Przetargi.pl
Przetarg niegraniczony na dostawy artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim

Bursa Szkolna im. Stefana Rowińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Tomczeka 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7356095 , fax. 062 7359045
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna im. Stefana Rowińskiego
    ul. Tomczeka 34 34
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7356095, fax. 062 7359045
    REGON: 00019502100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bursa-ostrow.webpark.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg niegraniczony na dostawy artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych, ujęte w następujących pakietach: - pakiet nr 1 - warzywa i owoce - pakiet nr 2 - pieczywo - pakiet nr 3 - nabiał - pakiet nr 4 - mięso i przetwory mięsne - pakiet nr 5 - drób i podroby - pakiet nr 6 - artykuły spożywcze - pakiet nr 7 - ryby - pakiet nr 8 - przetwory mączne - pakiet nr 9 - jaja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr: 2, 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2.Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie IX siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać: a) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy załączyć: b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie IX b), siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wszelkie dokumenty stanowiące ofertę należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wymagania dla przedmiotu zamówienia określają załączniki do siwz nr 2, 4. Zamawiający oceni spełnienie wymagań dla przedmiotu zamówienia na podstawie załączników do siwz nr 1, 2, które należy uzupełnić, podpisać i dołączyć do oferty, tj. : - załącznik do siwz nr 1 - formularz oferty, w którym Wykonawca akceptuje warunki określone we wzorze umowy, - załącznik do siwz nr 2 - opis przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bursa-ostrow.webpark.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach