Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284 , fax. 0-48 36 20 282, 3620532
- Data zamieszczenia: 2013-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, fax. 0-48 36 20 282, 3620532
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę drukarek w ramach projektu Lepsza edukacja najlepszą inwestycją- zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich podstawówek w latach 2011-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek (2 sztuki) w ramach projektu Lepsza edukacja najlepszą inwestycją- zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich podstawówek w latach 2011-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 200.000 EUR - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia multimedialnego Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-064/2016
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa wyposażenia multimedialnego Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-016/2016
Dodano: 2016-03-01 - Zakup drukarki 3D wraz z filamentami na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie nr WEiTI/65/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-11-27 - Zakup drukarek kodów kreskowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby komórek organizacyjnych KGP,Sprawa nr 264/BŁiI/15/MSz
Dodano: 2015-11-24 - Zakup drukarki 3D wraz z filamentami na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie nr WEiTI/52/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa drukarki 3D Postępowanie nr WEiTI/14/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa drukarek kolorowych i czarno-białych. Postępowanie nr WEiTI/178/S/ZP/2015/1030.
Dodano: 2015-09-21 - Zakup sprzętu drukującego oraz skanerów na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa akcesoriów biurowych i wyposażenia socjalnego dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego,znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-052/2015
Dodano: 2015-07-01 - Zakup i dostawa plotera, oprogramowania i tonerów w ramach projektu Specjalizacja zawodowa - sukcesem na rynku pracy Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-03-31