Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3923016 wew. 61, 63 , fax. 071 3923015
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie
ul. Kamienna 3 3
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 071 3923016 wew. 61, 63, fax. 071 3923015
REGON: 02082095700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa recyklera - remontera drogowego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego recyklera - remontera drogowego do przerobu zerwanego asfaltu, służącego do powtórnego grzania i przerobu zerwanych nawierzchni bitumicznych takich jak złom asfaltowy czy odpady po frezowaniu nawierzchni asfaltowych. Urządzenie to ma posiadać własne podwozie i być holowane przez dowolny pojazd dostosowany do holowania przyczep. Podwozie powinno posiadać świadectwo homologacji wydane przez Ministra Infrastruktury, a urządzenie musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.). 2) Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VII niezbędnych do przeprowadzenia postępowania i wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4) Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dokumenty wymagane: a) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - min. dwóch dostaw. e) dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie; 2)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 b i c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 - Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.6) Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ - parametry oferowane, 7)Zaakceptowany wzór umowy. 8) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl zakładka BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego termosu do transportu mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco.
Dodano: 2014-02-19 - WYNAJEM SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ PRZY REALIZACJI ODTWARZANIA NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY Lubin
Dodano: 2013-10-31 - Dostawa wyposażenia dla szkół zawodowych w branży budowlanej województwa dolnośląskiego.
Dodano: 2012-10-17 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MASZYN I URZĄDZEŃ RÓŻNYCH DLA POTRZEB INFRASTRUKTURY nr sprawy 73/PN/2011
Dodano: 2011-11-25 - Dostawa wyposażenia dla szkół zawodowych w branży budowlanej województwa dolnośląskiego
Dodano: 2011-11-17 - Zakup używanych maszyn budowlanych w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2011-10-19 - Dostawa wyposażenia dla szkół zawodowych w branży budowlanej województwa dolnośląskiego
Dodano: 2011-10-05 - Dostawa fabrycznie nowego walca drogowego
Dodano: 2011-03-09 - Dostawa używanej rozkładarki mas bitumicznych przystosowanej do ścielenia tłucznia
Dodano: 2011-03-07 - Dostawa układarki do poboczy przystosowanej do współpracy z ładowarką.
Dodano: 2011-02-14