Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn.: Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole

Urząd Gminy Janowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 13-111 Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6262186 , fax. 089 6262186
  • Data zamieszczenia: 2011-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Janowiec Kościelny
    Janowiec Kościelny 62 62
    13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6262186, fax. 089 6262186
    REGON: 00053280800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn.: Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnie funkcji koordynatora projektu pn.: Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole. Projekt pn.: Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole realizowany jest na podstawie umowy o dofinansowanie nr POKL.09.01.01-28-045/11-00 z dnia 12 września 2011 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Celem projektu jest umożliwienie wszechstronnego rozwoju 126 dzieci w wieku 3-5 lat, zamieszkujących gminę Janowiec Kościelny poprzez upowszechnienie edukacji przedszkolnej. Aby cel osiągnąć projekt zakłada prowadzenie w okresie X.2011 - VIII.2015 pięciu punktów przedszkolnych działających przy szkołach: Zespole Szkół w Janowcu Kościelnym, Szkole Podstawowej w Waśniewie-Grabowie oraz świetlicy wiejskiej w Safronce. Projekt realizowany jest od 01.10.2011 r. do 31.08.2015 r. Całkowita wartość projektu: 1.875 080,39 zł. Biuro projektu wraz z dokumentacją projektu znajduje się w siedzibie Zamawiającego. Biuro projektu jest wyposażone w niezbędny sprzęt do zarządzania projektem, tj.: komputery, meble, urządzenia wielofunkcyjne i inne materiały. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji przedmiotem zamówienia. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługę w skład której wchodzą: 1) przyjęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach, 2) koordynowanie realizacji zadań, wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, 3) nadzór nad poprawnością realizacji zadań wynikającą z POKL, w tym budżetem i harmonogramem, 4) kontrola jakości zadań pod kątem założonych wskaźników, 5) koordynacja prac zespołu projektowego, 6) nadzór nad przygotowaniem dokumentacji formalnej projektu oraz nad jej archiwizacją zgodnie z wymogami POKL, 7) nadzór nad sprawami organizacyjno-merytorycznymi dotyczącymi realizacji projektu, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, umową o dofinansowanie, wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS, 8) bieżące kontakty z Instytucją Pośredniczącą w zakresie realizowanego projektu, informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, 9) prowadzenie rejestru zamówień publicznych w projekcie, 10) przygotowanie, opracowanie i realizacja postępowań w ramach projektu zgodnie z procedurami ustawy PZP oraz uregulowaniami wewnętrznymi, 11) nadzór nad prawidłową realizacją, gromadzeniem i przechowywaniem dokumentacji z przeprowadzonych postępowań, 12) współpraca z podmiotami realizującymi projekt w szczególności z pracownikami ds. obsługi księgowej i kadrowej projektu, 13) przygotowanie harmonogramu zamówień publicznych w projekcie, 14) publikacja ogłoszeń w sprawach zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie określonym w ustawie PZP, 15) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, 16) obecność podczas kontroli projektu, 17) nadzorowanie pracy punktów przedszkolnych, w tym opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć specjalistycznych, 18) sprawowanie nadzoru pedagogicznego w punktach przedszkolnych zgodnie z wytycznymi MEN, 19) prowadzenie rekrutacji uczestników projektu 20) wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowej POKL, 21) sporządzanie we współpracy z pracownikiem ds. obsługi księgowej projektu wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych, 22) kontrola wydatkowania środków, 23) kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu, 24) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 25) utworzenie i bieżąca aktualizacja witryny internetowej w ramach promocji projektu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SIWZ oraz projekcie umowy o której mowa w punkcie VI.1.6 SIWZ. 4) Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie 30 godzin w miesiącu. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Do ceny oferty należy wliczyć własny transport do miejsc realizacji projektu na terenie gminy Janowiec Kościelny. 5) Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania powierzonych mu czynności oraz stałego i osobistego kontaktu z personelem projektu w zależności od potrzeb w okresie trwania umowy. 6) Zamawiający wymaga żeby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 7) Wykonana usługa ma zapewnić prawidłowe spełnienie przez Zamawiającego wszystkich warunków narzuconych umową o dofinansowanie zawartą z Instytucją Pośredniczącą. 8) Zamówienie przewidziane jest do współfinansowania w ramach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 9) Zamawiający informuje na podstawie art. 36 ust. 5 ustawy, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie dopuszcza udziału podwykonawców. 10) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach