Ośrodek Kultury Gminy Sudzienice z siedzibą w Ugoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 77-143 Ugoszcz, Ugoszcz 12B
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 821 47 88
- Data zamieszczenia: 2009-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Kultury Gminy Sudzienice z siedzibą w Ugoszczy
Ugoszcz 12B 12B
77-143 Ugoszcz, woj. pomorskie
tel. 0-59 821 47 88
REGON: 77132770600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Ośrodek Kultury Gminy Studzienice z siedzibą w Ugoszczy Ugoszcz 12B 77-143 Studzienice wdk_ugoszcz@op.pl tel. 0(59) 82 147 88 fax. 0(59) 82 166 15 2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej i poniżej progów ustalonych na podst. Art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych. 3. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona zostanie na stronie: www.bip.studzienice.pl Specyfikację można również uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego w godz. 900-1600 w biurze Ośrodka Kultury 4. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. Przedmiotem zamówienia jest /Modernizacja i doposażenie budynku Ośrodka Kultury Gminy Studzienice z siedzibą w Ugoszczy wraz z wymianą pokrycia dachowego działka nr 668, nr domu 12b/. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 31.12.2009 roku. 7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako dokumenty wymagane. 8. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM Wadium wymagane w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 9.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE Cena - 100 % 10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Ośrodek Kultury Gminy Studzienice z siedzibą w Ugoszczy, Ugoszcz 12B, w biurze Ośrodka Kultury . Termin składania ofert upływa w dniu 31.08.2009 r. o godz. 1200 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.08.2009 r. o godz. 1215 w biurze Ośrodka Kultury 11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca jest związany złożoną ofertą 30 dni od upływu terminu do składania ofert. 12. INFORMACJE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 13. INFORMACJE O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZANE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 14. INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 3.Wykonawca wnosi wadium. - w pieniądzu, sposób przekazania: Wykonawca wpłaca wadium w w/w kwotę na konto zamawiającego - wpłaca się przelewem na rachunek bankowy, Bank PEKAO S.A. I o. Bytów Nr 85124037831111000040890553 z Modernizacja i doposażenie budynku Ośrodka Kultury Gminy Studzienice z siedzibą w Ugoszczy wraz z wymianą pokrycia dachowego działka nr 668, nr domu 12B. lub w jednej z poniżej podanych form: - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4. - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych. - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Dokumenty wymagane: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 Inne niezbędne wymagane dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, - wykaz wykonywanych robót w ciągu ostatnich 5 lat- załącznik nr 4, - zaakceptowany projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez wykonawcę. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - Oferta winna zawierać dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.studzienice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- I część zamówienia: wymiana bram garażowych, remont instalacji elektrycznej, wymiana opraw oświetleniowych, roboty sanitarne w budynku nr 22 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice. II część zamówienia: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 23 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice.
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 oraz w Gmachu Głównym Skrzydło. B na piętrze VII i VIII przy ul. Narutowicza 11/12
Dodano: 2016-07-27 - Prace konserwacyjne w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym m. Słupsk
Dodano: 2016-07-26 - Roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne w pomieszczeniach służby dyżurnej w budynku nr 172 w kompleksie wojskowym m. Ustka
Dodano: 2016-07-18 - Remont elewacji i dachu w Samorządowym Zespole Szkół w Kostkowie
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie robót ogólnobudowlanych w Domu Studenta nr1 blok A, B i C w Gdańsku przy ul. Dębowej 9
Dodano: 2016-07-12 - Roboty budowlane obejmujące: 1) remont okresowy w segmencie I w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8 2) remont okresowy w segmencie IV w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8
Dodano: 2016-07-06 - Remont posadzki kamiennej w holu wejściowym w Wejherowskim Centrum Kultury wraz z montażem odwodnienia liniowego w Wejherowie (znak sprawy: ZZP.271.40.2016.ASz)
Dodano: 2016-07-01 - REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY W KALISKACH
Dodano: 2016-06-27 - Roboty budowlane związane z wykonaniem remontów 13 gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Handlowej 9A/ 26, ul. Kapitańskiej 27/4, ul. Morskiej 91/60, ul. Morskiej 113/9, ul. Opata Hackiego 23/68, ul. Opata Hackiego 25/85, ul. Opata Hackiego 27/33, ul. Opata Hackiego 27/47, ul. Zamenhofa 7/7, ul. Zamenhofa 7/64, ul. Zamenhofa 13/49, ul. Zamenhofa 13/56, ul. Zamenhofa 13/70
Dodano: 2016-06-22