Przetargi.pl
Przeszkolenia osób bezrobotnych na kursach w ramach projektu Kreuj rzeczywistość - Zainwestuj w siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. -Część 1 - Przeszkolenie 10 osób bezrobotnych na kursie Ję

Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8514991 , fax. 033 8514991 w. 175
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
    ul. Kochanowskiego 8 8
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8514991, fax. 033 8514991 w. 175
    REGON: 07231977700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeszkolenia osób bezrobotnych na kursach w ramach projektu Kreuj rzeczywistość - Zainwestuj w siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. -Część 1 - Przeszkolenie 10 osób bezrobotnych na kursie Ję
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeszkolenia osób bezrobotnych na kursach w ramach projektu Kreuj rzeczywistość - Zainwestuj w siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. -Część 1 - Przeszkolenie 10 osób bezrobotnych na kursie Ję
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 2.Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym. 3.Nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4.Nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu. 5.Posiadanie obowiązującej umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej i / lub umowy konsorcjum gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie. 6.Posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodny z rozporządzeniem ministra gospodarki i pracy z dnia 27 października 2004r. (Dz. U. Nr 236 poz. 2365), 7.Posiadanie odpowiednich procedur nadzoru wewnętrznego mającego na celu podnoszenie jakości prowadzonych szkoleń - przedstawione za pomocą opisu lub kopii regulaminu, zasad, itp. procedur nadzoru wewnętrznego mającego na celu podnoszenie jakości prowadzonych szkoleń. 8.Posiadanie procedury sprawdzania efektów szkolenia - przedstawienie za pomocą opisu lub kopii regulaminu, zasad, procedur itp. sprawdzania efektów szkolenia. 9.Poczynienie starań w kierunku zagwarantowania zatrudnienia po odbytym szkoleniu - przedstawione za pomocą opisu sposobu poczynienia starań zagwarantowania zatrudnienia np. współpraca z Agencjami Zatrudnienia, organizowanie spotkań kursantów z potencjalnymi pracodawcami, prowadzenie bazy danych absolwentów kursu, itp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty winny być załączone dokumenty dotyczące Wykonawcy: załącznik nr 1 - oświadczenie w trybie w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 3 - Indywidualna karta Prowadzącego, który będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat jego kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia (osobna dla każdej części zamówienia i dla każdego Prowadzącego numerowana kolejno odpowiednio dla części 1 zamówienia 3.1.A, 3.1.B, 3.1.C itd., dla części 2 zamówienia 3.2.A, 3.2.B, 3.2.C itd., dla części 3 zamówienia 3.3.A, 3.3.B, 3.3.C w zależności od ilości Prowadzących, w przypadku gdy jeden Prowadzący uczestniczy w więcej niż jednej części zamówienia wystarczy złożenie jednego załącznika), według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, załącznik nr 4 - kserokopia aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodny z rozporządzeniem ministra gospodarki i pracy z dnia 27 października 2004r. (Dz. U. Nr. 236 poz. 2365) - kserokopia dokumentu potwierdzającego dokonanie aktualizacji na dany rok, załącznik nr 5 - opis lub kopia regulaminu, zasad, itp. procedur nadzoru wewnętrznego mającego na celu podnoszenie jakości prowadzonych szkoleń, załącznik nr 6 - opis lub kopia regulaminu, zasad, procedur itp. sprawdzania efektów szkolenia, załącznik nr 7 - opis poziomu zaangażowania wykonawcy w poszukiwaniu miejsc pracy dla przeszkolonych osób, załącznik nr 8 - kopie certyfikatów jakości usług szkoleniowych, jeżeli Wykonawca żąda uwzględnienia posiadanego certyfikatu w ocenie poszczególnych części zamówienia oferty (w przypadku jednego certyfikatu dotyczącego wszystkich części zamówienia należy przestawić jedną kopię i oznaczyć jako załącznik nr 8, w przypadku posiadaniu certyfikatów do poszczególnych części zamówienia należy dołączyć kopie certyfikatów oznaczając je odpowiednio jako załączniki 8.1, 8.2 i 8.3), załącznik nr 9 - pełnomocnictwo/ upoważnienie jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej lub konsorcjum, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiadanie certyfikatu jakości usług szkoleniowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup.cieszyn.pl/www/modules.php?name=News&new_topic=5
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach