Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę, regenerację i legalizację wodomierzy dla Mogileńskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Mogilnie.

Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, ul. Witosa 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 315 22 35 , fax. 052 315 12 33
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
    ul. Witosa 6 6
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 315 22 35, fax. 052 315 12 33
    REGON: 34043307500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mogilno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę, regenerację i legalizację wodomierzy dla Mogileńskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Mogilnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, regeneracja i legalizacja używanych wodomierzy. Część 1: Sukcesywna dostawa nowych wodomierzy bez łączników według potrzeb Zamawiającego w ilości: 1.Wodomierz typ JS 1,5 ? 15 - w ilości : 15 szt. 2.Wodomierz typ JS 2,5 ? 20 ( mokrobieżny ) w ilości - 130 szt. 3.Wodomierz typ JS 2,5 ? 20 ( suchobieżny ) w ilości - 25 szt. 4.Wodomierz ? 25 - w ilości - 40 szt. 5.Wodomierz ? 32 - w ilości - 10 szt. 6.Wodomierz ? 40 - w ilości - 8 szt. 7.Wodomierz ? 50 - w ilości - 4 szt. RAZEM - 232 szt. Wodomierze powinny spełniać następujące wymagania : a)posiadać cechę legalizacyjną - 2009r. i dokumenty stwierdzające ich legalizację zgodnie z ofertą Dostawcy, b)wodomierze posiadają aktualne Zatwierdzenie Typu EWG obowiązujące na terenie UE. dopuszcza się Zatwierdzenie Typu krajowe ważne wyłącznie w Polsce. Podany przez Dostawcę zakres pomiarowy dla każdego typu wodomierza winien być potwierdzony Zatwierdzeniem Typu j.w. c)korpusy wszystkich wodomierzy nie mogą być wykonane z tworzywa sztucznego, d)sprzęgła magnetyczne są odpowiednio zabezpieczone przed oddziaływaniem pola magnetycznego, e)zespół liczydła posiada możliwość obrotu, f)z niskim progiem rozruchu, g)liczydła są hermetyczne, odporne na zaparowania. Mechanizm liczydła może być zabezpieczony głowicą z pokrywą. Część 2: Sukcesywna regeneracja i legalizacja używanych wodomierzy według potrzeb Zamawiającego w ilości: 1.Wodomierz ? 20 - w ilości - 400 szt. 2.Wodomierz ? 25 - w ilości - 80 szt. 3.Wodomierz ? 32 - w ilości - 28 szy. 4.Wodomierz ? 40 - w ilości - 26 szt. 5.Wodomierz ? 50 - w ilości - 10 szt. RAZEM - 544 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384211003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone wart. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, d)wypełnione formularze ofertowe stanowiące załączniki nr 1 i 2, e)zaparafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 2. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w SIWZ muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości. 3. W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną i nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki, oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć kserokopię umowy Spółki Cywilnej oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty. 1.W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mpgk.mogilno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach