Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA POTRZEB KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W DZIERŻONIOWIE ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKACH RYNEK 27 I ŚWIDNICKA 38

Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8325220, 8316789 , fax. 073 8316601
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego
    Rynek 27 27
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8325220, 8316789, fax. 073 8316601
    REGON: 89072214900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pow.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA POTRZEB KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W DZIERŻONIOWIE ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKACH RYNEK 27 I ŚWIDNICKA 38
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie zlokalizowanych w budynkach Rynek 27 i Świdnicka 38. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Serwer 1 zest. 3.1.1 Jednostka centralna 3.1.2 System operacyjny 3.1.3 Licencje Microsoft Windows Server CAL 2008 UserCAL Gov. 100 szt. 3.2 Stacja robocza 8 zestawów 3.2.2 System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional PL OEM 64-bit. 3.2.5 Monitor 3.3 Skaner 3.4 Drukarka Uwagi 1) Podane parametry techniczne poszczególnych urządzeń należy traktować jako obowiazujące minimum techniczno-jakościowe, chyba że podano inaczej. 2) Wszystkie produkty: a) muszą być fabrycznie nowe, nie mogą być w żadnej formie używane (np. nie mogą pochodzić z rynku remarketingowego), b) winny być opatrzone znakiem producenta (produkty markowe - ang. branded) oraz nosić cechy jednoznacznie go identyfikujące, c) muszą posiadać deklarację zgodności producenta lub jego przedstawiciela stwierdzające, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami, specyfikacją techniczną lub określoną normą. 3) W momencie wyboru danej oferty, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedstawienia szczegółowej specyfikacji przedmiotowej zamówienia. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentacji producenta, poświadczającej określone cechy danego produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 2 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz udokumentują to poprzez złożenie zaświadczeń, dokumentów i informacji potwierdzających, aktualnych na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5.złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ 6.wniosą wadium przetargowe. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt II ust. 1 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY zawierający następujące załączniki: 1.1. Zestawienie ofertowych cen netto i brutto za realizację przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 1, cena oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, w którym znajdują się następujące oświadczenia: -oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, -oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, -oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, -oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń, -oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i akceptuje projekt umowy oraz zobowiązuje się podpisać umowę w razie wybrania jego oferty, -oświadczenie o braku zaległości podatkowych z wyjątkiem przypadków, w których Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości, -oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne z wyjątkiem przypadków, w których Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości z tego tytułu. Do załącznika nr 2 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 1.3. Oświadczenie według załącznika nr 3 dotyczące zgodności wyrobu z zasadniczymi wymogami specyfikacji technicznej lub określonej normy. 1.4. Wykaz przynajmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze świadczonych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością - referencje - załącznik nr 4. 1.5. Zaparafowany projekt umowy. 1.6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składających ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach