Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego.

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida ogłasza przetarg

  • Adres: 10-685 Olsztyn, ul. Edwarda Turowskiego 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5428233 , fax. 089 5428233
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida
    ul. Edwarda Turowskiego 3 3
    10-685 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5428233, fax. 089 5428233
    REGON: 51062372300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso4olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy sposób sprawowania ochrony: 1. Zadaniem pracowników ochrony fizycznej jest: - posiadanie znajomości newralgicznych punktów ochrony w budynku, ich zagrożenia oraz sposobu zabezpieczeń technicznych budynku; -przeciwdziałanie zdarzeniom i przestępstwom godzącym w dobra przekazane do ochrony oraz naruszeniom porządku i bezpieczeństwa na chronionym terenie, nadzorowania otwierania i zamykania obiektu zgodnie z ustalonym porządkiem, -zapobiegania włamaniom, kradzieżom oraz niszczenia mienia Zamawiającego, -zapobiegania - w miarę możliwości - ewentualnym skutkom wypadków nadzwyczajnych np. awaria sieci wod-kan, co, pożarów, -dbania o utrzymanie porządku publicznego, -uniemożliwianie wyjścia z terenu obiektu osób co do których istnieje uzasadnione podejrzenie, ze dokonały lub usiłowały dokonać przestępstwa lub wykroczenia na szkodę Zamawiającego - do czasu przybycia Policji, -podejmowanie stosownych reakcji zapobiegającym ew. niepożądanym zdarzeniom, Wykonawca musi dysponować samochodem patrolowym a pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej zewnętrznej. 2. Ochrona fizyczna budynku, mienia i terenu na obszarze przyległym do siedziby obiektu szkoły, będzie realizowana: -w dni robocze - w godzinach 22.00 - 6.00 - jeden pracownik ochrony -w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy i święta - całodobowo - jeden pracownik ochrony, Średni miesięczny nakład pracy wynosi: -21 dni roboczych -5 sobót -5 niedziel 3. Ochrony fizycznej budynku, mienia i terenu i polega na: ochronie obiektu przy ul. Turowskiego 3, obejmującej: -ochronę zewnętrzną budynku, tj. -fizyczne monitorowanie budynku (sprawdzenie, co najmniej 3 razy w ciągu pełnienia dyżuru, stanu drzwi wejściowych i okien), -dozór pomieszczeń (sal lekcyjnych, sal gimnastycznych, auli i pomieszczeń administracyjno - biurowych mieszczących się budynku szkoły, tj.: monitorowanie pomieszczeń (sprawdzenie, co najmniej dwa razy w ciągu pełnienia dyżuru, stanu drzwi wejściowych i okien); -ochronę ogrodzonego i nie ogrodzonego terenu wokół budynku oraz terenu przed budynkiem przy ul. E. Turowskiego 3, tj.: - systematyczny monitoring terenu poprzez stałe kontrolowanie obrazu monitora systemu nadzoru wizyjnego; -legitymowanie osób wchodzących na teren chronionego obiektu; -wydawanie i przyjmowanie kluczy od sal lekcyjnych, gimnastycznych i pomieszczeń administracyjno-biurowych osobom upoważnionym (w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy i święta) - zgodnie z wykazem zatwierdzonym przez dyrektora placówki. Pracownicy, którzy skierowani zostaną do ochrony budynku: winni cechować się kulturą osobistą i posiadać odpowiednie umundurowanie - zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie określonym w SIWZ. Wymagane jest posiadanie koncesji oraz zatrudnianie pracowników ochrony w rozumieniu obowiązujących przepisów praw regulujących kwestie świadczenia usług ochrony osób i mienia. Zamawiający oceniając spełnienie warunków wymaganych od wykonawców będzie stosował formułę: spełnia / nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów do oferty zgodnie z pkt.6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU a) Wypełniony formularz ofertowy. b) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum. f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06.87.605); w/w dokumenty muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski i poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem; h) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; i) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; j) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso4olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach