Przetargi.pl
Przetarg na pełnienie funkcji koordynatora projektu pt. Rozpopznawanie predyspozycji i zainteresowań - gwarancją zyciowego sukcesu

Starostwo Powiatowe w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6464340 , fax. 075 6464321
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lubaniu
    ul. Mickiewicza 2 2
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6464340, fax. 075 6464321
    REGON: 23082956500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatluban.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg na pełnienie funkcji koordynatora projektu pt. Rozpopznawanie predyspozycji i zainteresowań - gwarancją zyciowego sukcesu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora Projektu -Rozpoznawanie predyspozycji i zainteresowań - gwarancją życiowego sukcesu, do którego obowiązków będzie należało: 1) Nadzór nad prawidłową realizacją projektu, zgodnie z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami. 2) Koordynowanie wszelkich działań w sferze organizacyjnej i finansowej projektu. 3) Nadzór nad terminowym i zgodnym z budżetem projektu wydatkowaniem środków 4) Nadzór nad prawidłową realizacją zadań przez wszystkie osoby zatrudnione na rzecz projektu, zgodnie z zawartymi umowami (potwierdzanie wykonanych zadań pod wzgl. merytorycznym). 5) Nadzór nad opracowaniem narzędzi diagnostycznych, publikacji planowanych w ramach projektu. 6) Nadzór nad opracowaniem harmonogramów badań (pilotażowego i właściwego). 7) Nadzór nad prawidłową realizacją wstępnej standaryzacji wypracowanych narzędzi oraz przebiegiem badania pilotażowego w szkołach powiatu lubańskiego zdiagnozowania zdolności i predyspozycji zawodowych uczniów 8)Koordynowanie prawidłowej realizacji działań dydaktycznych - organizacji konferencji, szkoleń. 9) Koordynowanie prawidłowego funkcjonowania Zespołu Zarządzającego. 10) Współpraca z Asystentem koordynatora, Gł. księgowym i Specjalistą ds. obsługi finansowej i sprawozdawczości. 11)Koordynowanie organizacji i dokumentowania spotkań zespołu projektowego. 12)Koordynowanie organizacji i przebiegu monitoringu poszczególnych działań oraz ewaluacji projektu. 13)Koordynowanie działań w zakresie promocji projektu. 14)Stały kontakt ze Zleceniodawcą w sprawach bieżących oraz składanie comiesięcznych informacji z realizacji projektu. 15)Stały kontakt z Instytucją Pośredniczącą - MEN. 16)Obowiązkowy udział podczas audytu, kontroli merytorycznych, finansowych projektu. 17)Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. 2. Koordynator podlega dyrektorowi Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lubaniu, który sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą Koordynatora. 3. Dane dotyczące projektu -Rozpoznawanie predyspozycji i zainteresowań - gwarancją życiowego sukcesu-współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach programu POKL działanie 3.4.3: - Miejsca realizacji: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, - Termin realizacji projektu: od 15 kwietnia 2009 roku do 15 lutego 2011 roku, - Wartość projektu - 746.821,38 zł. - Liczba uczniów objętych badaniem ankietowym: 5.450. - Tematyka projektu: a) opracowanie i standaryzacja 3 zestawów narzędzi badawczych b) organizacja szkolenia dla nauczycieli c) dwie konferencje d) wydanie 3 publikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności spełniają poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - zapewnią realizację zamówienia przez osobę posiadającą następujące kwalifikacje i umiejętności: a) wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne, b) ukończone studia podyplomowe/ kursy w zakresie pozyskiwania i zarządzania funduszami europejskimi, c) znajomość analizy ekonomiczno-finansowej oraz finansów potwierdzona właściwą dokumentacją, d) doświadczenie w zakresie kierowania (minimum jednym) projektem współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, e) obsługi komputera w tym programów Word, Excel. - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe, 3. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: 3.1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.3. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji . 3.4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 3.5. Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 4.1. Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4.2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4.3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.4. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 4.5. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.6. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 4.7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII.OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - stanowiący załącznik nr 1, 2. List motywacyjny, 3. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata i jeżeli posiada zaświadczenie o ukończonych kursach i szkoleniach (poświadczone za zgodność z oryginałem), 4. Oświadczenie o niekaralności, 5. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - stanowiący załącznik nr 3, 6. Wykaz kierowanych projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania lub w okresie prowadzenia działalności o ile jest on krótszy niż 3 lata - załącznik nr 4, 7. Dokument potwierdzający znajomość analizy ekonomiczno - finansowej oraz finansów, 8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, 9. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniuzgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: za studia ekonomiczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pceluban.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach