Przetargi.pl
Prześwietlenie i wycinka drzew rosnących na terenie miasta Sosnowca

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2960600 , fax. (032) 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2960600, fax. (032) 296 06 05
    REGON: 00051588500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prześwietlenie i wycinka drzew rosnących na terenie miasta Sosnowca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części ze względów organizacyjnych oraz technikę wykonania każdego z zadań. Są to: część 1 - zwana dalej: zadanie nr I; część 2 - zwana dalej: zadanie nr II. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: prześwietlenie i wycinkę drzew oraz frezowanie pni drzew wyciętych na terenie miasta Sosnowca. Pielęgnacja drzewa będzie obejmować następujące czynności: -cięcia sanitarne, cięcia korygujące i cięcia prześwietlające, -usunięcie odrostów odziomkowych, -zebranie, załadunek i wywóz gałęzi, -oczyszczenie terenu. Wycinka drzewa będzie obejmować następujące czynności: -wycięcie drzewa, -zebranie, załadunek i wywóz dłużycy, gałęzi, -oczyszczenie terenu. Frezowanie pnia drzewa będzie obejmować następujące czynności: -usunięcie pnia z widocznymi nabiegami przy powierzchni na głębokość 30 cm, -zebranie, załadunek i wywóz odpadów powstałych w wyniku frezowania, -oczyszczenie terenu, -zasypanie dołu. Uprzątnięcie wykrotów drzew przy użyciu zwyżki będzie obejmować następujące czynności: -zebranie i załadunek oraz wywóz drewna i gałęzi; -oczyszczenie terenu. Uprzątnięcie wykrotów drzew bez użycia zwyżki będzie obejmować następujące czynności: -zebranie i załadunek oraz wywóz drewna i gałęzi; -oczyszczenie terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca(-y) przystępujący do postępowania jest (są) obowiązany(-ni) wnieść wadium w wysokości: - zadanie nr I - 5.189,48zł (słownie: pięć tysięcy sto osiemdziesiąt dziewięć złotych i czterdzieści osiem groszy); - zadanie nr II - 5.189,48zł (słownie: pięć tysięcy sto osiemdziesiąt dziewięć złotych i czterdzieści osiem groszy). 2.Wykonawca(-y) obowiązany(-ni) jest (są) wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy - Gmina Sosnowiec ING Bank Śląski 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208 z dopiskiem Wadium do zamówienia publicznego: Prześwietlenie i wycinka drzew rosnących na terenie miasta Sosnowca WGK.3410- 01-76/09 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 4. W przypadku złożenia przez wykonawcę(-ów) wadium w formie pieniężnej, wykonawca(-cy) zobowiązany(-ni) jest (są) załączyć do oferty: a) dokument potwierdzający dokonanie przelewu wymaganej kwoty na rachunek bankowy wskazany powyżej; lub b) dokument potwierdzający dokonanie przelewu wymaganej kwoty na rachunek bankowy wskazany powyżej wraz z poświadczeniem przez Wydział Finansowy Urzędu Miejskiego w Sosnowcu o znajdowaniu się wadium na koncie zamawiającego. Uprawnione do poświadczenia są: Pani Aneta Kwiecień, a podczas jej nieobecności Pani Jolanta Gorlewska, które przyjmują w godzinach od 800 - 1500 w pokoju 310 (II piętro) w siedzibie zamawiającego. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na koncie zamawiającego. 6.W przypadku złożenia przez wykonawcę(-ów) wadium w formie niepieniężnej, wykonawca(-cy) zobowiązany(-ni) jest (są): a)oryginał tego dokumentu zdeponować w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, II piętro pokój 310, w godzinach od 800 - 1500 u Pani Anety Kwiecień, podczas jej nieobecności u Pani Jolanty Gorlewskiej. Osoby te są uprawnione do poświadczenia - na jego kserokopii - faktu zdeponowania. Kserokopię tego dokumentu wraz z poświadczeniem wykonawca(-cy) załączy(-ą) do oferty; lub b)załączyć oryginał dokumentu stanowiącego wadium osobno do oferty. 7. Dokument stanowiący wadium musi posiadać zapewnienie bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt 1, 2 i 3 ustawy. 8.Wykonawcę(-ów), którego(-ych) oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zamawiający wykluczy z postępowania (art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy). 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą - 30 dni, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca(-y) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył(-li) dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni (-nią), że wynika to z przyczyn nie leżących po jego (ich) stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca(-cy), którego(-ych) oferta została wybrana : a) odmówił(-li) podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) wykonawca(-cy) musi(-szą) wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie co najmniej jednej usługi o podobnym charakterze i wartości - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujące: -wykonanie prześwietlenia drzew o średnicach od 30 cm - do ponad 41 cm - co najmniej 1000 szt., (dotyczy zadania nr I i zadania nr II) -wykonanie wycinki drzew o średnicach od 30 cm - do 130 cm - co najmniej 500 szt., (dotyczy zadania nr I i zadania nr II) -wykonanie frezowania pni drzew wyciętych o średnicach od 16 cm - do 150 cm - co najmniej 500 szt. (dotyczy zadania nr I i zadania nr II) b)wykonawca(-cy) musi(-szą) wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie co najmniej jednej usługi o podobnym charakterze i wartości - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujące dodatkowo (dotyczy tylko zadania nr II): -wykonanie prześwietlenia drzew na obiektach wpisanych do rejestru zabytków - co najmniej 300 szt., -wykonanie wycinki na obiektach wpisanych do rejestru zabytków - co najmniej 100 szt. drzew. c) wykonawca(-cy) świadczący usługę musi(-szą) dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do pielęgnacji i wycinki drzew i co najmniej 3 - letnią praktykę zawodową w tym zakresie: -po ukończonym technikum leśnym i kursie pilarzy, lub -po ukończeniu jednego z niżej wymienionych kursów: -pilarzy drzew ozdobnych II stopnia, -pielęgnacji drzew II i III stopnia, -gospodarzy terenów zieleni (kurs na poziomie II stopnia NOT w tym chirurga drzew ozdobnych), -II stopnia NOT: Pielęgnacja drzew i krzewów ozdobnych, zagadnienia prawne ochrony przyrody, dokumentacja usług oraz pilarzy; (dotyczy zadania nr I i zadania nr II); d) dodatkowo (dotyczy tylko zadania nr II) wykonawca(-cy) świadczący usługę musi(-szą) dysponować: - co najmniej jedną osobą do kierowania pracami polegającymi na konserwacji parków zabytkowych (w zakresie pielęgnacji drzew), które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w tym zakresie, oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków lub wykażą doświadczenie w zakresie nadzoru prac w parkach zabytkowych (w zakresie pielęgnacji drzew), potwierdzone przez inwestora; -co najmniej jedną osobą do prac o charakterze technicznym w zakresie, o którym mowa powyżej, które posiadają średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni (drzew) albo odbyły co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków (prześwietlanie i wycinka drzew) lub wykażą doświadczenie w tym zakresie potwierdzone przez inwestora oraz posiadają umiejętność wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia - metodą alpinistyczną bez użycia podnośnika). e) wykonawca(-cy) musi(-ą) dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia, w tym co najmniej posiadać: -samochód lub ciągnik z przyczepą - wyposażone w plandeki zabezpieczające przed zanieczyszczaniem środowiska (podczas transportu odpadów z miejsca ich zgromadzenia do miejsca unieszkodliwiania), -podnośnik, -kosiarki, -piła mechaniczna - 3 szt., -frezarkę do pni, -drobny sprzęt ogrodniczy min.: grabie, miotły, sekatory, nożyce mechaniczne, itp. urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym komplet oznakowania dla robót szybko postępujących (dotyczy zadania nr I i zadania nr II); 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust .1 i ust. 2 ustawy. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty - według formuły spełnia / nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę(-ców). Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski i muszą być poświadczone przez wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody,o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji. W przypadku gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego w trakcie sprawdzania ofert, że złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - oferta zostanie przez zamawiającego odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy. Przedstawienie przez wykonawcę informacji nieprawdziwych mających wpływ na wynik postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, niezależnie od innych skutków przewidzianych prawem. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych na podstawie (art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy) lub(i) których oferty nie zostaną odrzucone na podstawie art. 24 ust. 4 i art. 89 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art. 87 ustawy zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą(-ami) negocjacji dotyczących złożonej oferty, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. Zamawiający poprawia w ofercie: -oczywiste omyłki pisarskie; -oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; -inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Uzupełnienie oświadczeń i dokumentów na wezwanie zamawiającego - załączonych do oferty w oparciu o art. 44 ustawy. Stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. Oferta z rażąco niską ceną. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się w formie pisemnej do wykonawcy(-ców) o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy(-ów), który(-rzy) nie złożył(-li) wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz wymaganych oświadczeń o: 1. spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy, 2. zapoznaniu się ze Specyfikacją i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz zdobyciu koniecznych informacji do sporządzenia oferty, 3. związaniu ofertą w terminie od: do: , 4. wniesieniu wadium w wysokości zł w formie , 5. przyjęciu warunków zapisanych we wzorze umowy i przystąpieniu do podpisania umowy w czasie wskazanym przez zamawiającego, jednak nie krótszym niż siedem dni licząc od daty otrzymania powiadomienia o wyborze swojej oferty, 6. zastrzeżeniu części oferty, która stanowi tajemnice przedsiębiorstwa (*), lub 7. ustanowieniu ją jawną w całości (*), 8. dokonaniu wyliczenia ceny ofertowej zgodnie z wymaganiami zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dział IV, rozdział 6 i załączeniu ich do oferty, są to wypełnione: Tabela Nr 1 i Tabela Nr 2 dla zadania nr I lub zadania nr II, na które składam(-y) ofertę(*). II. Wykaz dokumentów jakie mogą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca(-cy) posiada(-ją) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega(-ją) wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru (*) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (*), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (dotyczy zadania nr I i zadania nr II). 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (*) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (*) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (*) lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie (*), odroczenie (*) lub rozłożenie na raty zaległych płatności (*) lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (*) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert - (dotyczy zadania nr I i zadania nr II). 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (*) lub art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (*) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (dotyczy zadania nr I i zadania nr II). Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca(-cy) posiada(-ją) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje(-ą) potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Obowiązkowe jest przedstawienie referencji dotyczących pielęgnacji drzew ozdobnych. [dla zadania nr I - w zakresie określonym, w SEKCJI III., III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, pkt I.1.a)]; [dla zadania nr II - w zakresie określonym, SEKCJI III., III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, pkt I.1.a) i pkt I.1.b)] . Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia, o których [dla zadania nr I - w zakresie określonym, SEKCJI III., III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, pkt I.1.c)]; [dla zadania nr II - w zakresie określonym, SEKCJI III., III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, pkt I.1.c) i pkt I.1.d)]. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca(-cy) w tym co najmniej sprzęt, o którym SEKCJI III., III.2)WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, pkt I.1.e) - dotyczy zadania nr I i zadania nr II. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca(-cy) znajduje(-ją) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7. Polisa (*) lub inny dokument (*) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - (dotyczy zadania nr I i zadania nr II). Wykonawca, który załącza do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z terminem płatności: w ratach (składkach) lub późniejszym niż dzień od, którego obowiązuje umowa ubezpieczenia - winien dołączyć dowód zapłaty raty (składek), zgodnie z wymaganym terminem określonym w polisie lub tym dokumencie. Polisa jest ważna tylko pod warunkiem opłacania na rzecz firmy ubezpieczeniowej uzgodnionej rat(-y) składki(-ek) w wyznaczonym terminie(-ach). (*) - wybrać właściwe III. Dokument wniesienia wadium. 1. Wykonawca(-cy) załącza(-ją) do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium - w formach i zgodnie z procedurą określoną w SEKCJI III., III.1. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium - na zadanie nr I lub zadanie nr I, na które składa swoją ofertę. IV. Informacje dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Zamawiający wymaga zamiast dokumentów, o których mowa w SEKCJI III.,III.2) WARUNKI UDZIAŁU Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, pkt II. 1 - II. 3 - dokumentów wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.Zamawiający wymaga zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3.Zamawiający wymaga dokumentów, o których mowa w pkt IV.1 a) i c) i IV.2., które powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zamawiający wymaga dokumentu, o którym mowa w pkt IV.1 b), który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. V. Informacje dla konsorcjum firm. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zgodnie z art. 23 ustawy w związku z art. 141 ustawy zamawiający żąda, aby: 1.dołączyli do oferty oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców wymienione w wymienione w SEKCJI III.,III.2) WARUNKI UDZIAŁU Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w pkt I. - III. Dokumenty wymienione w SEKCJI III.,III.2) WARUNKI UDZIAŁU Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, pkt II. 4 - II. 6 i III. 1.składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, 2. wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (spółki cywilnej). W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum (spółkę cywilną), wykonawcy tworzący konsorcjum (spółkę cywilną) obowiązani będą, najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum (spółki cywilnej), 4. umowa o której mowa wyżej winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach