Przetargi.pl
Przebudowa części budynku Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej w Pajęcznie i rozbudowa o szyb windy

Starostwo Powiatowe w Pajęcznie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-330 Pajęczno, ul. Kościuszki 76
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 3113120, 3113121 , fax. 034 3113121
  • Data zamieszczenia: 2010-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie
    ul. Kościuszki 76 76
    98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. 034 3113120, 3113121, fax. 034 3113121
    REGON: 15139917200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.pl (zakładka Pajęczno powiat ziemski)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej w Pajęcznie i rozbudowa o szyb windy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa części budynku Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej w Pajęcznie i rozbudowa o szyb windy w celu udostępnienia go osobom niepełnosprawnym oraz zagospodarowanie części terenu i budowa układu chodników. 1)Winda. Należy wykonać windę w szybie żelbetowym. Pomieszczenie techniczne znajduje się w piwnicy łącznika budynku istniejącego, w pomieszczeniu przylegającym do szybu windowego. Szczegóły techniczne zastosowanego dźwigu: 1. rodzaj dźwigu osobowyhydrauliczny 2. udźwig 1600 kg 3. prędkość v=0,58 ms 4. rodzaj napędu hydrauliczny z napędem pośrednim 5. liczba przystanków 3 6. obsługa dźwigu samoobsługowy(bez uprawnionych osób) 7. kabina dźwigu przelotowa kątowa 1400x2400x2100 mm 8. drzwi szybowe automatyczne teleskopowe 1100x2000 mm 2) Instalacje : Projektuje się przebudowę części istniejącej kanalizacji sanitarnej oraz instalacji centralnego ogrzewania w rejonie szybu windowego. Projekt instalacji elektrycznej obejmuje : - zasilania szafy sterowniczej windy - instalacji oświetlenia podstawowego szybu i pomieszczeń przyległych - instalacji oświetlenia ewakuacyjnego - instalacji gniazd wtykowych i zasilania kurtyn powietrznych - instalacji monitoringu - instalacji sterowania zamknięciem drzwi do szybu - instalacji odgromowej - ochrony przeciwporażeniowej - ochrony przeciwprzepięciowej - połączeń wyrównawczych 3) Zagospodarowanie terenu : Projektowanie zagospodarowanie terenu przewiduje: - demontaż pochylni do apteki - wykonanie ciągu pieszo jezdnego (nawierzchnia asfaltowa - istniejąca) - wykonanie placu przed wejściowego z kostki brukowej - wykonanie placu manewrowego dla karetki - wykonanie rampy i schodów zewnętrznych do apteki - wykonanie chodnika wokół istniejącego budynku od wejścia do windy do wejścia głównego do budynku (z kostki brukowej) - wykonanie furtki w ogrodzeniu istniejącym - wydzielenie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do windy Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej i kompletnej windy, 2. Opracowania dokumentacji techniczno - montażowej i rejestracyjnej dla windy i jej uzgodnienie we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, 3. Uruchomienia, testowania i zaprogramowania windy wg zaleceń Inwestora, 4. Wykonanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych windy w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta, 5. Świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych w okresie gwarancji. 6.Wykonanie przebudowy instalacji kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania w rejonie projektowanego szybu windowego. 7. Wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu wokół budynku (ciągi pieszo jezdne asfaltowe, miejsca postojowe , rampa i schody, chodniki z kostki brukowej) 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 8.1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt. 12.1 siwz. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem bankowym na konto: Powiat Pajęczański ul. Kościuszki 76 98-330 Pajęczno Konto: Bank Spółdzielczy Pajęczno 11 8265 0001 2000 0000 2727 0006. z dopiskiem: Wadium - Przebudowa części budynku Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej w Pajęcznie i rozbudowa o szyb windy Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie o której mowa w pkt 8.3 ppkt 2-5 wówczas wykonawca jest obowiązany do złożenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (pok. 20 - sekretariat) przed upływem terminu o którym mowa 12.1 w niniejszej siwz w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym jak opakowanie z ofertą z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Ponadto ww dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. 8.5 Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadium potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - przelewem, dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 8.6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8.7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl (zakładka Pajęczno powiat ziemski)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach