Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2011

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 649 08 18 , fax. 89 649 08 16
  • Data zamieszczenia: 2011-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Gen. Wł. Andersa 2 A 2 A
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 649 08 18, fax. 89 649 08 16
    REGON: 00445020800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gops.ilawa.p
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 części: 1) Część 1 - instrument aktywności społecznej - zajęcia z psychologiem - obejmuje a) przeprowadzenie dla 37 osób: treningu kompetencji interpersonalnych i społecznych, warsztatów kreatywnego myślenia, warsztatów rozwiązywania problemów emocjonalnych, konfliktów rodzinnych oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych ( w tym profilaktyka uzależnień), warsztatów umiejętności wychowawczych Wspieram moje dziecko ( w tym 8 godzin zajęć warsztatowych z udziałem dzieci), przeprowadzenie spotkań indywidualnych z uczestnikami - łącznie: 40 godzin zajęć stacjonarnych, 16 godzin indywidualnych konsultacji specjalistycznych, b) przeprowadzenie dla 18 osób: - warsztatów rozwoju osobistego, warsztatów rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach trudnych zwłaszcza związanych z przemocą, warsztaty kreatywnego myślenia, łącznie 40 godzin zajęć, c) przeprowadzenie dla 40 osób warsztatów rozwoju osobistego, warsztatów rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach trudnych, m.in. związanych z przemocą, warsztaty kreatywnego myślenia, 16 godzin zajęć wyjazdowych, d) Celem jest - nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie konstruktywnego kontaktowania się, rozumienie i radzenie sobie w trudnych sytuacjach , nabycie umiejętności wychowawczych, zrozumienie powstawania mechanizmu uzależnień i współuzależnienia . e) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) Wykonawca zobowiązuje się do poddania się niezapowiedzianym kontrolom przez Zamawiającego w miejscu prowadzenia zajęć, ale także wszelkiej wymaganej przez niego dokumentacji szkoleniowej, oraz kontrolom przeprowadzonym przez inne instytucje finansujące zamówienie, g) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania odpowiednim sprzętem: rzutnik, projektor, komputer, tablica demonstracyjna, materiały dydaktyczne dla uczestników, h) Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy . i) Wykonawca sporządza harmonogram przeprowadzenia zajęć uwzględniający odpowiednią ilość godzin każdego modułu (Łączna ilość godzin zajęć każdego dnia nie może przekroczyć 6 godzin), ilość godzin poszczególnych modułów będzie uzgodniona po wyłonieniu wykonawcy i podpisaniu umowy, gdyż przy ustalaniu godzin modułów bierze się pod uwagę: drugiego wykonawcę prowadzącego zajęcia oraz potrzeby beneficjentów. 2) Część 2 - instrument aktywności społecznej - zajęcia z pedagogiem/terapeutą- obejmuje: a) przeprowadzenie dla 37 osób treningu kompetencji interpersonalnych i społecznych, warsztatów kreatywnego myślenia, warsztatów rozwiązywania problemów emocjonalnych, konfliktów rodzinnych oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych ( w tym profilaktyka uzależnień), warsztatów umiejętności wychowawczych Wspieram moje dziecko ( w tym 8 godzin zajęć warsztatowych z udziałem dzieci), przeprowadzenie spotkań indywidualnych z uczestnikami, łącznie: 40 godzin zajęć stacjonarnych, 16 godzin indywidualnych konsultacji specjalistycznych, b) przeprowadzenie dla 18 osób warsztatów rozwoju osobistego, warsztatów rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach trudnych zwłaszcza związanych z przemocą, warsztaty kreatywnego myślenia, łącznie 40 godzin zajęć stacjonarnych, c) przeprowadzenie dla 40 osób warsztatów rozwoju osobistego, warsztatów rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach trudnych, m.in. związanych z przemocą, warsztaty kreatywnego myślenia, 16 godzin zajęć wyjazdowych, d) Celem jest - nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie konstruktywnego kontaktowania się, rozumienie i radzenie sobie w trudnych sytuacjach , nabycie umiejętności wychowawczych, zrozumienie powstawania mechanizmu uzależnień i współuzależnienia . e) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) Wykonawca zobowiązuje się do poddania się niezapowiedzianym kontrolom przez Zamawiającego w miejscu prowadzenia zajęć, ale także wszelkiej wymaganej przez niego dokumentacji szkoleniowej, oraz kontrolom przeprowadzonym przez inne instytucje finansujące zamówienie, g) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania odpowiednim sprzętem: rzutnik, projektor, komputer, tablica demonstracyjna, materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika, h) Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy . i) Wykonawca sporządza harmonogram przeprowadzenia zajęć uwzględniający odpowiednią ilość godzin każdego modułu (Łączna ilość godzin zajęć każdego dnia nie może przekroczyć 6 godzin), ilość godzin poszczególnych modułów będzie uzgodniona po wyłonieniu wykonawcy i podpisaniu umowy, gdyż przy ustalaniu godzin modułów bierze się pod uwagę: drugiego wykonawcę prowadzącego zajęcia oraz potrzeby beneficjentów. 3) Część 3 - instrument aktywności zawodowej - zajęcia z doradcą zawodowym - obejmuje: a) przeprowadzenie : dla 37 + 18 osób - warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego i określenia IPD dla każdego uczestnika, warsztatów aktywnego poszukiwania pracy - łącznie po 30 godzin na każdą grupę (I grupa - 37 osób, II grupa - 18 osób), b) Celem jest - określenie preferencji zawodowych, przygotowanie do aplikacji, nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie kształtowania własnego wizerunku, prowadzenia rozmów z pracodawcą. c) prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) Wykonawca zobowiązuje się do poddania się niezapowiedzianym kontrolom przez Zamawiającego w miejscu prowadzenia zajęć, ale także wszelkiej wymaganej przez niego dokumentacji szkoleniowej, oraz kontrolom przeprowadzonym przez inne instytucje finansujące zamówienie, e) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania odpowiednim sprzętem: rzutnik, projektor, komputer, tablica demonstracyjna, materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika, f) Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy . g) Wykonawca sporządza harmonogram przeprowadzenia zajęć uwzględniający odpowiednią ilość godzin każdego modułu (Łączna ilość godzin zajęć każdego dnia nie może przekroczyć 6 godzin), ilość godzin poszczególnych modułów będzie uzgodniona po wyłonieniu wykonawcy i podpisaniu umowy, gdyż przy ustalaniu godzin modułów bierze się pod uwagę: drugiego wykonawcę prowadzącego zajęcia oraz potrzeby beneficjentów. 4) Część 4 - instrument aktywności edukacyjnej - szkolenie w zakresie obsługi komputera i poruszania się po internecie obejmuje: a) przeprowadzenie dla 37 osób warsztatów w zakresie korzystania z technik komputerowych, warsztatów wyszukiwania i przesyłania wiadomości, obsługi sieci Internet - po 48 godzin na każdego uczestnika, b) Celem jest - nabycie umiejętności swobodnego korzystania z technik komputerowych, nabycie umiejętności samodzielnego wyszukiwania informacji w sieci Internet. c) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) Wykonawca zobowiązuje się do poddania się niezapowiedzianym kontrolom przez Zamawiającego w miejscu prowadzenia zajęć, ale także wszelkiej wymaganej przez niego dokumentacji szkoleniowej, oraz kontrolom przeprowadzonym przez inne instytucje finansujące zamówienie, e) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania odpowiednim sprzętem: odpowiednia sala wykładowa wyposażona w taką liczbę stanowisk do pracy z komputerem aby każda osoba szkolona miała indywidualne stanowisko, drukarka sieciowa lub drukarki stanowiskowe, rzutnik, projektor, komputer, tablica demonstracyjna, materiały dydaktyczne, f) Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy . g) Wykonawca sporządza harmonogram przeprowadzenia zajęć uwzględniający odpowiednią ilość godzin każdego modułu (Łączna ilość godzin zajęć każdego dnia nie może przekroczyć 6 godzin), ilość godzin poszczególnych modułów będzie uzgodniona po wyłonieniu wykonawcy i podpisaniu umowy, gdyż przy ustalaniu godzin modułów bierze się pod uwagę potrzeby beneficjentów. 5) Część 5 - instrument aktywności zdrowotnej - warsztaty w zakresie promocji zdrowia poprzez sport - obejmuje: a) przeprowadzenie dla 18 osób- warsztatów w zakresie profilaktyki zdrowotnej, warsztatów w zakresie promowania zdrowego stylu życia poprzez gry zespołowe, inne zajęcia sportowe, warsztatów - przeprowadzenie ćwiczeń zachęcających do budowania właściwej kondycji fizycznej, łącznie 18 godzin b) Celem jest - poprawa kondycji fizycznej poprzez odpowiednie ćwiczenia sportowe, nabycie nawyku odpowiedniego odżywiania się, przestrzegania higieny osobistej. c) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) Wykonawca zobowiązuje się do poddania się niezapowiedzianym kontrolom przez Zamawiającego w miejscu prowadzenia zajęć, ale także wszelkiej wymaganej przez niego dokumentacji szkoleniowej, oraz kontrolom przeprowadzonym przez inne instytucje finansujące zamówienie, e) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania odpowiednim sprzętem: sprzęt sportowy w takiej ilości, aby każdy uczestnik mógł z niego korzystać swobodnie podczas zajęć, materiałami dydaktycznymi dla każdego uczestnika, f) Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy . g) Wykonawca sporządza harmonogram przeprowadzenia zajęć uwzględniający odpowiednią ilość godzin każdego modułu (Łączna ilość godzin zajęć każdego dnia nie może przekroczyć 6 godzin), ilość godzin poszczególnych modułów będzie uzgodniona po wyłonieniu wykonawcy i podpisaniu umowy, gdyż przy ustalaniu godzin modułów bierze się pod uwagę potrzeby beneficjentów. h) Zajęcia przeprowadzane będą w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6) Część 6 - instrument aktywności zdrowotnej - warsztaty w zakresie promocji zdrowia - wiedza o zdrowiu obejmuje a) przeprowadzenie : dla 18 osób warsztatów w zakresie profilaktyki zdrowotnej, warsztatów w zakresie promowania zdrowego stylu życia, warsztatów - wybór życia bez nałogów, warsztatów - zapoznanie z zasadami zdrowego żywienia, łącznie 18 godzin, b) Celem jest - poprawa kondycji fizycznej poprzez odpowiednie ćwiczenia sportowe, nabycie nawyku odpowiedniego odżywiania się, przestrzegania higieny osobistej. c) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) Wykonawca zobowiązuje się do poddania się niezapowiedzianym kontrolom przez Zamawiającego w miejscu prowadzenia zajęć, ale także wszelkiej wymaganej przez niego dokumentacji szkoleniowej, oraz kontrolom przeprowadzonym przez inne instytucje finansujące zamówienie, e) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania odpowiednim sprzętem: rzutnik, projektor, komputer, tablica demonstracyjna, materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika, f) Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy . g) Wykonawca sporządza harmonogram przeprowadzenia zajęć uwzględniający odpowiednią ilość godzin każdego modułu (Łączna ilość godzin zajęć każdego dnia nie może przekroczyć 6 godzin), ilość godzin poszczególnych modułów będzie uzgodniona po wyłonieniu wykonawcy i podpisaniu umowy, gdyż przy ustalaniu godzin modułów bierze się pod uwagę potrzeby beneficjentów. h) Zajęcia przeprowadzane będą w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min. 3. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 4. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 85121270-6 - usługi psychiatryczne lub psychologiczne 5. W formularzu ofertowym stanowiącym wzór nr 1 do SIWZ wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę. 6. W pozycjach formularza ofertowego, na które wykonawca nie składa oferty wpisuje nie dotyczy. 7. Zadanie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. - Rozwój u upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój u upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Nazwa Projektu Aktywna integracja szansą na lepsze jutro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gops.ilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach