Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż dźwigu szpitalnego. Nr sprawy: 15/2012.

"Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Hallera 31
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6458300 , fax. 055 6458310
  • Data zamieszczenia: 2012-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Hallera 31 31
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6458300, fax. 055 6458310
    REGON: 19250877800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzoz-zdrowie.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż dźwigu szpitalnego. Nr sprawy: 15/2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu szpitalnego w ZDROWIE Sp. z o.o. NZOZ w Kwidzynie przy ul. gen. Józefa Hallera 31. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu pn.: Winda - podróż bez barier w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowego osobowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Wymiana istniejącego wyeksploatowanego dźwigu szpitalnego na dostarczony nowy dźwig osobowy w istniejącym szybie windy. Celem wymiany jest zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników oraz poprawa komfortu jazdy i wyglądu estetycznego. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został wyszczególniony w załączniku Nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zakres czynności niezbędnych do wykonania: a) Dostawa nowego osobowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich oraz posiadanie autoryzacji producenta oferowanych dźwigów, udzielonej Wykonawcy; b) Zapewnienie transportu dostarczonego dźwigu, załadunku, rozładunku, umieszczenia dźwigu w szybie windy; c) Demontaż istniejącego i montaż nowego dźwigu windy wraz z wywozem i utylizacją odpadów. Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania istniejących prowadnic i przeciwwagi pod warunkiem, iż nie wpłynie to negatywnie na jakość i sprawność funkcjonowania urządzenia i udzieloną gwarancję przez Wykonawcę; d) Prowadzenie robót pod kierownictwem osoby uprawnionej, oraz pod stałym nadzorem technicznym z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i przeciwpożarowych dla tego rodzaju robót; e) Udział oraz przebadanie urządzenia przez Jednostkę Notyfikowaną; f) Nadanie znaku CE oraz wystawienie Deklaracji Zgodności; g) Dostarczenie dokumentacji rejestracyjnej do właściwej jednostki UDT; h) Udział w badaniach i próbach dźwigu wymaganych przez UDT do wydania decyzji zezwalającej na eksploatację, a także uiszczenie wszelkich opłat z tym związanych zgodnie z obowiązującymi przepisami; i) Zarejestrowanie oraz przekazanie Zamawiającemu protokołów i decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu; j) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazanie jej Zamawiającemu; k) Uwzględnienie kosztu konserwacji i wymaganych przeglądów technicznych w okresie gwarancji; l) Uwzględnienie kosztu zabezpieczenia urządzeń i pomieszczeń niemodernizowanych, przenoszenie, odizolowanie ich przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem (w przypadku powstania uszkodzeń np. konieczność wykonania otworów montażowych w przegrodach budowlanych w celu montażu urządzenia, obróbka przy drzwiach wejściowych przystankowych - likwidacja powstałych zanieczyszczeń w celu doprowadzenia do stanu pierwotnego na koszt Wykonawcy); 4. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest również dokonanie prac adaptacyjnych już istniejącego szybu windy oraz nadszybia w celu zamontowania nowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Parametry techniczne oferowanego przez Wykonawcę dźwigu szpitalnego muszą być dostosowane do wymiarów szybu windy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej szybu windy oraz nadszybia w celu złożenia oświadczenia, iż istniejący szyb i nadszybie są w stanie niewymagającym prac adaptacyjnych. W przypadku jednak, gdy szyb windy i/lub nadszybie będą wymagały przeprowadzenia prac adaptacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji dotyczącej przeprowadzenia prac adaptacyjnych w istniejącym szybie windy i/lub nadszybiu. Koszty związane z ewentualnym opracowaniem powyższej dokumentacji Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia. 6. Wymagania Zamawiającego: - przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy; - dźwig po wymianie musi zostać dopuszczony do eksploatacji przez Urząd Dozoru technicznego (UDT), powinien spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz spełniać wymagania dyrektywy dźwigowej nr 95/16/WE; - modernizacja dźwigu nie powinna skutkować zmianą układu pomieszczeń w budynku ani zmianą przeznaczenia pomieszczeń wymagającą uzyskania decyzji administracyjnej. Nie powinna prowadzić do zmiany parametrów budynku, takich jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość i długość. Niedopuszczalne jest dokonywanie przez Wykonawcę zmian w konstrukcji budynku. 7. W czasie planowania, wyceny, organizacji, realizacji i przekazania robót budowlanych Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione warunki wykonania zamówienia, wynikające z realizacji zamówienia: a) w ZDROWIE Sp. z o.o. NZOZ w Kwidzynie realizowane są funkcje z zakresu opieki medycznej - budynek będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji niniejszego zamówienia; b) roboty wewnątrz budynku mogą być realizowane codziennie w godzinach od 08:00 do 19:00; c) gruz, demontowane materiały, urządzenia i elementy urządzeń technicznych pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować zgodnie z właściwymi przepisami; d) Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania; e) miejsce prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych; f) Wykonawca będzie zobowiązany do wskazywania Zamawiającemu dni, w których zamierza wykonywać roboty powodujące hałas z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 8. Inne postanowienia: 8.1 Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt: zapewnić przeprowadzenie badania odbiorczego dźwigu po wymianie przez Urząd Dozoru Technicznego oraz zrealizować uwagi i zalecenia UDT wymienione w protokołach z tego badania, a także uzyskać stosowną decyzję UDT zezwalającą na eksploatację dźwigu przez użytkownika; 8.2 Zamawiający upoważni Wykonawcę do reprezentowania Zamawiającego przed UDT w sprawach związanych z przeprowadzeniem badania i uzyskaniem decyzji, o której mowa powyżej, z zastrzeżeniem, że koszty czynności dokonywanych przez UDT ponosić będzie Wykonawca; 8.3 Wydanie przez UDT decyzji, o której mowa powyżej, będzie warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do uznania zamówienia za zrealizowane. Zamawiający uzna zamówienie za zrealizowane po ostatecznym odbiorze robót w formie protokołu; 8.4 Wykonawca zobowiązany jest również do dostarczenia Zamawiającemu: a) kompletu osprzętu i oznakowań; b) kart gwarancyjnych oraz książki przeglądów i konserwacji - przy odbiorze końcowym; c) egzemplarza instrukcji obsługi dźwigu, opracowanej w języku polskim oraz zorganizowania przeszkolenia pracowników użytkownika w zakresie obsługi i bezpieczeństwa w użytkowaniu zainstalowanego dźwigu. 8.5 Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia w ogólnodostępnym, widocznym miejscu informacji o dofinansowaniu niniejszego zamówienia ze środków PFRON likwidacji barier (metalowa tablica). 8.6 Po dokonaniu prac adaptacyjnych związanych z przystosowaniem szybu windy i nadszybia do zamontowania nowego dźwigu szpitalnego będącego przedmiotem niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. 8.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za terminowe wykonanie zamówienia; 8.8 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8.9 Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego. 8.10 Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu prac w okresie trwania realizacji zamówienia aż do zakończenia odbioru ostatecznego robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 800,00 zł (słownie: sześć tysięcy osiemset złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy ZDROWIE Sp. z o.o. NZOZ w Kwidzynie: Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie, nr rachunku 98 8300 0009 0016 9734 2000 0020 z dopiskiem Wadium do przetargu nr 15/2012 na Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż dźwigu szpitalnego. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota określona w pkt. 1 musi znajdować się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 3, dokument (oryginał) wadium należy dołączyć do oferty. 7. Poręczenie lub gwarancja winny być ważne przez okres ważności oferty, winny dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez zamawiającego w okresie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego bez spełnienia jakichkolwiek warunków dodatkowych. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelewy pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzoz-zdrowie.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach