Przetargi.pl
Przetarg na Pakiet nr 1 - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHORÓB WEWNĘTRZNYCH, ASTMY I ALERGII Z ODCINKIEM DLA DZIECI i Pakiet nr 2 - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHIRURGII OGÓLNEJ I TRANSPLANTACYJNEJ

Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70 , fax. 42 678 99 52
  • Data zamieszczenia: 2016-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
    ul. Kopcińskiego 22 22
    90-153 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, fax. 42 678 99 52
    REGON: 00028877400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg na Pakiet nr 1 - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHORÓB WEWNĘTRZNYCH, ASTMY I ALERGII Z ODCINKIEM DLA DZIECI i Pakiet nr 2 - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHIRURGII OGÓLNEJ I TRANSPLANTACYJNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pakietu nr 1 pod nazwą: PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHORÓB WEWNĘTRZNYCH, ASTMY I ALERGII Z ODCINKIEM DLA DZIECI oraz pakietu nr 2 pod nazwą: PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHIRURGII OGÓLNEJ I TRANSPLANTACYJNEJ zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową stanowiącą załączniki nr 1C, 1D do SIWZ. 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo-kosztorysowej (załączniki nr 1C, 1D do SIWZ). 2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV: 45.21.51.00-8 (Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych) CPV: 45.21.51.40-0 (Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych) 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1 wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych, montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z przebudową Szpitala wraz z rozruchem technologicznym dostarczonych urządzeń i/lub wyposażenia i przekazaniem obiektu do użytkowania, 3.2 wykonanie źródeł i przyłączy mediów w części przebudowywanej budynku istniejącego dla wszystkich branż, 3.3 wykonanie koniecznych prac związanych z zagospodarowaniem terenu, 3.4 wykonanie koniecznych instrukcji i przeszkolenia personelu Zamawiającego, 3.5 uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii, pozwoleń decyzji administracyjnych. 3.6 Budynek Szpitala jest wpisany do rejestru zabytków w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków pod nr rej.: A/106 wpisem z 20.01.1971 - dot. Pakietu nr 1 i Pakietu nr 2 3.7 Zamawiający zastrzega, iż w trakcie wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia będą funkcjonowały zarówno Budynek Główny jak i pozostałe budynki znajdujące się w kompleksie szpitalnym. 4. Gwarancja i rękojmia a) Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 60 miesięcy od dnia odbioru i podpisania protokołu końcowego inwestycji, termin gwarancji zainstalowanych urządzeń w ramach wykonanych robót budowlanych nie może być krótszy niż 60 miesięcy. b) Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia - dotyczy pakietu nr 1 i pakietu nr 2. c) W przypadku, gdy producent urządzeń i sprzętu udziela gwarancji na okres dłuższy niż określony w pkt. a) obowiązuje okres gwarancji udzielonej przez producenta. d) Rękojmia: okres rękojmi wynosi dla robót 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji, okres rękojmi dla urządzeń instalowanych w ramach robót budowlanych wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji, e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie trwania gwarancji. 5. Podwykonawcy a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia, za których odpowiedzialny jest Wykonawca. b) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części prac podwykonawcom. Podwykonawcy działają na rachunek Wykonawcy, c) Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (proszę wypełnić Załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika nr 4 do oferty, lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna, że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie d) Podwykonawca musi spełniać warunki techniczne w stopniu nie gorszym aniżeli Wykonawca. e) Przed podpisaniem przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą obowiązany jest on uzyskać na to zgodę Zamawiającego oraz przedłożyć umowę z podwykonawcą lub jej projekt wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie. 6. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót (załączniki nr 1C, 1D do SIWZ), stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc, zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Wartość zamówienia 4.726.637,39 zł netto - bez zamówienia uzupełniającego B. 1. Maksymalny termin wykonania zamówienia to 31.10.2016 r. od daty podpisania protokołu wprowadzenia na teren budowy, z zastrzeżeniem iż maksymalny termin wykonania zamówienia dla pakietu nr 1 to 30.07.2016 r. . 2. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia i odbioru poszczególnych pakietów zgodnie z załącznikiem nr 1E od SIWZ (harmonogram terminowy realizacji) dla pakietu nr 1 i pakietu nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 47.266,00 zł (słownie czterdzieści siedem tysięcy dwieście sześćdziesiąt sześć złotych). 2. Wadium w postaci pieniężnej należy wpłacać na konto: BGK S. A. O Łódź nr: 09 1130 1163 0014 7138 1320 0001. Wadium - Przetarg 3/ZP/2016 Pakiet nr 1 - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHORÓB WEWNĘTRZNYCH, ASTMY I ALERGII Z ODCINKIEM DLA DZIECI i Pakiet nr 2 - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHIRURGII OGÓLNEJ I TRANSPLANTACYJNEJ w terminie do dnia 28.01.2016 r. do godz. 09:00 - a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w jednej lub kilku następujących formach: 4.1 w pieniądzu - (przelew), 4.2 w poręczeniach bankowych - (oryginał dołączony do oferty), 4.3 w poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - (oryginał dołączony do oferty), 4.4 w gwarancjach bankowych - (oryginał dołączony do oferty), 4.5 w gwarancjach ubezpieczeniowych - (oryginał dołączony do oferty), 4.6 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 4. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału do oferty. 5. Niedopuszczalne jest wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Zamawiającego. 6. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia do Zamawiającego - dołączone do oferty. 7. Wykonawca przedstawia potwierdzenie wniesienia wadium w ofercie. 8. Zarówno gwarancje jak i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą oraz wykazywać okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowana formą wadium na warunkach określonych w Ustawie zostanie wykluczony z postępowania. 10. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a 2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania Pakietu nr 1
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach