Przetargi.pl
Dostawa leku - szczepionki przeciwko wirusowi HPV

Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, Stary Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4446219 , fax. 061 4446228
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim
    Stary Rynek 1 1
    62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4446219, fax. 061 4446228
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leku - szczepionki przeciwko wirusowi HPV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa leku - szczepionki przeciwko wirusowi HPV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania się do realizacji zamówienia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Transport na ryzyko Wykonawcy. Koszty związane z transportem uwzględnione w cenie przedmiotu zamówienia. Pakiet jest niepodzielny, stanowi całość. Wszystkie załączniki od nr 1 do 3 oraz projekt umowy stanowią integralną część SIWZ. Miejsce dostaw: Przychodnia Zespołu Lekarzy Rodzinnych /OCHRONA ZDROWIA/ s.c. ul. Mossego 25, 62-065 Grodzisk Wielkopolski. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z uzgodnionym harmonogramem szczepień. Szczepionka przeciwko HPV posiadająca dokument świadczący o dopuszczeniu do zastosowania na rynku polskim. Planuje się zaszczepienie 112 dziewczynek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336516004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny - ocena metodą spełnia/nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty: z ceną, oraz dane ogólne dotyczące Wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) wykaz przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust 1), zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4) podpisany projekt umowy, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) ważny dokument lub (oświadczenie) dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu (np. certyfikat, świadectwo rejestracji - zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie przedmiotu zamówienia. Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski, nie dotyczy nazwy własnej przedmiotu zamówienia, której nie można przetłumaczyć), 7) wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom (w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej), 8) zezwolenie (koncesja) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie GIF. 9) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/w dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) każdy z oferentów oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (wyznaczyć lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na /Wykonawcę/, w miejscu np. /nazwa i adres Wykonawcy/ należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, Wszystkie dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do prawidłowości danych zawartych w złożonych przez oferenta kserokopiach wymaganych dokumentów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania okazania oryginałów, lub notarialnie potwierdzonych kopii tych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zakres działania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach