Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8325220, 8316789 , fax. 073 8316601
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego
Rynek 27 27
58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
tel. 074 8325220, 8316789, fax. 073 8316601
REGON: 89072214900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pow.dzierzoniow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA POTRZEB KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W DZIERŻONIOWIE ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKACH RYNEK 27 I ŚWIDNICKA 38 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie zlokalizowanych w budynkach Rynek 27 i Świdnicka 38. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Serwer 1 zest. 3.1.1 Jednostka centralna 3.1.2 System operacyjny 3.1.3 Licencje Microsoft Windows Server CAL 2008 UserCAL Gov. 100 szt. 3.2 Stacja robocza 8 zestawów 3.2.2 System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional PL OEM 64-bit. 3.2.5 Monitor 3.3 Skaner 3.4 Drukarka Uwagi 1) Podane parametry techniczne poszczególnych urządzeń należy traktować jako obowiazujące minimum techniczno-jakościowe, chyba że podano inaczej. 2) Wszystkie produkty: a) muszą być fabrycznie nowe, nie mogą być w żadnej formie używane (np. nie mogą pochodzić z rynku remarketingowego), b) winny być opatrzone znakiem producenta (produkty markowe - ang. branded) oraz nosić cechy jednoznacznie go identyfikujące, c) muszą posiadać deklarację zgodności producenta lub jego przedstawiciela stwierdzające, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami, specyfikacją techniczną lub określoną normą. 3) W momencie wyboru danej oferty, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedstawienia szczegółowej specyfikacji przedmiotowej zamówienia. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentacji producenta, poświadczającej określone cechy danego produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 2 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz udokumentują to poprzez złożenie zaświadczeń, dokumentów i informacji potwierdzających, aktualnych na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5.złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ 6.wniosą wadium przetargowe. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt II ust. 1 niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY zawierający następujące załączniki: 1.1. Zestawienie ofertowych cen netto i brutto za realizację przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 1, cena oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, w którym znajdują się następujące oświadczenia: -oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, -oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, -oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, -oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń, -oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i akceptuje projekt umowy oraz zobowiązuje się podpisać umowę w razie wybrania jego oferty, -oświadczenie o braku zaległości podatkowych z wyjątkiem przypadków, w których Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości, -oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne z wyjątkiem przypadków, w których Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości z tego tytułu. Do załącznika nr 2 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 1.3. Oświadczenie według załącznika nr 3 dotyczące zgodności wyrobu z zasadniczymi wymogami specyfikacji technicznej lub określonej normy. 1.4. Wykaz przynajmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze świadczonych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością - referencje - załącznik nr 4. 1.5. Zaparafowany projekt umowy. 1.6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składających ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu komputerowego do Izby Celnej we Wrocławiu.
Dodano: 2016-07-27 - Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa, montaż, podłączenie, uruchomienie i konfiguracja nowego serwera i nowych stacji roboczych do obliczeń równoległych oraz dostawa nowego projektora multimedialnego i drukarki - 2 pakiety
Dodano: 2013-11-29 - Sprzedaż wraz z dostawą komputerów typu All In One do Izby Celnej we Wrocławiu
Dodano: 2013-08-19 - Dostawa serwera obliczeniowego
Dodano: 2013-01-25 - DOSTAWA I MONTAŻ SERWERÓW OBLICZENIOWYCH, KOMPUTERÓW WYSOKOWYDAJNYCH, KOMPUTERÓW OSOBISTYCH, LAPTOPÓW, MONITORÓW, DRUKAREK ORAZ DOSTAWA OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO.
Dodano: 2012-10-30 - Dostawa i uruchomienie komputera o wysokiej mocy obliczeniowej.
Dodano: 2012-10-23 - Dostawa i zainstalowanie w środowisku technicznym Zamawiającego, stacji roboczych, urządzeń telekomunikacyjnych i biurowych wraz z licencjami oprogramowania systemowego i biurowego
Dodano: 2012-07-09 - na dostawę Komputerów, monitorów, drukarek i skanera na potrzeby Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu
Dodano: 2011-12-13 - na dostawę Komputerów, monitorów, drukarek i skanera na potrzeby Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu
Dodano: 2011-11-29