Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY DOSTWA SPRZĘTU, AKCESORIÓW I OPROGRAMOWAŃ KOMPUTEROWYCH DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. JANA AMOSA KOMEŃSKIEGO W LESZNIE

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Adama Mickiewicza 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5296058 , fax. 065 5296076
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego
    ul. Adama Mickiewicza 5 5
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5296058, fax. 065 5296076
    REGON: 41112335100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY DOSTWA SPRZĘTU, AKCESORIÓW I OPROGRAMOWAŃ KOMPUTEROWYCH DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. JANA AMOSA KOMEŃSKIEGO W LESZNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, akcesoriów oraz oprogramowań komputerowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie. Przedmiotem zamówienia został podzielony na 10 pakietów: Pakiet 1 - Dostawa 13 projektorów multimedialnych wraz z dostosowaniem istniejącej instalacji, montażem oraz uruchomieniem. Pakiet 2 - Aktualizacja oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection wraz z dodatkowym oprogramowaniem antywirusowym do ochrony serwerów. Pakiet 3 - Przedłużenie licencji Matlab Pakiet 4 - Dostawa laserowego urządzenia wielofunkcyjnego wraz z uruchomieniem. Pakiet 5 - Dostawa komputera przenośnego. Pakiet 6 - Dostawa zestawy prezentacyjnego. Pakiet 7 - Dostawa komputerów, monitorów i osprzętu sieciowego do pracowni komputerowej. Pakiet 8 - Dostawa serwera. Pakiet 9 - Dostawa podzespołów komputerowych. Pakiet 10 - Dostawa drukarki laserowej kolor wraz z uruchomieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia muszą być towary fabrycznie nowe, spełniające PN, I kategorii,nieużywane, wyprodukowane w 2009r., spełniające wymogi techniczno-jakościowe określone przez Producenta danego wyrobu oraz wymogi techniczne określone w SIWZ przez Zamawiającego. Parametry określone w specyfikacji należy traktować jako minimalne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: 1. Warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - przedmiot zamówienia znajduje się w ich zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę będzie odpowiadał wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy, - zagwarantują dostawę i montaż przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych). - złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, są oni zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdziale 6 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunku udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Ponadto do swojej oferty Wykonawcy są zobowiązani dołączyć: 3. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z kosztorysem cenowym, złożony na drukach stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców, każdy z nich musi złożyć dokumenty wymienione w pkt. 1,2.Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp). Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie pisemnej - oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę. Kopia dokumentu (każda ze stron zawierająca informacje) musi być potwierdzona ZA ZGODNOŚC Z ORYGINAŁEM przez osobę lub osoby reprezentującą/reprezentujące firmę. Uznaje się, ze pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej ma zastosowanie Rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty muszą być składane. Dz. U. nr 87 poz. 605.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach