Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ LABORATORYJNYCH Z OCHRONY ŚRODOWISKA Z ELEMENTAMI METEOROLOGII W ZESPOLE SZKÓŁ EKONOMICZNO-CHEMICZNYCH W TRZEBINI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE.

Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. F. Focha 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 624 00 18 , fax. 32 624 00 18
  • Data zamieszczenia: 2012-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego
    ul. F. Focha 3 3
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 32 624 00 18, fax. 32 624 00 18
    REGON: 12074444300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ LABORATORYJNYCH Z OCHRONY ŚRODOWISKA Z ELEMENTAMI METEOROLOGII W ZESPOLE SZKÓŁ EKONOMICZNO-CHEMICZNYCH W TRZEBINI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć w zakresie zajęć laboratoryjnych z ochrony środowiska z elementami meteorologii oferowane uczniom ZESPOŁU SZKÓŁ EKONOMICZNO-CHEMICZNYCH w TRZEBINI w ramach realizacji projektu MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE. Ilość grup: 2 Ilość uczestników: 20 osób, w tym: -I grupa - 10 osób -II grupa - 10 osób Łączna liczba godzin zajęć: 80 godzin lekcyjnych W tym podział na: I grupa - 40 godzin lekcyjnych 1. Termin realizacji: od 10.09.2012 r. do 30.11.2012 r. -Liczba godzin zajęć: 20 godzin lekcyjnych 2. Termin realizacji: od 07.01.2013 r. do 14.06.2013 r. -Liczba godzin zajęć: 20 godzin lekcyjnych II grupa - 40 godzin lekcyjnych 1. Termin realizacji: od 10.09.2012 r. do 30.11.2012 r. -Liczba godzin zajęć: 20 godzin lekcyjnych 2. Termin realizacji: od 07.01.2013 r. do 14.06.2013 r. -Liczba godzin zajęć: 20 godzin lekcyjnych Termin realizacji: od 10.09.2012 r. do 14.06.2013 r. Program kursu: Zajęcia rozwijające i poszerzające wiedzę z zakresu ochrony wody, powietrza i gleb oraz pomiarów meteorologicznych. Zajęcia przeznaczone dla uczniów kształcących się w zawodzie technik ochrony środowiska przygotowujących się do wejścia na rynek pracy zgodnie z nauczanym zawodem. Zakres tematyczny zajęć wraz z ilością godzin: -Pomiary meteorologiczne, stacje meteorologiczne, wyposażenie ogródka meteorologicznego - 4 godz. -Zapisywanie wyników obserwacji, opracowanie zapisów z przyrządów rejestrujących - 4 godz. -Pomiary opadów atmosferycznych w szkolnym ogródku meteorologicznym - 4 godz. -Pomiary temperatury w szkolnym ogródku meteorologicznym - 4 godz. -Pomiary wilgotności powietrza w szkolnym ogródku meteorologicznym - 4 godz. -Pomiary wiatru w szkolnym ogródku meteorologicznym - 4 godz. -Pomiary ciśnienia atmosferycznego - 4 godz. -Pomiary zachmurzenia - 4 godz. -Pomiary pokrywy śnieżnej - 4 godz. -Analiza map pogody - 4 godz. RAZEM - 40 godz. Zrealizowanie zajęć zgodnie z powyższym zakresem tematycznym pozwoli uczestnikom na rozszerzenie wiedzy i umiejętności koniecznych do dalszej edukacji i podjęcia pracy w jednostkach zajmujących się ochrona środowiska i meteorologią. Miejsce realizacji zajęć: siedziba Zespołu Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini, ul. Krakowska 12. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony z Liderem szkolnym. Zamawiający zaleca, aby szkolenia planowane były w dni powszednie po lekcjach w godzinach 14.30 do 17.30 oraz w soboty w godzinach 9.00 do 12.00. Zamawiający-Szkoła bezpłatnie udostępni zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły. Obowiązki Wykonawcy: a) zabezpieczenie sali z wyposażeniem, przystosowanej do realizacji zajęć, będącego przedmiotem niniejszej umowy; b) opracowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, uzgodnionego z Liderem szkolnym, który musi być dostosowany do planu lekcji uczniów. Wszelkie zmiany w harmonogramie należy uzgadniać z Liderem szkolnym. O przesunięciach terminów odbywania zajęć lub braku możliwości przeprowadzenia szkolenia w danym dniu z przyczyn niezależnych, należy jak najszybciej telefoniczne powiadomić Lidera szkolnego oraz Koordynatora projektu, również potwierdzić zaistniały fakt stosownym e-mailem; c) korzystanie z pakietów edukacyjnych z kształtowania kompetencji zawodowych; d) zapewnienie odpowiedniego sprzętu multimedialnego i niezbędnych materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy tj., notatnik A4 - 25 kartkowe, teczki plastikowe z gumką, skrypty opracowane przez wykładowców - wszystkie materiały, które Wykonawca przekaże uczestnikom zajęć mają być oznaczone logami: Unii Europejskiej, Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu chrzanowskiego. Materiały szkoleniowe po zakończeniu zajęć przejdą na własność uczestników kursu, e) zastosowanie nowoczesnych metod pracy oraz środków dydaktycznych, f) świadczenie usługi objętej przedmiotowym zamówieniem zgodnie z założeniami projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce z najwyższą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami, g) wykonawca zapewnia wykwalifikowanych wykładowców do przeprowadzenia zajęć: -wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z przygotowaniem pedagogicznym uprawniające do nauczania zagadnień związanych z ochroną środowiska w szkole ponadgimnazjalnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. 2009 r. nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; a) informowanie o koniecznych zmianach w treści oraz w formie zajęć, b) kontrolowanie obecności beneficjentów, c) prowadzenie dokumentacji zajęć określonej przez realizatora projektu, d) po zakończeniu kursu przygotowanie i wręczenie uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu kursu, wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, f) aktywne uczestniczenie w monitoringu projektu: wypełnianie ankiet oraz zestawień, stosowanie na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo Unii Europejskiej, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu chrzanowskiego. g) oznaczenie sal, w których będą odbywać się zajęcia według wzoru przedstawionego przez Lidera szkolnego. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wykonawca po zakończeniu kursu, w terminie 7 dni wystawi Zamawiającemu fakturę/rachunek oraz dostarczy następującą dokumentację, zatwierdzoną przez przedstawiciela Wykonawcy: a) oryginał dziennika zajęć (wg wzoru określonego przez Zamawiającego), b) oryginalne listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć (wg wzoru określonego przez Zamawiającego), c) program zajęć, d) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć, e) kopie wydanych zaświadczeń/świadectw (za zgodność z oryginałem) oraz listę z własnoręcznymi podpisami uczestników, potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f) imienny wykaz osób, które ukończyły i nie ukończyły zajęć, g) dokumentacje fotograficzną z zajęć (min. 5 zdjęć), h) ankiety końcowe (wg wzoru określonego przez Zamawiającego), i) inną dokumentację niezbędną do rozliczenia zajęć, j) informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach