Urząd Gminy Janowiec Kościelny ogłasza przetarg
- Adres: 13-111 Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6262186 , fax. 089 6262186
- Data zamieszczenia: 2011-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Janowiec Kościelny 62 62
13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6262186, fax. 089 6262186
REGON: 00053280800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn.: Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnie funkcji koordynatora projektu pn.: Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole. Projekt pn.: Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole realizowany jest na podstawie umowy o dofinansowanie nr POKL.09.01.01-28-045/11-00 z dnia 12 września 2011 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Celem projektu jest umożliwienie wszechstronnego rozwoju 126 dzieci w wieku 3-5 lat, zamieszkujących gminę Janowiec Kościelny poprzez upowszechnienie edukacji przedszkolnej. Aby cel osiągnąć projekt zakłada prowadzenie w okresie X.2011 - VIII.2015 pięciu punktów przedszkolnych działających przy szkołach: Zespole Szkół w Janowcu Kościelnym, Szkole Podstawowej w Waśniewie-Grabowie oraz świetlicy wiejskiej w Safronce. Projekt realizowany jest od 01.10.2011 r. do 31.08.2015 r. Całkowita wartość projektu: 1.875 080,39 zł. Biuro projektu wraz z dokumentacją projektu znajduje się w siedzibie Zamawiającego. Biuro projektu jest wyposażone w niezbędny sprzęt do zarządzania projektem, tj.: komputery, meble, urządzenia wielofunkcyjne i inne materiały. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji przedmiotem zamówienia. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługę w skład której wchodzą: 1) przyjęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach, 2) koordynowanie realizacji zadań, wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, 3) nadzór nad poprawnością realizacji zadań wynikającą z POKL, w tym budżetem i harmonogramem, 4) kontrola jakości zadań pod kątem założonych wskaźników, 5) koordynacja prac zespołu projektowego, 6) nadzór nad przygotowaniem dokumentacji formalnej projektu oraz nad jej archiwizacją zgodnie z wymogami POKL, 7) nadzór nad sprawami organizacyjno-merytorycznymi dotyczącymi realizacji projektu, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, umową o dofinansowanie, wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS, 8) bieżące kontakty z Instytucją Pośredniczącą w zakresie realizowanego projektu, informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, 9) prowadzenie rejestru zamówień publicznych w projekcie, 10) przygotowanie, opracowanie i realizacja postępowań w ramach projektu zgodnie z procedurami ustawy PZP oraz uregulowaniami wewnętrznymi, 11) nadzór nad prawidłową realizacją, gromadzeniem i przechowywaniem dokumentacji z przeprowadzonych postępowań, 12) współpraca z podmiotami realizującymi projekt w szczególności z pracownikami ds. obsługi księgowej i kadrowej projektu, 13) przygotowanie harmonogramu zamówień publicznych w projekcie, 14) publikacja ogłoszeń w sprawach zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie określonym w ustawie PZP, 15) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, 16) obecność podczas kontroli projektu, 17) nadzorowanie pracy punktów przedszkolnych, w tym opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć specjalistycznych, 18) sprawowanie nadzoru pedagogicznego w punktach przedszkolnych zgodnie z wytycznymi MEN, 19) prowadzenie rekrutacji uczestników projektu 20) wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowej POKL, 21) sporządzanie we współpracy z pracownikiem ds. obsługi księgowej projektu wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych, 22) kontrola wydatkowania środków, 23) kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu, 24) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 25) utworzenie i bieżąca aktualizacja witryny internetowej w ramach promocji projektu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SIWZ oraz projekcie umowy o której mowa w punkcie VI.1.6 SIWZ. 4) Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie 30 godzin w miesiącu. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Do ceny oferty należy wliczyć własny transport do miejsc realizacji projektu na terenie gminy Janowiec Kościelny. 5) Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania powierzonych mu czynności oraz stałego i osobistego kontaktu z personelem projektu w zależności od potrzeb w okresie trwania umowy. 6) Zamawiający wymaga żeby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 7) Wykonana usługa ma zapewnić prawidłowe spełnienie przez Zamawiającego wszystkich warunków narzuconych umową o dofinansowanie zawartą z Instytucją Pośredniczącą. 8) Zamówienie przewidziane jest do współfinansowania w ramach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 9) Zamawiający informuje na podstawie art. 36 ust. 5 ustawy, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie dopuszcza udziału podwykonawców. 10) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług polegających na koordynacji, zarządzaniu i obsłudze oraz monitorowaniu programu pn. Ponadlokalny program rewitalizacji sieci miast Cittaslow Województwa Warmińsko - Mazurskiego realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2016-06-02 - pełnienie funkcji koordynatora III etapu projektu pn. Droga do bezpiecznej służby w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-07-01 - WYBÓR CZŁONKA ZESPOŁU ZARZĄDZAJĄCEGO DO REALIZACJI PROJEKTU PN. LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ
Dodano: 2015-05-05 - WYBÓR CZŁONKA ZESPOŁU ZARZĄDZAJĄCEGO DO REALIZACJI PROJEKTU PN. LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ
Dodano: 2015-03-25 - Usługa pełnienia funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Razem możemy więcej - kompleksowe wspomaganie szkół w Powiecie Iławskim. Postępowanie znak: PCRE.271.4.14
Dodano: 2014-06-05 - Usługa pełnienia funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Razem możemy więcej - kompleksowe wspomaganie szkół w Powiecie Iławskim. Postępowanie znak: PCRE.271.2.14.
Dodano: 2014-05-16 - Usługa zarządzania projektem pn. Razem możemy więcej - kompleksowe wspomaganie szkół w Powiecie Iławskim. Postępowanie znak: PCRE.271.1.14.
Dodano: 2014-03-20 - Wybór Zespołu Zarządzającego do realizacji Projektu PN. Lepsza Przyszłość
Dodano: 2014-02-05 - Przetarg na wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Projektu w projekcie Dobrze mieć zawód
Dodano: 2014-01-21 - Pełnienie obowiązków koordynatora projektu pn.: COOL - ciekawi, otwarci, odważni licealiści
Dodano: 2013-12-23