Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Adaptację obiektów Komendy Miejskiej Policji w Słupsku ul. 3 Maja 1 tj. część pomieszczeń budynku A, budynek C, budynek E, budynek trafostacji, kojce dla psów, wiata wraz z myjnią, wybrane elementy zagospodarowania terenu wraz z sieciami.

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80819 Gdańsk, ul. Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 214 817 , fax. 583 214 810
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
    ul. Okopowa 15
    80819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 214 817, fax. 583 214 810
    REGON: 19123609400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Adaptację obiektów Komendy Miejskiej Policji w Słupsku ul. 3 Maja 1 tj. część pomieszczeń budynku A, budynek C, budynek E, budynek trafostacji, kojce dla psów, wiata wraz z myjnią, wybrane elementy zagospodarowania terenu wraz z sieciami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja obiektów Komendy Miejskiej Policji w Słupsku ul. 3 Maja 1 tj. część pomieszczeń budynku A, budynek C, budynek E, budynek trafostacji, kojce dla psów, wiata wraz z myjnią, wybrane elementy zagospodarowania terenu wraz z sieciami j.n.: wykonanie remontu obiektów KMP w Słupsku zgodnie z dokumentacją projektową z nimi związaną, przedmiarem robót i kosztorysem nakładczym, audytem energetycznym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ tj.: - budynek A – pom. nr. 017, 018, 019, 020, 021, 022, 023, 024, 025, 026, 027 i 029  budynek C – komplet  budynek E – komplet  budynek trafostacji – komplet  budynek kojców dla psów – komplet  wiata z myjnią – komplet  zagospodarowanie terenu wraz z sieciami – zakres określony kosztorysami inwestorskimi zgodnie z załącznikiem nr 5 stanowiących załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 3. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; E. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach