Przetargi.pl
Przetarg DZP.26.1.362.2020 na świadczenie usług w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa i w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi w zakresie: przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej oraz usług dodatkowych (odrębnie zlecanych) w zakresie usług deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, dezynfekcyjnych, dezodoryzacyjnych, likwidacji gniazd os, szerszeni itp. oraz czyszczenia balkonów z ptasich odchodów w lokalach gminnych w 2021 roku, w podziale na 6 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2021-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg DZP.26.1.362.2020 na świadczenie usług w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa i w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi w zakresie: przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej oraz usług dodatkowych (odrębnie zlecanych) w zakresie usług deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, dezynfekcyjnych, dezodoryzacyjnych, likwidacji gniazd os, szerszeni itp. oraz czyszczenia balkonów z ptasich odchodów w lokalach gminnych w 2021 roku, w podziale na 6 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia są: A) Usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie: przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej w 2021 r., oraz usługi dodatkowe w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego (odrębnie zlecane) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, dezynfekcyjnych, dezodoryzacyjnych, likwidacji gniazd os, szerszeni itp. oraz czyszczenia balkonów z ptasich odchodów w lokalach gminnych w 2021 roku; B) Usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji w obiektach (halach targowych) w Łodzi, przy ul. Małej 2 i przy ul. Piotrkowskiej 317 (Górniak), w 2021 r.; - w oparciu o Uchwałę Nr XXXII/1057/20 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 19.11.2020 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Łodzi, zwaną dalej Regulaminem. 5.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: Część 1: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: – Rejonu Obsługi Najemców „Północ” przy ul. Limanowskiego 194/196 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ i projekcie umowy. Wykazy nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SIWZ nr 8 (RON „PÓŁNOC”). Część 2: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: – Rejonu Obsługi Najemców „Południe” przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ i projekcie umowy. Wykazy nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SIWZ nr 8a (RON „POŁUDNIE”). Część 3: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: – Rejonu Obsługi Najemców „Zachód” przy ul. Wapiennej 15 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1c do SIWZ i projekcie umowy. Wykazy nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SIWZ nr 8b (RON „ZACHÓD”). Część 4: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: – Rejonu Obsługi Najemców „Centrum” przy ul. Piotrkowskiej 238 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1d do SIWZ i projekcie umowy. Wykazy nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SIWZ nr 8c (RON „CENTRUM”). Część 5: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: – Rejonu Obsługi Najemców „Wschód” w Łodzi przy ul. Sobolowej 1. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1e do SIWZ i projekcie umowy. Wykazy nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SIWZ nr 8d (RON „WSCHÓD”). Część 6 – Usługi świadczone w nieruchomościach (w halach targowych) stanowiących zasób Zamawiającego: - Hala targowa przy ul. Małej 2 w Łodzi – (38 lokali użytkowych w każdym lokalu jest stacja dezynsekcji), - Hala targowa „Górniak” przy ul. Piotrkowskiej 317 w Łodzi. 5.2.1. Przedmiot zamówienia dla części 6 obejmuje stałą usługę ochrony przed szkodnikami w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w obiektach wymienionych powyżej, zakres obejmuje: 1) Dokonanie wstępnej inspekcji (oględzin) obiektów wymienionych powyżej, mającej na celu identyfikację szkodników, wskazanie miejsc ich bytowania lub gniazdowania, a także dróg przedostawania się gryzoni do obiektów. 2) Sprawowanie we wskazanych obiektach stałego monitoringu i dozoru sanitarnego, pod względem ochrony przed gryzoniami i insektami. 3) Zwalczanie owadów, gryzoni, szkodników oraz zapewnienie opieki profilaktycznej przed owadami biegającymi i latającymi w budynkach. 4) Montaż i obsługa przy wejściach do obiektów, stacji deratyzacyjnych – hala targowa „Górniak” przy ul. Piotrkowskiej 317 - 8 szt. (oraz 4 szt. doraźne zależnie od potrzeb), hala targowa przy ul. Małej 2 – 12 szt. 5) Przeprowadzanie w okresie obowiązywania umowy na terenie hal minimum dwóch skutecznych w swoim efekcie deratyzacji w roku, w okresie wiosennym i jesiennym, z użyciem odpowiednich, dozwolonych do stosowania własnych środków chemicznych. 6) Wykładanie i uzupełnianie preparatu deratyzacyjnego, aż do zaprzestania pobierania go przez gryzonie. Wykładki preparatu muszą znajdować się w oznakowanych przez Wykonawcę miejscach opatrzonych widocznym ostrzeżeniem typu - „Uwaga! Trutka przeciw/na gryzonie. Grozi niebezpieczeństwo otrucia ludzi i zwierząt.” 7) Przeprowadzanie przy użyciu odpowiednich dozwolonych i dopuszczonych do stosowania środków własnych deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w miarę potrzeb tj. z własnej inicjatywy, na zlecenie Zamawiającego, z inicjatywy Państwowej Wojewódzkiej Inspekcji Sanitarnej, bądź instytucji mającej uprawnienia do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie. 8) Uprzątnięcie i utylizacja pozostałości preparatu deratyzacyjnego po zakończeniu deratyzacji oraz utylizację padłych w okresie prowadzonej deratyzacji gryzoni i insektów. 9) Rozpoczęcie zabiegów dezynsekcji, dezynfekcji lub deratyzacji - w przypadkach określonych przez Zamawiającego jako niecierpiących zwłoki - w ciągu: 24 godzin od chwili zgłoszenia potrzeby ich przeprowadzenia Wykonawcy. W pozostałych przypadkach rozpoczęcie zabiegów dezynsekcji, dezynfekcji lub deratyzacji powinno nastąpić nie później niż maksymalnie w ciągu: 72 godzin od chwili zgłoszenia potrzeby ich przeprowadzenia. Zgłoszenie może nastąpić telefonicznie, faksem, mailem lub pisemnie. 10) Wykonywanie usługi z częstotliwością zapewniającą 100% skuteczność zabiegów. 11) Zagwarantowanie przez Wykonawcę pełnej odpowiedzialności za stosowanie w trakcie trwania umowy, takich środków chemicznych, które nie wpłyną w żaden sposób negatywnie na otaczające środowisko oraz ludzi. 12) Prowadzenie właściwej dokumentacji (protokołu) z całokształtu działań dezynsekcyjnych, dezynfekcyjnych i deratyzacyjnych, którą należy dołączyć do comiesięcznych faktur. 5.2.2. Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług w zakresie: 1) dla wszystkich części od 1 - do 6, przeprowadzenia dwa razy w roku usługi obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa i w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego – zgodnie z terytorialnym podziałem, w następujących terminach tj.: • od 15 kwietnia do 30 kwietnia 2021 r., oraz • od 15 września do 30 września 2021 r., Uwaga: W przypadku zmiany „Regulaminu” w trakcie obowiązywania umowy - w terminach wskazanych w aktualnie obowiązującym na dzień wykonania usługi. 2) dla części od 1- do 5, przeprowadzania w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego usług dodatkowych (odrębnie zlecanych) w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, dezodoryzacji, likwidacji gniazd os, szerszeni itp. oraz czyszczenia balkonów z ptasich odchodów w lokalach gminnych, na: • każde polecenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zgłoszone do Zamawiającego, • każde zlecenie służb Zamawiającego w nieruchomościach z wykazów (zał. nr 8-8d) oraz w nieruchomościach nie objętych wykazami, a będących w zarządzie Zamawiającego, a także w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. 5.2.3 W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY BĘDZIE DO: 1) Wywieszania w nieruchomościach informacji: o każdorazowym terminie planowanej deratyzacji. 2) Odpowiedniego oznakowania miejsc wyłożenia trutek oraz zabezpieczenia ich przed dostępem do nich dzieci, ptactwa i zwierząt domowych (psów i kotów) itp. 3) Przeprowadzania deratyzacji przy użyciu dozwolonego i dopuszczonego do stosowania preparatu. 4) Umieszczania (wykładania) trutki w pojemnikach lub w płytkich naczyniach (w stacjach monitorowania - dotyczy hal targowych). 5) Kontrolowania i uzupełniania brakującej trutki. 6) Po zakończonej akcji: uprzątnięcia padłych gryzoni, resztek preparatu, pustych opakowań oraz usunięcie odchodów gryzoni (w razie takiej konieczności np. przy deratyzacji wolnych lokali); 7) Przeprowadzania dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji przy użyciu płynnych koncentratów dozwolonych i dopuszczonych do stosowania. 8) Likwidacji gniazd os, szerszeni, itp. 9) Czyszczenia balkonów z ptasich odchodów w lokalach gminnych. 10) Przeprowadzenia oględzin pomieszczeń w celu identyfikacji szkodników, wskazania miejsc przedostawania się i bytowania. 11) Wyboru metody wykonania usługi i preparatu gwarantującego skuteczność. W przypadku stwierdzenia nieskuteczności stosowanych zabiegów, w ramach reklamacji ponowne wykonanie usługi – do skutku. 12) Przygotowania protokołu potwierdzającego wykonanie usługi (zawierającego datę, metodę i użyty preparat). 13) Wykonania prac zgodnie z ustalonym z Zamawiającym zakresem usługi. 14) Zachowania terminowości usługi objętej zamówieniem: a) usługi obowiązkowe - deratyzacja prewencyjna w terminach określonych w ust. 5.2.2; b) usługi dodatkowe „pilne” (np. przeprowadzenie dezynfekcji, dezynsekcji w lokalu – po zgonie), w nieruchomościach Gminy i Skarbu Państwa (odrębne zlecenia) - w ciągu: 24 godzin od chwili otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego w formie elektronicznej; c) usługi dodatkowe (pozostałe) w nieruchomościach Gminy i Skarbu Państwa (odrębne zlecenia) – w terminie: maksymalnie: do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego w formie elektronicznej; d) usługi stałe w halach targowych - zabiegi dezynsekcji, dezynfekcji lub deratyzacji - w ciągu: 24 godzin od chwili zgłoszenia potrzeby ich przeprowadzenia Wykonawcy. W pozostałych przypadkach rozpoczęcie zabiegów dezynsekcji, dezynfekcji lub deratyzacji powinno nastąpić nie później niż maksymalnie w ciągu: 72 godzin od chwili zgłoszenia potrzeby ich przeprowadzenia. Zgłoszenie może nastąpić telefonicznie, faksem, mailem lub pisemnie. 5.2.4. Wykonawca będzie świadczył usługi przy pomocy posiadających kwalifikacje pracowników, własnych materiałów (preparaty, pojemniki, naczynia, oznakowania) i własnego sprzętu - koszt (czas) dojścia bądź dojazdu do nieruchomości oraz powrotu obciąża Wykonawcę. 5.2.5. Podstawą do uznania usługi za wykonaną będzie potwierdzenie uprawnionego miejscowo przedstawiciela Zamawiającego (Miejskiego Administratora Nieruchomości) faktu wykonania usługi. Zamawiający informuje, że dla nieruchomości prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego zostanie zawartych dodatkowo 5 odrębnych umów z Wykonawcami, których oferty w częściach 1-5 niniejszego postępowania (dla nieruchomości Gminnych i Skarbu Państwa ) zostaną wybrane jako najkorzystniejsze. Umowy zostaną zawarte z Wykonawcami na warunkach określonych w niniejszej SIWZ z cenami jednostkowymi za czynności DDD jak dla nieruchomości Gminnych i Skarbu Państwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90923000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach