Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć dla bezrobotnych osób będących klientami Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach- Dziedzicach, uczestniczących w projekcie Pomagać aktywnie-promocja aktywnej integracji w Gminie Czechowice- Dziedzice współfinansowanym przez Unię Eur

Ośrodek Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Kolejowa 37
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2154409 , fax. 032 2154409
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach
    ul. Kolejowa 37 37
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 032 2154409, fax. 032 2154409
    REGON: 00344912000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: biuro@ops-czechowice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć dla bezrobotnych osób będących klientami Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach- Dziedzicach, uczestniczących w projekcie Pomagać aktywnie-promocja aktywnej integracji w Gminie Czechowice- Dziedzice współfinansowanym przez Unię Eur
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie zajęć mających na celu wykształcenie kompetencji i umiejętności społecznych niezbędnych w poszukiwaniu zatrudnienia.Zajęciami objęte będą 32 osoby, zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach, 62 godziny zajęć dla każdej grupy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24ust.1 i 2 Pzp. Doświadczenie zawodowe jest jednym z kryteriów oceny oferty, ocena spełnienia pozostałych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypis z rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Uzędzie Pracy na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - wymóg dotyczy firm szkoleniowych. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą bezpośrednio uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia. 4.Wykaz przeprowadzonych zajęć odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością zajęciom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonywanych przez osoby które bezpośrednio będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamowienia oraz referencje wystawione przez podmioty na rzecz których były realizowane. 5.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przez niego warunków określonych w art. 24 ust.1 i 2 oraz art.22 ust. 1 Ustawy, oraz że zapoznał się ze wszystkimi warunkami zawartymi w SIWZ. 6. Parafowany i podpisany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ops-czechowice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach