Zakład Karny w Lublińcu ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 353-02-81 , fax. 0-34 353-02-81
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Lublińcu
ul. Sobieskiego 6 6
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 0-34 353-02-81, fax. 0-34 353-02-81
REGON: 00031979900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny w Lublińcu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ PRODUKTÓW MLECZARSKICH, i TŁUSZCZY ROŚLINNYCHNA DOSTAWĘ PRODUKTÓW MLECZARSKICH, i TŁUSZCZY ROŚLINNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Mleko w proszku (opakowania do 25 kg) - 400 kg. 2. Ser topiony kostka 100 g - 600 kg. 3. Ser żółty - 600 kg. 4. Serek homogenizowany owocowy pojemnik 150 g - 7500 szt. 5. Serek homogenizowany naturalny pojemnik 150 g - 500 szt. 6. Ser twarogowy półtłusty kostka 250 g - 2000 kg. 7. Serek kanapkowy śmietankowy pojemnik 150g - 50 kg. 8. Śmietana 18% pojemnik 400 g - 500 kg. 9. Kefir pojemnik 400 g - 1500 kg. 10.Jogurt owocowy pojemnik 150 g - 7800 szt. 11.Masło roślinne kostka 250 g - 5200 kg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Złożą : 1.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2), o spełnieniu warunków określonych w pkt VIII niniejszej specyfikacji - dokument należy złożyć w formie oryginału, ostemplowany i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione. 2.Oświadczenie zgodne z art. 24 ust 1 i 2 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), o spełnieniu warunków określonych w pkt 8 niniejszej specyfikacji - dokument należy złożyć w formie oryginału, ostemplowany i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione. 3.Wypełniony i parafowany projekt umowy - czytelny podpis i informacja z dopiskiem - akceptuję warunki umowy - projekt umowy uzupełnia wykonawca podając swoje dane oraz informacje zawarte w ofercie (tj. cenę brutto, stawkę VAT, wartość brutto) zgodne z formularzem ofertowym. 4. Wypełniony druk - Formularz ofertowy. Dokumenty są składane w formie oryginału. Ocena spełnienia warunków w oparciu o przedstawione dokumenty dokonana zostanie formułą spełnia-nie spełnia. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium. Ocena oferty nastąpi na podstawie jednego kryterium, którym jest wartość brutto całego zamówienia w danej grupie o wadze 100%. Sposób obliczania oferty: najniższa oferowana wartość brutto Kc = ______________________________________________ x 100 [ pkt. ] wartość brutto oferty ocenianej Maksymalna ilość punktów, jaką wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryterium wynosi 100 pkt uzyska ją oferta o najniższej wartości brutto całego zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają punktację na podstawie stosunku zaoferowanej wartości do wartości najniższej (zgodnie z matematyczną zasadą proporcjonalności odwrotnej - im wyższa wartość tym mniejsza ilość otrzymanych punktów).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca: - spełnia warunki, stawiane wykonawcom przez zamawiającego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2), o spełnieniu warunków określonych w pkt VIII niniejszej specyfikacji - dokument należy złożyć w formie oryginału, ostemplowany i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione. 2.Oświadczenie zgodne z art. 24 ust 1 i 2 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), o spełnieniu warunków określonych w pkt 8 niniejszej specyfikacji - dokument należy złożyć w formie oryginału, ostemplowany i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione. 3.Wypełniony i parafowany projekt umowy - czytelny podpis i informacja z dopiskiem - akceptuję warunki umowy - projekt umowy uzupełnia wykonawca podając swoje dane oraz informacje zawarte w ofercie (tj. cenę brutto, stawkę VAT, wartość brutto) zgodne z formularzem ofertowym. 4. Wypełniony druk - Formularz ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET II
Dodano: 2016-05-16 - SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-05-13 - 5/PN/DEG/AM/2016 - Dostawa artykułów nabiałowych, tłuszczowych i jaj dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
Dodano: 2016-04-18 - Sukcesywne dostawy wraz z transportem nabiału i tłuszczów w 2016r
Dodano: 2016-01-20 - COW-ZAF 27.PŻ.1.2016
Dodano: 2016-01-19 - Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-12-08 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2015-12-08 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2015-12-03 - Sukcesywna dostawa nabiału i tłuszczy do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim
Dodano: 2015-11-26