Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminu na prawo jazdy kategorii C dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010 - 2012, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2012-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminu na prawo jazdy kategorii C dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010 - 2012, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminu na prawo jazdy kategorii C dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86 - 170 Nowe. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.), mających na celu przygotowanie uczestniczek i uczestników zajęć do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii C; 2) zajęcia muszą obejmować co najmniej 50 godzin w tym: a) co najmniej 20 godzin zajęć teoretycznych, b) co najmniej 30 godzin zajęć praktycznych dla każdej uczestniczki i uczestnika zajęć, chyba, że aktualne przepisy prawa będą stanowić inaczej; 3) liczba uczestniczek i uczestników biorących udział w zajęciach teoretycznych nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się w godzinach poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub w dni wolne od zajęć szkolnych; 5) zajęcia teoretyczne powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali lekcyjnej wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora Szkoły. Dopuszcza się prowadzenie zajęć w siedzibie Wykonawcy lub w innym miejscu pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dowozu z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć oraz odwozu z powrotem; 6) zajęcia praktyczne realizowane na utwardzonym placu manewrowym powinny odbywać się na terenie miasta Nowe. Zajęcia praktyczne w ruchu drogowym powinny odbywać się na terenie miasta, w którym przeprowadzane są egzaminy państwowe tj. Bydgoszczy lub Grudziądzu oraz na drogach dojazdowych do tego miasta. Wykonawca musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatny dowóz z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć oraz odwóz z powrotem. Dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych: na utwardzonym placu manewrowym zlokalizowanym w innej miejscowości niż miasto Nowe oraz na terenie innych miast, w których odbywają się egzaminy państwowe, pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dowozu oraz odwozu; 7) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) przeprowadzenie badań lekarskich i psychologicznych - kopie dokumentacji potwierdzającej wykonanie badań należy przekazać Zamawiającemu, b) dodatkowe ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu, c) materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki i uczestnika, 8) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszych zajęciach; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć ankiety (opracowanej przez Wykonawcę) mierzącej poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników; ankieta musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej; 5) opracowanie i uzgodnienie z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły harmonogramu zajęć teoretycznych i praktycznych; 6) niezwłoczne powiadamianie koordynatora szkolnego o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie koordynatora szkolnego o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddanie się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) wypracowanie następujących rezultatów: a) co najmniej 90 % uczestniczek i uczestników zakończy udział w zajęciach, b) u uczestniczek i uczestników zajęć nastąpi przyrost wiedzy i umiejętności w zakresie wiedzy specjalistycznej o minimum 40% w stosunku do stanu początkowego; 11) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć; 12) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 13) zapewnienie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, pomocy przy zgłaszaniu się na egzamin państwowy; 14) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, ankiet mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru wydanych zaświadczeń, itp., w terminie do 10 dni od ich zakończenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach