Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na budowę garaży dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rząśni

Gmina Rząśnia ogłasza przetarg

  • Adres: 98-332 Rząśnia, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 317 122 , fax. 446 317 129
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnia
    ul. Kościuszki 16
    98-332 Rząśnia, woj. łódzkie
    tel. 446 317 122, fax. 446 317 129
    REGON: 59064793100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na budowę garaży dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rząśni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki 3 budynków gospodarczych oraz budowa budynku gospodarczo-garażowego, przyłącza kanalizacji deszczowej, instalacji kanalizacji deszczowej, oświetlenie terenu, WLZ i 11 miejsc postojowych 2.Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności: a) Wykonanie rozbiórki 3 istniejących budynków, b) Roboty fundamentowe, c) Montaż konstrukcji stalowej, d) Montaż obudowy budynku gospodarczo-garażowego, e) Montaż stolarki okiennej, f) Wykonanie posadzki, g) Wykonanie wentylacji nawiewnej kanału, przyłącza wraz z instalacją kanalizacji deszczowej, h) Wykonanie podbudowy pod utwardzenie terenu, i) Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, j) Ułożenie nawierzchni z płyt ażurowych, k) Wykonanie nawierzchni biologicznie czynnej (trawa), l) Wykonanie instalacji elektrycznej, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do SIWZ: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. Załącznik Nr 3 do SIWZ – Przedmiary robót 4. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 3 osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określają zapisy projektu umowy – załącznik nr 5 do SIWZ stanowiący jej integralną część. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace związane z wykonaniem konstrukcji stalowych, robót ogólnobudowlanych i prac ziemnych. 6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) na zasadach i w jednej z form określonych w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach