Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony - wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne

Zarząd Powiatu we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. Józefa Piłsudskiego 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5721510 , fax. 82 5722444
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu we Włodawie
    al. Józefa Piłsudskiego 24 24
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 82 5721510, fax. 82 5722444
    REGON: 11020015900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwlodawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony - wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w budynku ZSZ i II LO przy ul. Modrzewskiego 24 we Włodawie oraz budynku I LO przy ul. Szkolonej 1 we Włodawie; Roboty obejmują wymianę, modernizację istniejących opraw oświetleniowych w celu zmniejszenia zużycia energii elektrycznej i mocy opraw z dostosowaniem do normatywnego poziomu natężenia oraz równomierności oświetlenia. Zamówienie obejmuje : 1)wykonanie inwentaryzacji istniejącego oświetlenia; 2)opracowanie kosztorysów oraz przedmiarów robót - na każdy budynek oddzielnie, związanych z wymianą opraw oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne typu LED w budynkach należących do Powiatu Włodawskiego; 3)przygotowanie stanowiska pracy dla wymiany opraw; 4)demontaż lub modernizacja istniejących opraw ze świetlówkami liniowymi z zapłonem indukcyjnym i żarowym oraz montaż w ich miejsce opraw ze świetlówkami liniowymi LED lub żarówkami LED o mniejszym poborze mocy; 5)po zakończeniu montażu uporządkowanie i przywrócenie do stanu poprzedzającego roboty (wyrównanie podłoża sufitu z wymalowaniem farbą pustych placów po ewentualnie zdemontowanych oprawach); 6)wykonanie (po zakończeniu robot montażowo-budowlanych) badań i sprawdzeń oraz sporządzenie z przedmiotów badań i sprawdzeń stosownych protokołów w zakresie pomiaru natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, w których zainstalowano nowe oświetlenia oraz niezbędne dokumenty związane z odbiorem robót, w tym dokumentacji powykonawczej kosztorysowej. Zakresy robót i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wymagane jest przedłożenie dokumentacji kosztorysowej i przedmiarów robót w celu ich weryfikacji i akceptacji przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy w kwocie po 4.000 zł.Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10.07.2013 r. godz. 12.00 w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu na konto: Bank Spółdzielczy Parczew O/Włodawa 62 8042 0006 0550 1603 2000 0050 /dowód wpłaty wadium dołączyć do oferty/. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Uwaga!!! O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju Nr 108 (sekretariat) lub dołączyć do oferty. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwlodawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach