Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na budowę zbiornika retencyjnego wody wraz z uzbrojeniem na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Siekierki Wielkie, ul. Kościelna 6, gmina Kostrzyn.

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618178239 , fax. 618 970 908
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Poznańska 2
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 618178239, fax. 618 970 908
    REGON: 63202363500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkostrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na budowę zbiornika retencyjnego wody wraz z uzbrojeniem na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Siekierki Wielkie, ul. Kościelna 6, gmina Kostrzyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zbiornika retencyjnego wody wraz z uzbrojeniem na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Siekierki Wielkie, ul. Kościelna 6 (działka nr 371/17) , gmina Kostrzyn. Szczegółowy zakres zamówienia: 1.Branża – budowlana – sanitarna - elektryczna a) Zbiornik retencyjny do wody pitnej stalowy, prefabrykowany, zabezpieczonej antykorozyjnie farbą z atestem PZH o pojemności czynnej 200 m3 z izolacją. Kompletny z konstrukcją nośną, płaszczem zbiornika, zadaszeniem i izolacją oraz wyposażeniem technicznym jak wymagane włazy, drabiny, króćce przyłączeniowe itp. b)Konstrukcja zbiornika, szczególnie wysokość powinna stanowić połączenie hydrauliczne z istniejącymi już zbiornikami retencyjnymi. Regulacja poziomu wody w zbiorniku powinna być kompatybilna z istniejącymi zbiornikami. c)Posadowienie zbiornika na płycie fundamentowej. d)Wykonanie nowych przewodów zasilających, ssących, przelewowych i spustowych. Zbiorniki należy połączyć z filtrami i zestawem hydroforowym poprzez rurociągi międzyobiektowe. e)Podłączenie rozdzielnicy sterowniczej RS1. f) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie instalacji odgromowej oraz wykonanie pomiarów skuteczności zerowania i uzyskanie prawidłowych wyników. Jako uziom należy ułożyć bednarkę FeZn 30x4mm 1m od zbiornika. Rezystancja nie może przekroczyć 10.Na zbiorniku należy zamontować systemowy maszt odgromowy o wysokości 2 m nad poziomem dachu. Jako przewód odprowadzający należy zastosować drut stalowy ocynkowany FeZn 8mm. Wszystkie przewodzące elementy takie jak drabinka rynny należy połączyć z przewodem odprowadzającym. Między przewodem odprowadzającym, a uziemiającym należy zainstalować zacisk probierczy (złącze kontrolne). g)Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji, wykonanie analiz bakteriologicznych i uzyskanie pozytywnych wyników badań. h)Przed przystąpieniem do prac wykonać geodezyjne wytyczenie obiektu. i)Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz.; j)Wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych – 5 egz. k)Przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego. 2.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu szkód zaistniałych na terenie budowy, w tym z tytułu zdarzeń losowych powstałych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy do dnia protokolarnego odbioru robót, jak również pełną odpowiedzialność kontraktową z tytułu realizacji umowy, odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji jakości oraz odpowiedzialność deliktową. a. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników i osób zatrudnionych. b. Ponoszenie kosztów doprowadzenia wody, energii elektrycznej, itp. do plac budowy oraz pokrywania wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy. c. Wykonanie przedmiotu zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. d. Stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy. e. Skompletowanie wszystkich dokumentów (protokołów, certyfikatów, atestów itp.) i przekazywanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy. f. Dostarczenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. g. Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są potrzebne, a w [przypadku odpadów niebezpiecznych dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie lub fakturę z wysypiska śmieci wraz z kartą przekazania odpadu. Usunięcie po zakończeniu robót poza teren budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. h. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej wszystkich węzłów określonych w dokumentacji projektowej. Dokumentację fotograficzną należy prowadzić w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru. Dokumentację fotograficzną należy załączyć do dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz elektronicznej. i. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (na czas realizacji wykonania przedmiotu zamówienia) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a. W wymiarze pełnego etatu (min. 2 pracowników) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: osoby wykonujące czynności kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, że osoby wykonujące ww. czynności (z podaniem imienia i nazwiska osoby) będą zatrudnione lub są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W trakcie realizacji umowy Zamawiający jest uprawniony do kontrolowania czy podstawą zatrudnienia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy jest umowa o pracę. b. Wymagany okres gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi………….i min. 36 miesięcy (termin ten uzależniony będzie od oferty wybranego Wykonawcy), licząc od daty przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgłoszonej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu i podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót. UWAGI: 1. Wszelkie nazwy producentów, materiałów, urządzeń itp. Użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiotach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informację pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowanie robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosownych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu. 3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 9. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia korespondencji drogą elektroniczną lub fax-em. 10. Uwaga!! Wykonawca na każdej stronie składanej oferty łącznie z kosztorysami ofertowymi winien złożyć własnoręczny podpis (nie parafowany) parafowanie skutkuje odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości 4 500,00 zł. Słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : • Pieniądzu • Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • Gwarancjach bankowych, • Gwarancjach ubezpieczeniowych • Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancją powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące dokumenty: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazania ich siedzib. 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją. 3) Kwotę gwarancji 4) Termin ważności gwarancji 5) Zobowiązanie gwaranta do (klauzula): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta z wyjątkiem zleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadnienia, zawierające oświadczenie iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. Wyżej wymienione zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi Gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. Konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 6) Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 4. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie nr rachunku 21 1050 1520 1000 0024 2874 0381. Na przelewie należy umieścić informację Przetarg nieograniczony na: Budowa zbiornika retencyjnego wody wraz z uzbrojeniem na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Siekierki Wielkie, ul. Kościelna 6, gmina Kostrzyn. Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego – Zakład Komunalny, 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska 2 – sekretariat – w kopercie. Na kopercie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na Budowa zbiornika retencyjnego wody wraz z uzbrojeniem na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Siekierki Wielkie, ul. Kościelna 6, gmina Kostrzyn. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30.07.2019 r. do godziny 9:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom (zgodnie z ich dyspozycją) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6 ppkt. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4) ppkt. 2), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe w przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1. Pełnomocnictw, list przedmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, związanej z realizacją przedmiotu zamówienia – działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień przez Wykonawcę w związku, z czym Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach