Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na remont sal w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem , chodnika na plac zabaw i placu gospodarczego

Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kasprowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Harenda 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 2068277 , fax. 0-18 2068277
  • Data zamieszczenia: 2010-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kasprowicza
    ul. Harenda 21 21
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 0-18 2068277, fax. 0-18 2068277
    REGON: 49057361500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na remont sal w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem , chodnika na plac zabaw i placu gospodarczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont sal lekcyjnych , remont chodnika na plac zabaw i placu gospodarczego przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21. Zakres robót obejmuje: wymianę sufitów podwieszanych, wykonanie dodatkowej wentylacji pomieszczeń, wymianę podłóg, wykonanie okładzin naściennych z tworzywa PCV, wymiana szaf wnękowych , częściową wymianę grzejników, szpachlowanie i malowanie, wymiana nawierzchni na placu gospodarczym z płytek trylinką na kostkę brukową betonową z odwodnieniem, remont wiaty gospodarczej śmietnika. Zakres prac obejmuje: Rozbiórka sufitów - demontaż płytek dźwiękochłonnych, demontaż drewnianych rusztów sufitowych, malowanie stropu impregnatem neutralnym, okładziny stropów płytami gipsowo - kartonowymi, malowanie. Wykonanie dodatkowej wentylacji pomieszczeń: wykonanie otworów wentylacyjnych w stropie żelbetowym, zamontowanie kratek wentylacyjnych wentylacji w stropie. Wykonanie okładzin naściennych z tworzywa PCV : demontaż boazerii, przygotowanie podłoża pod okładzinę ścienną, malowanie i szpachlowanie ścian, założenie wykładziny PCV, malowanie i szpachlowanie ścian. Rozbiórka podłóg z płytek PCV: demontaż płytek PCV i parkietu, wykonanie wylewek samopoziomujących, położenie wykładziny PCV. Wymiana szafek wnękowych: demontaż i montaż szafek wnękowych. Wymiana grzejników: demontaż i montaż grzejników. Malowanie pomieszczeń: przygotowanie podłoża, uzupełnienie ubytków, malowanie ścian. Wymiana nawierzchni placu: rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej sześciokątnej trylinka: wykonanie podbudowy, ułożenie korytek ściekowych, ułożenie nawierzchni z kostek betonowych. Wymiana nawierzchni chodnika na placu zabaw: rozbiórka nawierzchni z płytek betonowych, wykonanie podbudowy, ułożenie chodnika z kostek betonowych wraz z obrzeżem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto szkoły w PKO nr konta 47-1240-4748-1111-0000-4873-4288 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 25 czerwca 2010r. do godz. 11.00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert 25 czerwca 2010r. do godz. 11.00 w Sekretariacie szkoły - Harenda 21 w Zakopanem UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. ZWROT WADIUM : 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp9zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach