Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 032 7351636
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
ul. Kossutha 13 13
40-844 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 032 7351636
REGON: 01544738200030 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego asysty technicznej do CheckPoint oraz asysty technicznej do McAffe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna oraz aktualizacja systemów posiadanych przez Zamawiającego, tj. systemu zapory ogniowej oraz systemu wykrywania i zapobiegania włamaniom, zgodnie z informacjami oraz z zachowaniem zasad określonych w niniejszej SIWZ. Pod pojęciem aktualizacja należy rozumieć dostawę praw w postaci prawa dostępu i korzystania z nowych, aktualnych wersji oprogramowania oraz wsparcie techniczne (asystę) producenta oprogramowania w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem jego wymagań funkcjonalnych zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia. W oparciu o art. 29 ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę przedmiotu równoważnego do opisanego przez Zamawiającego. Przedmiot równoważny. Przez przedmiot równoważny do przedmiotu zamówienia opisanego w formularzu opis przedmiotu zamówienia należy rozumieć dostawę produktu, którego funkcje, możliwości oraz parametry jakościowe i techniczne są na tym samym lub wyższym poziomie od wskazanych w SIWZ. Cechy oferowanego produktu równoważnego winny umożliwić w pełni sprawną pracę w informatycznym systemie zabezpieczeń zamawiającego. Wykonawca, który zaoferuje przedmiot równoważny, obowiązany jest załączyć do oferty specyfikację przedmiotu równoważnego. Specyfikacja ta musi w sposób opisowy - ze szczegółowym wskazaniem na funkcje, możliwości oraz parametry jakościowe i techniczne - potwierdzić równoważność przedmiotu oferowanego do przedmiotu niniejszego zamówienia w każdym aspekcie wskazanym w formularzu opis przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w formularzu opis przedmiotu zamówienia należy zatem odczytywać łącznie z wyrazami lub równoważna. W przypadku oferowania przedmiotu równoważnego wykonawca winien również załączyć do oferty podpisany formularz opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487300004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt VI lit. B SIWZ oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pzp, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Warunki podmiotowe: 1.posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp oraz przedstawi dokument, o którym mowa w pkt VI lit. B ppkt 1 (lub odpowiednio ppkt 2). 2.posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp. 4.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI lit. A o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w pkt. VI lit. B SIWZ. A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). B. DOKUMENTY: Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być odpowiednio: podpisane albo poświadczone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika, przy czym, dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit. B SIWZ dla pełnomocnictw. Każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 pzp. Do oferty składanej przez ww. Wykonawców, dokument wymieniony w pkt VI lit. B ppkt 1 /lub odpowiednio ppkt 2/ należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. Odnośnie pozostałych warunków (art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 pzp) - winny zostać spełnione wspólnie przez Wykonawców (przy czym wystarczy, aby spełnił je przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wspólnie składają oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp. 4. W przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które zostaną udostępnione przez inne podmioty, Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- rozbudowa systemu zapory ogniowej oraz rozbudowa systemu zabezpieczeń aplikacji i usług dostępnych z sieci publicznej
Dodano: 2016-07-27 - Usługa wsparcia oraz aktualizacji sygnatur dla posiadanych przez Śląski OW NFZ urządzeń Check Point wraz z zainstalowanymi modułami oprogramowania
Dodano: 2014-06-12 - Zakup oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika: Zad. 1: Zakup aktualizacji oraz nowych licencji programów. Zad. 2: Zakup oprogramowania MapInfo
Dodano: 2013-10-22 - Zakup licencji na system zabezpieczeń dla Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Dodano: 2013-06-25 - Dostawa oprogramowania do ochrony antywirusowej sieci, stacji roboczych oraz serwerów, licencji oprogramowania filtrującego ruch sieciowy pod kątem bezpieczeństwa, licencji oprogramowania anty-szpiegowskiego oraz antywłamaniowego
Dodano: 2012-09-21 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę oprogramowania komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
Dodano: 2012-08-13 - Zakup licencji oprogramowania MapInfo Professional 10.5 PL.
Dodano: 2011-12-07 - aktualizacja systemu zapory ogniowej oraz systemu wykrywania i zapobiegania włamaniom
Dodano: 2011-12-05 - aktualizacja systemu zapory ogniowej oraz systemu wykrywania i zapobiegania włamaniom
Dodano: 2011-11-08 - Przedłużenie na kolejny rok licencji oprogramowania do ochrony antywirusowej sieci, stacji roboczych oraz serwerów , licencji oprogramowania filtrującego ruch sieciowy pod kątem bezpieczeństwa , licencji oprogramowania anty-szpiegowskiego oraz antywłamaniowego McAfee funkcjonującego w Urzędzie Miasta.
Dodano: 2011-10-20