Przetargi.pl
Realizacja zajęć wyrównawczych i rozwijających w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zajęć wyrównawczych i rozwijających w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych oraz rozwijających z matematyki, języka angielskiego oraz języka niemieckiego. Zajęcia odbywać się będą w szkołach ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski, a które biorą udział w projekcie - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Sale lekcyjne do przeprowadzenia zajęć zostaną udostępnione nieodpłatnie. Zajęcia podzielone zostały na części (Zadania) tj. Zadanie 1: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów ZSP w Czchowie. Zadanie 2: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 3: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 4: Zajęcia rozwijające z matematyki w przedmiotach zawodowych dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 5: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 6: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II ZSP nr 1 w Brzesku. Zadania 7: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy I ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 8: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy II ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 9: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów ZS w Szczurowej. Zadanie 10: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów ZS w Szczurowej. Zadanie 11: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze. Zadanie 12: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze. Zadanie 13: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego branżowego dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze. Szczegółową specyfikację każdej z części (Zadania) zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia). Zajęcia realizowane są w ramach projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem zajęć, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką zajęć opisaną w zał. nr 1 do SIWZ, a także ze wskazaniem osób prowadzących poszczególne spotkania. Szczegółowy harmonogram realizacji zadania musi być uzgodniony z liderem szkolnym projektu właściwym dla każdego zadania (zaparafowany) i właściwym Dyrektorem Szkoły. Harmonogram powinien być dostosowany do zajęć szkolnych uczniów oraz nie kolidować z innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne. 3) Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić wśród uczniów objętych zajęciami pisemny test / sprawdzian w pierwszym dniu zajęć (tzw. Test wejścia) i ostatnim lub przedostatnim (tzw. Test wyjścia). Test / sprawdzian będzie obejmował elementy programu zajęć wyszczególnionego w załączniku nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia). Test wejścia i Test wyjścia musi być zbliżony poziomem trudności, obejmować te same zagadnienia i mieć tą samą maksymalna liczbę punktów do zdobycia. Przeprowadzony Test wejścia i Test wyjścia musi zostać sprawdzony oraz zawierać ocenę końcowa w postaci liczby zdobytych punktów i oceny w powszechnie stosowanej skali tj. niedostateczny-bardzo dobry. Zamawiający wymaga podania skali procentowej lub punktowej względem której testy zostały ocenione. 4) Każde zajęcia odbywać będą się na terenie szkoły, w salach udostępnionych nieodpłatnie dla Wykonawcy. 5) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć - w dzienniku tym Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności umieścić: imiona i nazwiska osób szkolonych, plan zajęć(tematyka i odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu zajęć (data, liczba godzin zajęć, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego zajęcia), sprawozdanie ze szkolenia (liczba osób rozpoczynających i kończących szkolenie, liczba wydanych zaświadczeń), list przekazanych posiłków, materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja zajęć określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, przedmiotów czy produktów (w tym wyżywienia) Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu o którym mowa wyżej. 6) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania zajęć korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 7) Jeżeli w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych, dydaktycznych lub produktów pomocniczych to wszystkie one muszą być nowe, nieużywane i oryginalnie zapakowane. 8) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego faksem, e-mailem lub pisemnie (najpóźniej w drugim dniu roboczym po zajęciach) o każdej nieobecności uczestnika na danym spotkaniu. 9) Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu zajęć na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 10) Każdy z uczestników zajęć posiadający min 80% obecności otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie zajęć. Uczniowie, którzy uczestniczyli w zajęciach, ale mają poniżej 80 % obecności otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Na zaświadczeniu o ukończeniu winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy zajęć (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego na etapie realizacji zamówienia, zapis właściwy dla nazwy każdego zadania tj.: zajęcia wyrównawcze z . . .(zgodnie z nazwą zadania). . . współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,, lub zajęcia rozwijające z . . .(zgodnie z nazwą zadania). . . współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,,. 11) W przypadku śmierci lub rezygnacji uczestnika Wykonawca zamiast zaświadczeń o ukończeniu / uczestnictwie w zajęciach, o których mowa punkcie 10 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika. 12) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) poinformowania w pierwszym dniu zajęć uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL. 13) Zajęcia mogą być prowadzone tylko przez osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie dołączonym do oferty. W uzasadnionym przypadku powodującym niemożliwość prowadzenia zajęć przez osobę z wykazu, Wykonawca będzie zobligowany do złożenia stosownego, pisemnego uzasadnienia z określeniem powodu niemożliwości prowadzenia zajęć przez wykazaną osobę oraz zaproponowania osoby z wykształceniem, doświadczeniem spełniającymi wymóg określony w rozdziale VI ust. 1 podpunkt 1.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z przedstawieniem Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego spełnienie przez wyznaczoną osobę opisanych w SIWZ warunków. Przed wyrażeniem zgody Zamawiający może zażądać dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych warunków. 14) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na własność każdemu uczestnikowi zajęć: a) materiały szkoleniowe / skrypty potrzebne do realizacji zajęć, b) materiały biurowe w postaci: zeszyt w formacie A4 w kratkę, min. 96 kartek twarda oprawa, ołówek automatyczny z gumką, komplet czterech długopisów z zatyczką w 4 różnych kolorach oraz teczkę w twardej oprawie o grubości grzbietu min. 2 centymetrów. 15) Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił podczas prowadzenia zajęć (na każdym spotkaniu) każdemu uczestnikowi posiłek w postaci: a) drożdżówki o masie min 85g. i napoju lub soku owocowego, niegazowanego o pojemności min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa do 4 godzin. b) obiadu w skład którego wejdzie cieple danie (nie dopuszcza się posiłków przygotowanych na zasadzie zalewania wodą produktów sproszkowanych) o min. 250 kcal oraz kompotu lub soku w ilości min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa 4 i więcej godzin. Posiłki muszą być świeże i przygotowane zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności. 16) Zamawiający przyjmuje, iż na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia godzina jest godziną lekcyjną tzn. równa się 45 minutom. 17) Zajęcia mogą być planowane tylko jako wielokrotność pełnych godzin tj. 45 min, 90 min, 135 min. i itd. 18) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy). 19) Wykonawca po zakończeniu zajęć jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń / certyfikatów, o których mowa w Rozdz. III ust. 2 pkt 10 oraz oryginałów dokumentów, o których mowa w punktach 5, 9 i 11 SIWZ. 20) zajęcia muszą zostać przeprowadzone dla każdej grupy oddzielnie i nie dopuszczalne jest łączenie grup celem prowadzenia wspólnych zajęć. 21) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach