Zarząd Powiatu Nakielskiego ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3866628 , fax. 052 3860771
- Data zamieszczenia: 2010-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nakielskiego
ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54 54
89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3866628, fax. 052 3860771
REGON: 09236602800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnakielski.logon.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ W ZAKRESIE DORADZTWA ZAWODOWEGO W RAMACH PROJEKTU KLUCZ DO PRZYSZŁOŚCI WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH POKL PRIORYTET IX ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH; DZIAŁANIE 9.2. PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczestników zakwalifikowanych w ramach naboru do projektu Klucz do przyszłości realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługa obejmuje: 1. Zajęcia z doradztwa zawodowego, celem którego będzie - uświadomienie uczniom korzyści wyboru danej ścieżki edukacyjnej, - indywidualne i grupowe wsparcie doradcze oraz warsztaty aktywnego poszukiwania pracy, - wskazanie uczestnikom, jak zarządzać własną karierą, jak również podkreślenie, że płeć nie musi być czynnikiem determinującym przyszły zawód. 2. W ramach zadania doradcy zawodowi wprowadzać będą strategię gender-mainstreaming. 3. Każdy uczestnik ma odbyć 15 godzinny program zajęć, z czego 2 godziny przeznaczone mają być na doprecyzowanie i omówienie indywidualnej ścieżki kariery zawodowej z każdym uczestnikiem z osobna. Powyższy harmonogram zajęć obowiązywać będzie dla przedstawionych poniżej programów do zrealizowania: 1) Program doradztwa zawodowego dla 5 szkół ponadgimnazjalnych: (ZSP w Nakle, ZSŻŚ w Nakle, ZSP Samostrzel, ZSP Szubin, ZSP Lubaszcz): a) Sytuacja dotycząca zatrudnienia w województwie kujawsko - pomorskim, b) Możliwości kształcenia się, c) Zawody przyszłości, d) Warsztaty poszukiwania pracy, e) Kreowanie właściwej postawy wobec siebie, innych ludzi i świata, f) Stworzenie indywidualnego Planu Działania dla każdego uczestnika. 2) Program doradztwa zawodowego z wykorzystaniem zwalidowanej metody PIWEQUAL (rezultat G0590) w odniesieniu do Beneficjentek kształcących się w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym (30 osób). W ramach doradztwa zawodowego ma zostać przeprowadzony: a) Cykl szkoleń prowadzących do założenia własnej działalności gospodarczej. 4. Usługą objęta zostanie w sumie grupa 301 osób. Warunki realizacji zamówienia: 1. Miejsce przeprowadzenia zajęć z doradztwa zawodowego: teren szkół: - ZSP Nakło - ul. Staszica 18, 89-100 Nakło nad Notecią - ZSŻŚ w Nakle - ul. Gen.H.Dąbrowskiego 4, 89-100 Nakło nad Notecią - ZSP Samostrzel - Samostrzel 9, 89-110 Sadki - ZSP Szubin - ul. Kochanowskiego 1, 89-200 Szubin - ZSP Lubaszcz - Lubaszcz 11, 89-100 Nakło nad Notecią - MOW Samistrzel - Samostrzel 7, 89-110 Sadki 2. Dni tygodnia, w których powinny odbywać się zajęcia: poniedziałek-sobota, w systemie blokowym: minimalnie 2 godziny lekcyjne, maxymalnie 5 godzin lekcyjnych dziennie. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) organizacji doradztwa zawodowego, tzn. zapewnienia koniecznego zaplecza dydaktyczno-technicznego, np. rzutnik multimedialny, laptop, oprogramowanie, b) zapewnienia materiałów szkoleniowych odpowiadających programowi doradztwa zawodowego, c) opracowania szczegółowego programu zajęć z doradztwa zawodowego uwzględniającego założenia niniejszej specyfikacji i dostarczenie Zamawiającemu wraz ze złożoną ofertą, 4. Ustalenia harmonogramu zajęć, uwzględniającego dziennych limitów godzin zajęć tj. minimalnie 2 godziny lekcyjne, maxymalnie 5 godzin lekcyjnych dziennie. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczania pomieszczeń, w których realizowany będzie projekt oraz materiałów szkoleniowych, materiałów informacyjnych oraz innej dokumentacji zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: a) prowadzenie dziennej listy obecności uczestników (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszystkich nieobecności uczestników. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu listę obecności niezwłocznie po zakończeniu doradztwa, b) przeprowadzenie ankiet dotyczących oceny doradztwa oraz odebranie od uczestników oświadczeń dotyczących odbioru materiałów szkoleniowych, c) protokół z egzaminu, jeżeli został on przeprowadzony, d) prowadzenie dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć warsztatowych, e) prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń, 7. Zajęcia z doradztwa zawodowego powinny zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ich ukończeniu oraz wydaniem opinii doradcy zawodowego określającej zdobyte umiejętności, zaangażowanie, predyspozycje do pracy wraz ze stworzeniem indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego, oznakowanych kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego. Kopie zaświadczeń Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od ukończenia zajęć. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nakielski.lo.pl - zakładka Wydział Pozyskiwania Środków Zewnętrznych
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia komputerowego z zakresu zaawansowanej pracy z użyciem danych pochodzących z lotniczego skanowania laserowego dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój
Dodano: 2016-06-28 - Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń GIS (Systemy Informacji Geograficznej) dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi UMK w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój.
Dodano: 2016-06-24 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Profesjonalny sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa komputera i fakturowanie, Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ
Dodano: 2016-05-30 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych Operator obrabiarek skrawających oraz Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych w ramach projektu Branża narzędziowo-przetwórcza poszukuje młodych pracowników Nr sprawy TARR/SZKOLENIE/MŁODZIWPRACY/2016
Dodano: 2016-05-24 - Usługi szkoleniowe oraz związane z nimi usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia organizowanego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-05-18 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie Montażysta rusztowań, Część II - szkolenie Pracownik gastronomii, Część III - szkolenie Operator maszyn budowlanych.
Dodano: 2016-05-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli czynnych zawodowo z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w ramach XVII edycji wojewódzkich zadań edukacyjnych w 2016 r
Dodano: 2016-04-22 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:Część I - szkolenie Florystyka i bukieciarstwo, Część II - szkolenie Doradca finansowy, Część III - szkolenie Barman - kelner, Część IV - szkolenie Pracownik kancelaryjno - biurowy.
Dodano: 2016-04-15 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Profesjonalne sprzątanie
Dodano: 2015-12-11 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka
Dodano: 2015-09-18