Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-083 Olsztyn, Al. Warszawska 89
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (89) 52128 01 , fax. (89) 527 35 36, 5272307
- Data zamieszczenia: 2014-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Al. Warszawska 89 89
10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (89) 52128 01, fax. (89) 527 35 36, 5272307
REGON: 01751157500179 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa Punktu Informacji Drogowej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa Punktu Informacji Drogowej (PID) w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie. Personel Wykonawcy będzie pełnił dyżury w Punkcie Informacji Drogowej w siedzibie GDDKiA Oddział w Olsztynie przy al. Warszawskiej 89 przez 7 dni w tygodniu całodobowo - w systemie 12-sto godzinnym (1 zmiana w godz. 7:30 - 19:30; 2 zmiana w godz. 19:30 - 7:30), z wyłączeniem 4/5 dni w miesiącu, w których dyżur będzie się odbywał w godzinach 15:30 - 7:30 (1 zmiana w godzinach 15:30 - 22:00; 2 miana w godz. 22:00 - 7:30).Pełnienie dyżurów w Punkcie Informacji Drogowej wiąże się pracą w warunkach stresujących oraz w porze nocnej, a oprócz tego z koniecznością posiadania przez dyżurnych takich cech jak: a) dyspozycyjność; b) komunikatywność; c) umiejętność szybkiego podejmowania decyzji. Zamówienie powinno być wykonane według wymagań wskazanych Istotnych dla stron postanowieniach umowy (Tom II SIWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (Tom III SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl/426/do-progow-unijnych/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór kadry zarządzającej projektem Razem do celu
Dodano: 2014-05-29 - Przetarg na wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie pełnienia funkcji asystenta do spraw rozliczeń i zamówień publicznych w projekcie Dobrze mieć zawód
Dodano: 2014-01-21 - Obsługa Punktów Zimowego Utrzymania Dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2013-11-05 - Pełnienie funkcji kierownika projektu naukowego p.n. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009 w ramach środka 3.5. Projekty pilotażowe Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013
Dodano: 2013-03-25 - Wybór kadry zarządzającej projektem Akademia Wysokich Lotów.
Dodano: 2012-08-13