą, 7) wystawić fakturę korygującą w terminie do 15 dni po upływie terminu przewidzianego do uzupełnienia braków, 8) zwrócić wartość czasopisma (pojedynczych zeszytów lub całości) w przypadku zaprzestania ukazywania się czasopisma, 9) zapewnić nieodpłatną obsługę prenumeraty za pośrednictwem telefonu, faksu, poczty elektronicznej oraz serwisu on-line, aż do czasu zakończenia dostaw, w tym przyjmowania reklamacji bez konieczności potwierdzania ich na piśmie, 10) wystawić rachunek zbiorczy za prenumeratę wraz z załączoną specyfikacją zawierającą tytuł czasopisma, częstotliwości, roczne ceny jednostkowe czasopisma oraz łączną kwotę za prenumeratę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - oznacza to, że w chwili otwierania oferty musi ona być zabezpieczona wadium tj. pieniądze muszą się znajdować na koncie Zamawiającego lub musi on dysponować dokumentem potwierdzającym wniesienie wadium w formie niepieniężnej. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/Częstochowa 27 1050 1142 1000 0005 0162 3581. Zamawiający nie zezwala na wpłacanie wadium gotówką w banku obsługującym zamawiającego. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie nie pieniężnej, właściwy dokument musi być załączony do oferty w postaci oryginalnej lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Okres ważności takiego dokumentu musi rozpoczynać się w dniu otwarcia ofert i obejmować co najmniej okres związania ofertą. 5. Załączone do oferty konsorcjum wadium w formie nie pieniężnej powinno zostać wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy), Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1 ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.); 3) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 30.11.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tzn. roczną prenumeratę krajowych czasopism o wartości każdego z tych zamówień min. 50 tys. zł brutto (potwierdzenie pkt VI.2.). 4) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych zamówień (referencje) (potwierdzenie pkt VI.2.). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach