Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć z grupowego i indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Tarnogórskiego w roku szkolnym 2013/2014

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2013-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć z grupowego i indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Tarnogórskiego w roku szkolnym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z grupowego i indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Tarnogórskiego w roku szkolnym 2013/2014. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Opis przedmiotu zamówienia: (przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części) CZĘŚĆ A - Przeprowadzenie zajęć grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Tarnogórskiego - uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w roku szkolnym 2013/2014, 1) Usługę grupowego doradztwa zawodowego należy przeprowadzić na rzecz uczestników projektu kształcących się w: a) Centrum Edukacji Ekonomiczno-Handlowej im. Karola Goduli (Technikum Nr 9, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 7), ul. Sobieskiego 5, 42-600 Tarnowskie Góry; b) Zespole Szkół Techniczno-Usługowych im. Jana Pawła II (Technikum Nr 12) ul. Pokoju 14, 42-600 Tarnowskie Góry; c) Zespole Szkół Artystyczno - Projektowych (Technikum Nr 7) ul. Legionów 35, 42-600 Tarnowskie Góry; d) Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich (Technikum Nr 6, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 4) ul. Karola Miarki 17, 42-600 Tarnowskie Góry; e) Wieloprofilowym Zespole Szkół (Technikum Nr 5, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 3) ul. Sienkiewicza 6, 42-600 Tarnowskie Góry; f) Zespole Szkół Budowlano - Architektonicznych (Technikum Nr 2, Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1) ul. Okrzei 2, 42-600 Tarnowskie Góry; g) Zespole Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących (Technikum Nr 1) ul. Opolska 26, 42-600 Tarnowskie Góry; h) Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących (Technikum Nr 4, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 2) ul. Sienkiewicza 23, 42-600 Tarnowskie Góry, i) Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych (Technikum nr 13), ul. Zofii Nałkowskiej 2, 41-922 Radzionków; j) Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych (Technikum Nr 17), ul. ks. dr J. Knosały 113, 41-922 Radzionków; k) Zespole Szkół Specjalnych (Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 16) ul. Zofii Nałkowskiej 2, 41-922 Radzionków; l) Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym (Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 14) ul. Strzelców Bytomskich 7, 42-600 Tarnowskie Góry; 2) Planowana maksymalna łączna liczba uczestników projektu objętych usługą doradztwa grupowego w roku szkolnym 2013/2014 wynosi: 828 uczniów. 3) Zajęcia odbywać się będą w ustalonych przez Zamawiającego grupach, liczących: dla zespołów szkół wymienionych w punkcie 1 podpunktach: a-j - około 20 osób (maksymalna liczba uczestników projektu w jednej grupie wynosi 25 osób), dla zespołów szkół wymienionych w punkcie 1 podpunktach k i l - około 10 osobowych (maksymalna liczba uczestników projektu w jednej grupie wynosi 15 osób), w dni nauki szkolnej w godzinach niepokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych uczestników projektu z danej grupy w wymiarze 24 godzin lekcyjnych - po 45 minut każda - na grupę. 4) W przypadku zmniejszenia planowanej liczby osób objętych grupowym doradztwem zawodowym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia, bez prawa wystąpienia Wykonawcy o roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę przeprowadzonych godzin lekcyjnych grupowego doradztwa zawodowego. Cena jednostkowa za usługę (tj. cena za godzinę lekcyjną zajęć doradztwa grupowego) nie ulegnie zmianie, a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W powyższym przypadku rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy tj. na podstawie list obecności. 5) W zależności od potrzeb Zamawiającego Wykonawca winien być gotowy do świadczenia usług również w dni wolne od zajęć szkolnych. 6) Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. 7) Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o podręcznik dla konsultantów zawodowych Mam zawód - mam pracę w regionie, który został przygotowany przez pracowników Kuratorium Oświaty w Katowicach tj. M. Lipniak, K. Szymczyk i Z. Martyniak, wydany przez ATKiN Sp. z.o.o. - stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 8) W terminie do 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: a) imienną listę uczestników doradztwa grupowego, b) terminarz prowadzenia zajęć z doradztwa grupowego. 9) W terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania terminarza, o którym mowa w punkcie 8 podpunkcie b, Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego sporządzony z uwzględnieniem otrzymanego terminarza, celem ostatecznego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram zajęć powinien zostać sporządzony oraz przekazany Zamawiającemu w formie odpowiadającej wzorowi harmonogramu zajęć, który stanowi załącznik do treści istotnych postanowień umowy (załącznik nr 7a do SIWZ) Zamawiający dokonuje ostatecznego zatwierdzenia harmonogramu zajęć w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania i informuje o tym Wykonawcę. 10) Wykonawca będzie realizował zajęcia zgodnie z ostatecznie zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć, wyłącznie w bezpłatnie udostępnionych przez Zamawiającego, salach wykładowych, znajdujących się we wszystkich Zespołach szkół. Wszelkie odstępstwa od harmonogramu zajęć, wymagają uprzedniej zgody Zamawiającego. 11) Wykonawca pokrywa koszty dojazdu doradców/konsultantów do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usług w tym wydruki materiałów. 12) Po zakończeniu wszystkich zajęć z doradztwa grupowego, w ramach jednej grupy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: podpisane przez uczestników listy obecności oraz wypełnione w ramach ostatnich zajęć ankiety. Podpisane przez uczestników listy obecności oraz ankiety należy przedłożyć w terminie do 3 dni roboczych od dnia zakończenia zajęć w danej grupie. Formularz listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego oraz formularz ankiety uczestnika doradztwa grupowego stanowią załączniki do treści istotnych postanowień umowy. 13) Podpisane listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. Odbiór nastąpi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru, który zostanie podpisany przez Naczelnika Wydziału Strategii, Promocji i Sportu lub osobę jego zastępującą oraz osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy. 14) Po podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT (rachunek). 15) Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie 30 dni od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 16) Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia przez Wykonawcę faktur/rachunków cząstkowych po każdym zakończonym etapie zadania należącym do przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Zamawiającym. Przez etap Zamawiający rozumie zrealizowanie zadania w min. 3 Zespołach szkół wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 17) Warunkiem wystawienia przez Wykonawcę faktur (rachunków) cząstkowych jest podpisany protokół odbioru z danego etapu zadania. 18) Odbiór cząstkowy dokonuje się na zasadach opisanych w punktach 13-15. 19) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu i efektywności zajęć. W przypadku stwierdzenia naruszenia realizacji obowiązków określonych w SIWZ oraz umowie, Wykonawca zobowiązany jest, na żądanie Zamawiającego, do niezwłocznej zmiany prowadzącego zajęcia. 20) Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie agencji zatrudnienia (pośrednictwa pracy, doradztwa personalnego, poradnictwa zawodowego lub pracy tymczasowej) jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej. Przedmiot zamówienia wyczerpuje znamiona poradnictwa zawodowego dlatego też Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia. 21) Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z złącznikiem nr 7a do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej. CZĘŚĆ B - Przeprowadzenie zajęć indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Tarnogórskiego - uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w roku szkolnym 2013/2014. 1) Usługę indywidualnego doradztwa zawodowego należy przeprowadzić na rzecz uczestników projektu zakwalifikowanych- przez Zamawiającego- do udziału w II etapie projektu, którzy kształcą się w jednym z poniższych zespołów szkół: a) Centrum Edukacji Ekonomiczno-Handlowej im. Karola Goduli (Technikum Nr 9, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 7), ul. Sobieskiego 5, 42-600 Tarnowskie Góry; b) Zespole Szkół Techniczno-Usługowych im. Jana Pawła II (Technikum Nr 12) ul. Pokoju 14, 42-600 Tarnowskie Góry; c) Zespole Szkół Artystyczno - Projektowych (Technikum Nr 7) ul. Legionów 35, 42-600 Tarnowskie Góry d) Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich (Technikum Nr 6, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 4) ul. Karola Miarki 17, 42-600 Tarnowskie Góry; e) Wieloprofilowym Zespole Szkół (Technikum Nr 5, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 3) ul. Sienkiewicza 6, 42-600 Tarnowskie Góry f) Zespole Szkół Budowlano - Architektonicznych (Technikum Nr 2, Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1) ul. Okrzei 2, 42-600 Tarnowskie Góry; g) Zespole Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących (Technikum Nr 1) ul. Opolska 26, 42-600 Tarnowskie Góry; h) Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących (Technikum Nr 4, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 2) ul. Sienkiewicza 23, 42-600 Tarnowskie Góry, i) Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych (Technikum nr 13), ul. Zofii Nałkowskiej 2, 41-922 Radzionków; j) Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych (Technikum Nr 17), ul. ks. dr J. Knosały 113, 41-922 Radzionków; k) Zespole Szkół Specjalnych (Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 16) ul. Zofii Nałkowskiej 2, 41-922 Radzionków; l) Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym (Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 14) ul. Strzelców Bytomskich 7, 42-600 Tarnowskie Góry; 2) Grupa uczniów będących odbiorcami doradztwa indywidualnego zostanie wyłoniona przez Zamawiającego z grupy uczestników projektu, którzy ukończyli zajęcia z grupowego doradztwa zawodowego. Zamawiający przewiduje wyłonić maksymalnie 602 uczestników zajęć indywidualnego doradztwa zawodowego. Maksymalna liczba godzin konsultacji indywidualnych wynosi 9 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) na jednego ucznia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin w zależności od zapotrzebowania uczestników projektu, jednak nie mniej niż 4 godziny lekcyjne (po 45 minut każda) na osobę, pod warunkiem opracowania Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego dla danego uczestnika projektu. Ogółem maksymalna liczba godzin wynosi: 5 418 godziny lekcyjne. 3) Indywidualne zajęcia z doradcą mają na celu ukierunkować ucznia na rozwój zawodowy. W ramach zajęć konsultant wspólnie z uczniem opracuje jego Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego, którego wzór stanowi załącznik do treści istotnych postanowień umowy (załącznik nr 7b do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Indywidualnych Planów Rozwoju Zawodowego uczestników projektu w formie odpowiadającej ww. wzorowi. Na podstawie zdiagnozowanych przez konsultanta potrzeb uczniowie będą kierowani na odpowiednie do swoich predyspozycji, oczekiwań i potrzeb formy wsparcia w ramach pakietu wsparcia zaplanowanego w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie (tj. m.in. kursy, zajęcia pozalekcyjne, zajęcia wyrównawcze, staże i praktyki). 4) Doradztwo indywidualne będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik dla konsultantów zawodowych Mam zawód - mam pracę w regionie, który został przygotowany przez pracowników Kuratorium Oświaty w Katowicach tj. M. Lipniak, K. Szymczyk i Z. Martyniak, wydany przez ATKiN Sp. z.o.o. - stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5) W terminie do 3 dni roboczych od zakończenia zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego przeprowadzonych dla wszystkich uczestników projektu skierowanych do udziału w indywidualnym doradztwie zawodowym, jednak nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od terminu wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: opracowane Indywidualne Plany Rozwoju Zawodowego, wypełnione przez uczestników projektu ankiety ewaluacyjne indywidualnego doradztwa zawodowego oraz uzupełnione karty indywidualnego doradztwa zawodowego, będącą jednocześnie listami obecności. Formularze karty indywidualnego doradztwa zawodowego oraz ankiety ewaluacyjnej indywidualnego doradztwa zawodowego stanowią załączniki do treści istotnych postanowień umowy (załącznik nr 7b do SIWZ). Wykonawca zobowiązuje się do stosowania formularzy bez żadnych modyfikacji z wyjątkiem zmian wprowadzanych przez Zamawiającego. 6) W przypadku mniejszej liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym, Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin lekcyjnych indywidualnego doradztwa zawodowego. Cena jednostkowa za usługę (tj. cena za godzinę lekcyjną doradztwa) nie ulegnie zmianie a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W takim przypadku rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy tj. na podstawie złożonych kart indywidualnego doradztwa zawodowego, ankiet ewaluacyjnych indywidualnego doradztwa zawodowego oraz Indywidualnych Planów Rozwoju Zawodowego. 7) Zajęcia z doradztwa indywidualnego odbywać się będą w dni nauki szkolnej w godzinach niepokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów na rzecz, których świadczona będzie usługa indywidualnego doradztwa zawodowego. 8) W zależności od potrzeb Zamawiającego Wykonawca winien być gotowy do świadczenia usług również w dni wolne od nauki szkolnej. 9) Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający udostępni Wykonawcy (konsultantowi zawodowemu) bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole szkół, których uczniowie będą odbiorcami usług wskazanym w opisie zakresu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wyłącznie w salach, o których mowa wyżej, z zastrzeżeniem iż ww. zajęcia mogą odbywać się wyłącznie salach znajdujących się w Zespole szkół danego uczestnika projektu. 10) Wykonawca pokrywa koszty dojazdu doradców/konsultantów do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. 11) W terminie do 2 dni roboczych od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego list osób zakwalifikowanych do udziału w zajęciach z indywidualnego doradztwa zawodowego, Zamawiający przekaże Wykonawcy: a) imienną listę uczestników doradztwa indywidualnego, b) terminarz dostępności sal wykładowych, o których mowa w punkcie 9 12) W terminie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania terminarza, o którym mowa w punkcie 11 podpunkt b, Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa indywidualnego sporządzony z uwzględnieniem otrzymanego terminarza, celem ostatecznego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram zajęć powinien zostać sporządzony oraz przekazany Zamawiającemu w formie odpowiadającej wzorowi harmonogramu zajęć, który stanowi załącznik do treści istotnych postanowień umowy (załącznik nr 7b do SIWZ). Zamawiający dokonuje ostatecznego zatwierdzenia harmonogramu zajęć w terminie do 3 dni roboczych od dnia jego otrzymania. 13) Wykonawca będzie realizował zajęcia zgodnie z ostatecznie zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć. Wszelkie odstępstwa od harmonogramu zajęć, wymagają uprzedniej zgody Zamawiającego. 14) Przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę, zgodnie z punktem 5, Opracowane Indywidualne Plany Rozwoju Zawodowego uczestników projektu, wypełnione przez uczestników projektu ankiety ewaluacyjne indywidualnego doradztwa zawodowego oraz uzupełnione karty indywidualnego doradztwa zawodowego, będące jednocześnie listą obecności, będą stanowiły podstawę do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. Odbiór nastąpi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy, po wykonaniu wszystkich zajęć doradztwa indywidualnego. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru, który zostanie podpisany przez Naczelnika Wydziału Strategii, Promocji i Sportu lub osobę jego zastępującą oraz osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania całej usługi jest podstawą do wystawienia faktury za wykonanie całej usługi. 15) Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze (rachunku) w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). 16) Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia przez Wykonawcę faktur cząstkowych po ukończeniu przez co najmniej 50% uczestników zajęć z zawodowego doradztwa indywidualnego, po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Zamawiającym. 17) Warunkiem wystawienia przez Wykonawcę faktur cząstkowych jest podpisany cząstkowy protokół odbioru z wykonanej części usługi. 18) Odbiór cząstkowy dokonuje się odpowiednio na zasadach opisanych w punktach 14 - 15. 19) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu i efektywności zajęć. W przypadku stwierdzenia naruszenia realizacji obowiązków określonych w SIWZ oraz umowie Wykonawca zobowiązany jest, na żądanie Zamawiającego, do niezwłocznej zmiany prowadzącego zajęcia. 20) Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie agencji zatrudnienia (pośrednictwa pracy, doradztwa personalnego, poradnictwa zawodowego lub pracy tymczasowej) jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej. Przedmiot zamówienia wyczerpuje znamiona poradnictwa zawodowego dlatego też Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia. 21) Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 7b do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) Dla części A: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych), 2) Dla części B: 2 710,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset dziesięć złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach