Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę biletów, karnetów, znaczków oraz legitymacji do biletów miesięcznych w 2010 roku (37/P/09)

Miejski Zakład Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6555202 , fax. 056 6555339
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji
    ul. Sienkiewicza 24/26 24/26
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6555202, fax. 056 6555339
    REGON: 00573656200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę biletów, karnetów, znaczków oraz legitymacji do biletów miesięcznych w 2010 roku (37/P/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa biletów, karnetów, znaczków oraz legitymacji do biletów miesięcznych w okresie od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie transportem Dostawcy na jego koszt do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Toruniu, przy ul. Sienkiewicza 24/26, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, według zapotrzebowania składanego na 14 dni przed dostawą. Bilety w bloczkach 100 sztuk,ilość ok. 13 000 000 szt - 130 000 bloczków; Karnety 8 - przejazdowe: w bloczkach 50 pasków, ilość ok. 370 000 sztuk - 7 400 bloczków; Znaczki na bilety miesięczne w pakietach po 20 pasków, w pasku po 5 znaczków - w pakiecie 100 znaczków - ilość rodzajów nominałów: 13, ilość ok. 230 000 sztuk - 2 300 pakietów;Legitymacje do biletów miesięcznych w bloczkach 100 sztuk - ilość rodzajów 10, ilość ok. 20 000 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224590002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 (słownie: trzy tysiące) złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; wymogowi temu czyni zadość wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej trzy dostawy biletów, karnetów, znaczków i legitymacji o wartości co najmniej 100 000,00 złotych (netto) każda; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca przedstawi: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedstawi: wykaz wykonanych dostaw biletów, karnetów, znaczków i legitymacji w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - wykaz można ograniczyć do trzech dostaw o wartości co najmniej 100 000,00 zł (netto) każda - (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia); 3. Ponadto, Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi : zaświadczenie o rejestracji Producenta hologramu w IHMA - International Hologram Manufacturers Association (Międzynarodowe Stowarzyszenie Producentów Hologramów) oraz dokument potwierdzający, że Oferent jest jedynym właścicielem wzoru hologramu. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzk.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach