Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę akumulatorów do pojazdów służbowych woj. pomorskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-819 Gdańsk, ul. Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 47 74 14 945, 47 74 14 817, , fax. 47 74 14 810
  • Data zamieszczenia: 2020-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
    ul. Okopowa 15
    80-819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 47 74 14 945, 47 74 14 817, , fax. 47 74 14 810
    REGON: 19123609400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę akumulatorów do pojazdów służbowych woj. pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów dla KWP w Gdańsku zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ. Dostarczone akumulatory będą: Akumulatory będą wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go. Dostarczony asortyment musi być dopuszczony do stosowania zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2015, poz. 305.) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże deklaracje zgodności, potwierdzające spełnienie tego warunku w trakcie realizacji umowy Akumulatory spełniać wymogi art. 70g ust.6. ustawy z dnia 13.06.2019r. o zmianie ustawy- Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019r. poz. 1466, tj.), Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu wyposażenia lub części bez wymaganego odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży oświadczenie o pochodzeniu całej partii zamawianych części od jednego producenta /wytwórcy/ oraz dołączy certyfikat producenta /nie importera/ w języku polskim. Faktyczna ilość zamówień zlecanych Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określona ilość akumulatorów w załączniku nr 1 do SIWZ jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego, jednak do wyczerpania wartości umownej brutto. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia w przypadku stwierdzenia przy odbiorze przez jego przedstawicieli, że części zamienne są nieprawidłowe lub niezgodnie z postanowieniami umowy Odmowa przyjęcia wykonanej usługi będzie traktowana, jako brak realizacji zlecenia z przewidzianymi w umowie sankcjami Na części nieobjęte zamówieniem podstawowym Wykonawca zaoferuje stały upust/rabat w %. w przypadku, gdy Wykonawca nie poda % upustu/rabatu Zamawiający przyjmuje 0% Termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia faktury. Realizacja każdorazowego zamówienia Zamawiającego wyszczególnionego w zał. nr 1 Wykonawca zrealizuje najpóźniej w ciągu 24 godz. od chwili zgłoszenia, dostarczając towar do magazynu Zamawiającego. Dostawę po godz. 14.00 traktuje się, jako rozpoczęty dzień zwłoki. Miejsce dostawy magazyn Zamawiającego czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:00 znajdujący się w Gdańsku ul. 3 maja 7. Wszelkie koszty dostarczenia zamówionych części do magazyny Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia objęty jest wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.08.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U.2019, poz.1751). Wynagrodzenie objęte jest mechanizmem podzielnej płatności. Wymagany termin realizacji zamówienia ; Systematycznie przez 12 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od 10.10.2020r. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo, sukcesywnie miarę potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ oraz umowa. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ, w tym umowy stanowiącej jej integralną część. Art. 93 1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo 2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo 3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31431000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Formularz Oferty (zał. nr 2); Uwaga: podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach wraz z wykazem asortymentowym zał. nr 1 do SIWZ. Powyższe dokumenty nie podlega uzupełnieniu i niezłożenie powyższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. B. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; C. Oświadczenia ( ZAŁ. Nr 3/1 i 3/2 ); W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach