Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Jagiellończyka 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7885289 , fax. 17 7885290
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej
ul. Jagiellończyka 3 3
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 7885289, fax. 17 7885290
REGON: 00019896000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbmielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę bonów towarowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa bonów towarowych dla pracowników, emerytów i rencistów Zespołu Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Mielcu w ilości: 667 sztuk po 50 zł; 272 sztuki po 20 zł; 2 sztuki po 10zł - o łącznej wartości 38 810,00 złotych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP, 2. wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3. nie zaleganie z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Ocena spełniania warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt. VI. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość placówek na terenie miasta Mielca
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsbmielec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa bonów towarowych dla Domu Pomocy Społecznej w Górnie
Dodano: 2016-06-08 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych dla pracowników Zamawiającego
Dodano: 2016-03-14 - Przetarg nieograniczony na dostawę bonów towarowych dla SOSW Mielec
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa bonów towarowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jaśle w 2016r.
Dodano: 2015-11-26 - Przetarg nieograniczony na dostawę bonów towarowych dla pracowników SOSW Mielec
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa bonów towarowych
Dodano: 2015-11-09 - Dostawt bonów towarowych w formie papierowej
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa bonów towarowych, papierowych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa bonów towarowych dla Domu Pomocy Społecznej w Górnie.
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa bonów towarowych do Domu Pomocy Społecznej w Górnie
Dodano: 2015-04-09