Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, Pl. Wolności 12A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 077 4103922
- Data zamieszczenia: 2012-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
Pl. Wolności 12A 12A
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. (077) 410 36 95, fax. 077 4103922
REGON: 53142196300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dla uczniów II LO w ramach realizacji projektu pt. Dobry start-dobra przyszłość II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 530 godzin zajęć dla uczniów w ramach realizacji projektu pt.: Dobry Start - dobra przyszłość II (uczestnikami zajęć będą uczniowie II LO przy Zespole Szkół Rolniczych w Namysłowie), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013- Poddziałanie 9.2. dla niżej określonych zajęć - szczegóły zamówienia określają wymagania, będące dodatkiem nr 3 do SIWZ. Wszystkie wymienione poniżej zajęcia będą się odbywać w systemie (od poniedziałku do piątku) od 1 do 9 godziny lekcyjnej - w danym dniu będą planowane 1,2 lub max 3 godziny. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji części (zadania) zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia z koordynatorem projektu i dostarczenia szczegółowego programu zajęć najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamówienie składa się z 15 części (zadań - zajęć): I Blok: Język niemiecki: 1. ZADANIE NR 1 - zajęcia wyrównawcze i konserwatoria z języka niemieckiego dla klas II (40 h); 2. ZADANIE NR 2 - zajęcia wyrównawcze i konserwatoria z języka niemieckiego dla klas III (40 h); II Blok: Język angielski: 3. ZADANIE NR 3 - zajęcia wyrównawcze i konserwatoria z języka angielskiego dla klas II (40 h); 4. ZADANIE NR 4 - zajęcia wyrównawcze i konserwatoria z języka angielskiego dla klas III (40 h); III Blok: Matematyka: 5. ZADANIE NR 5 - zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas II (60h); 6. ZADANIE NR 6 - ćwiczenia interaktywne z wykorzystaniem narzędzi ICT dla klas II i III (80 h); IV Blok: Fizyka: 7. ZADANIE NR 7 - zajęcia z fizyki dla klas II (40 h); 8. ZADANIE NR 8 - zajęcia z fizyki dla klas III (40 h); V Blok: Chemia: 9. ZADANIE NR 9 - zajęcia z chemii dla klas II (40 h); 10. ZADANIE NR 10 - zajęcia z chemii dla klas III (40 h); VI Blok: Doradztwo zawodowe (poznanie rynku pracy i planowanie dalszej kariery): 11. ZADANIE NR 11 - zajęcia warsztatowe z doradcą zawodowym dla klas III (20h); 12. ZADANIE NR 12 - konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym dla klas III (10 h); 13. ZADANIE NR 13 - zajęcia warsztatowe z doradcą zawodowym dla klas II (20h); 14. ZADANIE NR 14 - konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym dla klas III (10 h); VII Blok: Psycholog: 15. ZADANIE NR 15 - Terapia indywidualna z psychologiem (10 h). Wspólny Słownik Zamówień 80.20.00.00-6 (Usługi szkolnictwa średniego). Zamówienie podzielone jest na części (zadania). Liczba części (zadań): 15. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamawiający, zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy, określił maksymalną liczbę części przedmiotu zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Maksymalna liczba części przedmiotu zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca wynosi: na I blok tematyczny 2 (dwie) lub na II blok tematyczny 2 (dwie) lub na III blok tematyczny 2 (dwie) lub na IV blok tematyczny 2 (dwie) lub na V blok tematyczny 2 (dwie) lub na VI blok tematyczny 4 (cztery) lub na VII blok tematyczny 1 (jedną). Co oznacza, że jeżeli wykonawca złoży ofertę na dany blok tematyczny, nie może złożyć oferty na pozostałe bloki tematyczne. Zatem Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego może złożyć ofertę tylko na jeden blok tematyczny maksymalnie: na I blok tematyczny 2 (dwie) lub na II blok tematyczny 2 (dwie) lub na III blok tematyczny 2 (dwie) lub na IV blok tematyczny 2 (dwie) lub na V blok tematyczny 2 (dwie) lub na VI blok tematyczny 4 (cztery) lub na VII blok tematyczny 1 (jedna) ofertę częściową. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę / oferty na dwa lub więcej bloków tematycznych niż dopuszczona liczbę części w obrębie danego bloku tematycznego, czyli więcej niż: na I blok tematyczny 2 (dwie) lub na II blok tematyczny 2 (dwie) lub na III blok tematyczny 2 (dwie) lub na IV blok tematyczny 2 (dwie) lub na V blok tematyczny 2 (dwie) lub na VI blok tematyczny 4 (cztery) lub na VII blok tematyczny 1 (jedną), ofertę / oferty w całości odrzuca się na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, jako nieodpowiadającą treści SIWZ. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół Rolniczych w Namysłowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów I LO w Namysłowie w ramach realizacji projektu pt. Dobry start
Dodano: 2014-08-13 - Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w II LO w Namysłowie w ramach realizacji projektu pt. Dobry start.
Dodano: 2014-03-14 - Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów I LO w Namysłowie w ramach realizacji projektu pt. Dobry start
Dodano: 2014-03-12 - Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów II LO w Namysłowie w ramach realizacji projektu pt. Dobry start.
Dodano: 2014-01-22 - Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów I LO w Namysłowie w ramach realizacji projektu pt. Dobry start.
Dodano: 2014-01-21 - Przeprowadzenie zajęć dla uczniów I LO w ramach realizacji projektu pt. Dobry start-dobra przyszłość I
Dodano: 2012-11-08 - Przeprowadzenie zajęć dla uczniów II LO w ramach realizacji projektu pt. Dobry start-dobra przyszłość II
Dodano: 2012-10-22 - Przeprowadzenie zajęć dla uczniów I LO w ramach realizacji projektu pt. Dobry start-dobra przyszłość I
Dodano: 2012-10-12