Przetargi.pl
Przesadzenie 48 drzew i 14 m2 krzewów na działce 2/2 przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu

Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-871 Poznań, ul. Królowej Jadwigi 27/39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8355000, 8355063 , fax. 061 8330087
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
    ul. Królowej Jadwigi 27/39 27/39
    61-871 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8355000, 8355063, fax. 061 8330087
    REGON: 00032785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przesadzenie 48 drzew i 14 m2 krzewów na działce 2/2 przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przesadzenie 48 drzew i 14 m2 krzewów na terenie AWF w Poznaniu przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 (działka 2/2, ark. 8, obręb Wilda) w Poznaniu wraz z trzyletnią pielęgnacją. Zestawienie drzew i krzewów do przesadzenia zawiera poniższa tabela: L.p. NRinw.* MIEJSCE PRZESADZENIA** NAZWA GATUNKU NAZWA GATUNKU (polska) OBWÓD PNIA (m) 1 2 3 4 5 6 1. 5a C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,04 2. 6 D PICEA PUNGENS GLAUCA ŚWIERK KŁUJĄCY GLAUCA 0,2 3. 8 C PICEA OMORICA(2 pnie) ŚWIERK SERBSKI 0,05 0,33 4. 18 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,05 5. 20 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,08 6. 21 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,05 7. 22 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,1 8. 23 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,08 9. 29 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,06 10. 30 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,03 11. 31 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,08 12. 32 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,08 13. 33 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,04 14. 35 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,05 15. 36 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,04 16. 37 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,07 17. 38 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,07 18. 48 B PRUNUS SERRULATA(3 pnie) WIŚNIA PIŁKOWANA 0,33 0,46 0,32 19. 49 B PRUNUS SERRULATA WIŚNIA PIŁKOWANA 0,25 20. 50 B PRUNUS SERRULATA(5 pni) WIŚNIA PIŁKOWANA 0,22 0,18 0,21 0,25 0,22 21. 51 B PRUNUS SERRULATA(2 pnie) WIŚNIA PIŁKOWANA 0,19 0,17 22. 55 A MALUS BACCATA JABŁOŃ JAGODOWA 0,3 23. 56 A MALUS BACCATA JABŁOŃ JAGODOWA 0,52 24. 57 A MALUS BACCATA JABŁOŃ JAGODOWA 0,43 25. 58 A MALUS BACCATA JABŁOŃ JAGODOWA 0,39 26. 59 F TAXUS BACCATA CIS POSPOLITY 14 m2 27. 60 C PICEA OMORICA ŚWIERK SERBSKI 0,06 28. 63 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,18 29. 64 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,25 30. 65 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,33 31. 66 E THUJA OCCIDENTALIS(2 pnie) ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,25 0,14 32. 67 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,23 33. 68 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,25 34. 69 E THUJA OCCIDENTALIS(2 pnie) ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,24 0,23 35. 70 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,22 36. 71 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,16 37. 72 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,28 38. 73 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,21 39. 74 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,21 40. 75 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,23 41. 76 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,27 42. 77 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,28 43. 78 E THUJA OCCIDENTALIS(2 pnie) ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,15 0,18 44. 79 E THUJA OCCIDENTALIS(2 pnie) ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,21 0,16 45. 80 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,27 46. 81 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,18 47. 82 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,18 48. 83 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,26 49. 84 E THUJA OCCIDENTALIS ŻYWOTNIK ZACHODNI 0,29 * - wg rys. nr 1 Inwentaryzacja szczegółowa szaty roślinnej - załącznik nr 5 do IDW ** - wg rys. nr Z1 Projekt nasadzeń rekompensujących i drzew do przesadzenia - załącznik nr 6 do IDW 2. Zakres prac: a) przesadzenie drzew iglastych i liściastych oraz krzewów do wcześniej przygotowanych dołów o wymiarach dostosowanych do bryły przesadzanego drzewa lub krzewu: odkopanie drzew i krzewów, zabezpieczenie bryły korzeniowej oraz korony do transportu w obrębie działki, obsypanie ziemią urodzajną bryły korzeniowej w obrębie systemu korzeniowego, ustabilizowanie zasypanej ziemi z zagęszczeniem na mokro, umocowanie drzew za pomocą palików i odciągów elastycznych, owinięcie pni drzew jutą, wykonanie wokół pni misy do gromadzenia wody, podlanie. b) pielęgnacja: podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, usuwanie odrostów korzeniowych, poprawianie misek, kopczykowanie jesienią, rozgarnięcie kopczyków wiosną i uformowanie misek, przegląd i poprawa mocowań przy palikach, wymiana zniszczonych palików i wiązadeł, kontrola i wykonanie poprawek przy zabezpieczeniach pni tkaniną jutową, przycięcie złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi (cięcia pielęgnacyjne i formujące), bieżące usuwanie odrostów korzeniowych oraz dzikich pędów z pni itp. 3. Wymagania dotyczące wykonania prac. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej i rzetelnej wiedzy zawodowej, a także zgodnie z przepisami obowiązującymi w zakresie wykonawstwa terenów zieleni. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. 4. Warunki gwarancji: a) Okres gwarancji 36 miesięcy na przedmiot zamówienia. Gwarancję liczy się od dnia podpisania protokółu należytego wykonania usługi, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy. b) W okresie gwarancji Wykonawca zadeklaruje zachowanie pełnej żywotności przesadzonych drzew i krzewów; w przypadku obumarcia Wykonawca zapłaci określoną dla tego gatunku opłatę w wysokości wynikającej z decyzji Prezydenta Miasta Poznania, znak OS.IIIprzez76391-563przez08 z dnia 22 grudnia 2008 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 37 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział Poznań nr 36103012470000000034732000 z zaznaczeniem: wadium - nr sprawy RZP-2003-09/09/ZP. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego (pok. 108). Godziny otwarcia kasy: 10:30 - 13:30 od poniedziałku do piątku. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj do dnia 17.09.2009r. do godz. 11:00. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy ponadto, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi o minimalnej wartości 50.000,00 zł brutto każda polegające na wykonaniu nasadzeń lub przesadzeń drzew iglasto-liściastych oraz krzewów; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie żądanych w pkt 7 SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1- załącznik nr 2 do IDW; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi o minimalnej wartości 50.000,00 zł brutto każda polegające na wykonaniu nasadzeń lub przesadzeń drzew iglasto-liściastych oraz krzewów, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie- załącznik nr 3 do IDW; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.: b), c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów określonych w punkcie 2. stosuje się odpowiednio. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty i oświadczenie określone w punkcie 1.:a), b), c). Pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.awf.poznan.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=47:przetargi&Itemid=243&layou
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach