Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych i regenerację dwuwałowej kruszarki do odpadów HAAS Tyron 1500E dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 332 522 , fax. 256 332 526
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Błonie 3
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 256 332 522, fax. 256 332 526
    REGON: 71163354500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych i regenerację dwuwałowej kruszarki do odpadów HAAS Tyron 1500E dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych i regeneracja dwuwałowej kruszarki do odpadów HAAS Tyron 1500E. Podstawowe parametry urządzenia: Rok produkcji: 2015 r. Przebieg: ok. 15 000 mth Czas pracy: ok 3000 mth/rok, tryb pracy dwuzmianowy 6:00 – 14:00 i 14:00 – 22:00, od poniedziałku do piątku. Urządzenie zlokalizowane jest w hali sortowni odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2. Wykorzystywane jest do wstępnego rozdrobnienia odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01, stanowi pierwszy element przetwarzania odpadów w ciągu technologicznym do sortowania zmieszanych odpadów komunalnych. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: - wykonywanie przeglądów i prac cyklicznych: - co 500 motogodzin –wymiana filtrów układu hydraulicznego, wymiana oleju hydraulicznego, ocena stanu technicznego maszyny, w tym: stanu i poprawności działania układu napędowego (w tym luzów), układu hydraulicznego (w tym na obecność opiłków), kontrola ciśnienia pracy pomp hydraulicznych, ocena stanu przewodów hydraulicznych, silników elektrycznych, smarowanie łożysk silników elektrycznych, sprawdzenie szczelności i stanu układu chłodzenia, układu smarowania, sprawdzenie połączeń śrubowych oraz ocena zużycia komory mielenia i jej podzespołów tnących, sporządzenie protokołu serwisowego, w którym Wykonawca szczegółowo określi stan urządzenia i elementów tnących: a) jeśli w trakcie dokonywania przeglądu Wykonawca stwierdzi konieczność naprawy lub regeneracji maszyny z wykonaniem prac na miejscu pracy urządzenia (tj. Wola Suchożebrska, ul. Sokołowska 2), to szczegółowo określi zakres prac, wraz z wykazem części i podzespołów, określi ilość roboczogodzin potrzebnych do wykonania czynności oraz poda ostateczny termin wykonania robót i przedstawi do akceptacji zamawiającemu. W przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji prac, poinformuje o tym Zamawiającego na piśmie, podając uzasadnienie, w przeciwnym przypadku, ma on prawo naliczyć karę umowną dla Wykonawcy za nie wykonania czynności w określonym terminie. Wysokość kar umownych została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy. b) jeśli w trakcie dokonywania przeglądu Wykonawca stwierdzi konieczność dokonania naprawy lub regeneracji maszyny w swojej siedzibie, to szczegółowo określi zakres prac, wraz z wykazem części i podzespołów, określi ilość roboczogodzin potrzebnych do wykonania poszczególnych czynności oraz poda ostateczny termin wykonania robót, kosztorys ma obejmować również transport urządzenia z i do siedziby Wykonawcy, demontaż i montaż urządzenia z użyciem dźwigu na miejscu pracy urządzenia, tj. Wola Suchożebrska ul. Sokołowska 2 i musi być przedstawiony do akceptacji zamawiającemu. W przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji prac, poinformuje o tym Zamawiającego na piśmie, podając uzasadnienie, w przeciwnym przypadku, ma on prawo naliczyć karę umowną dla Wykonawcy za nie wykonania czynności w określonym terminie. Wysokość kar umownych została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy. - Zamawiający będzie informował Wykonawcę o konieczności wykonania okresowego przeglądu technicznego po 500 motogodzinach nie później niż 24 h przed koniecznością jego wykonania. Okresowe przeglądy będą odbywać się w soboty (przestój urządzenia). - Czas reakcji serwisowej wynosi max. 24 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia telefonicznego potwierdzonego zgłoszeniem pocztą elektroniczna e-mail przez koordynatora Zamawiającego. Wykonawca zapewni gotowość przyjazdu serwisu od poniedziałku do soboty w godzinach pracy Zamawiającego. Przez czas reakcji rozumiany jest przyjazd serwisanta do Zakładu w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym zgłoszeniem za pomocą poczty elektronicznej e-mail, przez koordynatora wskazanego ze strony Zamawiającego. - Wykonawca wyznaczy koordynatora, z którym Zamawiający będzie mógł kontaktować się bezpośrednio od poniedziałku do soboty w godzinach 6.00-22.00. - w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego usterek/awarii/uszkodzeń i/lub konieczności podjęcia dodatkowych prac naprawczych, Wykonawca musi podjąć działania w ciągu 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego potwierdzonego pocztą elektroniczną e-mail przez koordynatora Zamawiającego. Po dokonaniu oględzin Wykonawca przedstawi do zaakceptowania przez Zamawiającego kosztorys naprawy wraz z wykazem części i materiałów, a dopiero po akceptacji kosztorysu podejmie naprawę. W przypadku nie podjęcia działań w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, Zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną dla Wykonawcy. Wysokość kar umownych została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy. - usuwanie awarii, usterek i wykonywanie napraw zleconych przez Zamawiającego odbywać się będzie w terminie max. 5 dni roboczych od zaakceptowania przez Zamawiającego kosztorysu naprawy wraz z wykazem części i materiałów. - W uzasadnionych przypadkach napraw przekraczających 5 dni roboczych Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego na piśmie, podając uzasadnienie oraz przedstawiając harmonogram prac do akceptacji. W przypadku braku możliwości wykonania naprawy w wymaganym umową terminie z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu urządzenia zastępczego o parametrach podobnych do przedmiotu zamówienia na czas trwania naprawy. Wykonawca wskaże w ofercie koszt wynajęcia maszyny zastępczej, o podobnych parametrach do przedmiotu zamówienia, obejmujący koszt transportu, montażu i demontażu w miejscu pracy urządzenia, tj. Wola Suchożebrska ul. Sokołowska 2 oraz cenę jednostkową za przepracowaną motogodzinę. W przypadku nie dostarczenia urządzenia zastępczego przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo wynająć urządzenie zastępcze we własnym zakresie, a kosztami wynajmu obciążyć Wykonawcę. - Wykonywane czynności serwisowe muszą być każdorazowe potwierdzane protokołem serwisowym. Dokonane zapisy muszą być potwierdzone własnoręcznym podpisem serwisanta. - Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu po montażu części dokument potwierdzający zakres usterki (naprawy), wykonane czynności podczas naprawy oraz wykaz wymienionych części wraz z kartą gwarancyjną. - Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane przeglądy serwisowe/ naprawy na czas pracy urządzenia: 500 mth. Ilości przepracowanych motogodzin będą każdorazowo uwzględnianie w protokole serwisowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium. 9.1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium. 9.2. Ustala się wadium w wysokości 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 9.3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Alior Bank S.A 38 2490 0005 0000 4530 6269 1856 9.5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach