Przetargi.pl
Przetarg nieograniczny

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. I Dywizji im. Tadeusza Kościuszki 15
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 429 93 00 , fax. 0-87 428 35 07
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. I Dywizji im. Tadeusza Kościuszki 15 15
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 429 93 00, fax. 0-87 428 35 07
    REGON: 00540985708000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przetarg nieograniczny w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozór obiektów urzędu Skarbowego w Giżycku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT. 2.Cena może być tylko jedna. 3.Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. 4.Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu ofertowym - Zał. Nr 1 do SIWZ. 5.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: - cena oferty - 100 % maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100. liczba punktów przyznana ofercie zostanie obliczona wg wzoru: cena najniższa --------------------------- x 100 cena oferty badanej 6.Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie należy złożyć, w formie pisemnej, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia( tj. Dz. U. z 2005 r. U. Nr 145, poz. 1221 z późn .zm.). 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Wykaz kierownictwa firmy oraz kserokopię licencji pracowników ochrony fizycznej. 7.Wypełniony formularz ofertowy w/g wzoru (Zał. Nr 1 do SIWZ). 8.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Zał. Nr 2 do SIWZ). 9.Oświadczenie Wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. nr 3 do SIWZ). 10.Podpisany projekt umowy (Zał. Nr 4 do SIWZ). 11.Oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy i zobowiązaniu do jej podpisania oraz gotowości przyjęcia zamówienia (Zał. nr 5 do SIWZ). 12.Wykaz zrealizowanych zamówień w ostatnich 3 latach ( Zał. Nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.is.gov.pl/b2807
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach