Starostwo Powiatowe w Gołdapi ogłasza przetarg
- Adres: 19-500 Gołdap, ul. Krótka 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 6154444 , fax. 087 6154445
- Data zamieszczenia: 2014-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Gołdapi
ul. Krótka 1 1
19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 6154444, fax. 087 6154445
REGON: 51143397600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgoldap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg na wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie pełnienia funkcji asystenta do spraw rozliczeń i zamówień publicznych w projekcie Dobrze mieć zawód - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór asystenta do spraw rozliczeń i zamówień publicznych w projekcie Dobrze mieć zawód w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 . Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV) 79420000-4 - usługi związane z zarządzaniem . Celem głównym projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i praktycznych umiejętności zawodowych 150 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi w terminie: od 09.01.2014 do 30.06. 2015. 3. Termin realizacji projektu: 09 stycznia 2014 r. - 30 czerwca 2015 r. 4. Usługa obejmuje zapewnienie prawidłowej realizacji projektu zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie. Do obowiązków Asystenta będzie należało m.in. a. wspomaganie kierownika projektu przy realizacji zadań realizowanych w Zespole Szkół Zawodowych w Gołdapi w ramach projektu POKL Dobrze mieć zawód, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, b. szacowanie wartości zamówień publicznych, c. przygotowanie dokumentacji przetargowych zgodnie z prawem ZP, d. planowanie finansów i sporządzanie harmonogramów płatności, e. dokonywanie zakupów, opisywanie dokumentów finansowych, f. stały kontakt i współpraca z księgową projektu, g. organizacja działań promocyjnych i reklamowych w ramach projektu, h. rzetelna i terminowa sprawozdawczość, i. przygotowanie zestawień, raportów niezbędnych do przygotowania merytorycznej i finansowej części wniosków o płatność, j. kontakt telefoniczny i e-mailowy z uczestnikami i ich opiekunami, k. realizacja projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem, l. bieżąca sprawozdawczość i monitoring finansowy projektu, m. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Gołdapi , ul. Jaćwieska 14, w dni powszednie z wyłączeniem niedziel i świąt, również w godzinach popołudniowych. 6. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, będzie osobiście wykonywał zadania w ramach projektu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podzlecania usług nią objętych osobom trzecim. 7. Przewiduje się średnią ilość godzin pracy asystenta kierownika projektu w skali miesiąca wynoszącą 50 godzin, co w przeliczeniu na 18 miesięcy realizacji zamówienia daje ilość 900 godzin. 8. Szczegółowa charakterystyka projektu pn. Dobrze mieć zawód znajduje się w załączniku nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór kadry zarządzającej projektem Razem do celu
Dodano: 2014-05-29 - Obsługa Punktu Informacji Drogowej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Dodano: 2014-03-13 - Obsługa Punktów Zimowego Utrzymania Dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2013-11-05 - Pełnienie funkcji kierownika projektu naukowego p.n. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009 w ramach środka 3.5. Projekty pilotażowe Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013
Dodano: 2013-03-25 - Wybór kadry zarządzającej projektem Akademia Wysokich Lotów.
Dodano: 2012-08-13