Przetargi.pl
Przeprowadzenie wsparcia w ramach: warsztatów grupowych psychologicznych i treningu umiejętności wychowawczych dla Uczestników projektu EFS Miejski Ośrodek Rozwoju Społecznego

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 960 600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 960 600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie wsparcia w ramach: warsztatów grupowych psychologicznych i treningu umiejętności wychowawczych dla Uczestników projektu EFS Miejski Ośrodek Rozwoju Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiot zamówienia obejmuje: Przeprowadzenie wsparcia w ramach: warsztatów grupowych psychologicznych i treningu umiejętności wychowawczych dla Uczestników projektu EFS Miejski Ośrodek Rozwoju Społecznego. 2 Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.1. Aktywna integracja 9.1.1. Wzmacnianie potencjału społeczno – zawodowego społeczności lokalnych – ZIT. 3 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 3.1. Część 1 - Warsztaty grupowe psychologiczne. a) Przeprowadzenie warsztatów grupowych psychologicznych w maksymalnym wymiarze 300 godzin dla czterech grup uczestników, po 75 godzin na jedną grupę. Łącznie w warsztatach weźmie udział maksymalnie 60 osób. Zamawiający planuje cztery grupy po 15 osób. Dla każdej z grup założono 15 spotkań przy czym jedno spotkanie będzie trwać 5 godzin z uwzględnieniem przerw po każdej godzinie. Pojęcie „godzina” należy rozumieć jako godzina lekcyjna (45 minut). Warsztaty będą odbywać się min. raz w tygodniu w dni powszednie w przedziale czasowym między 8:00 a 17:00. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy. Warsztaty powinny być ukierunkowane na wzmocnienie umiejętności interpersonalnych, integrację społeczną oraz wzmocnienie umiejętności z zakresu psychologicznych aspektów integracji społecznej, edukacyjnej i zawodowej. Zakres tematyczny warsztatów będzie obejmować m.in.: motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, motywowanie do podnoszenia swoich kompetencji, omówienie czynników wpływających na proces autoprezentacji, komunikację interpersonalną i jej znaczenie w życiu człowieka, rodzaje zachowań społecznych, sytuacje problemowe i konfliktowe, stres – jak sobie z nim radzić, podejmowanie decyzji. b) Przygotowanie i wydruk materiałów szkoleniowych w tym zaświadczeń dla uczestników o uczestnictwie w warsztatach. c) Catering/poczęstunek: Zestawienie minimalnego asortymentu dla każdej grupy 15 osobowej: min. 200 g. kawy rozpuszczalnej, min. 1 kg cukru, min 15 saszetek herbaty na każde spotkanie, min 3 litry wody mineralnej oraz 2 litry soków owocowych podanych w dzbankach bądź butelkach na każde spotkanie, min. 200 g mleczka na każe spotkanie lub min. 15 szt. śmietanki do kawy (15sztx10g), min. 15 szt. kubeczków i min. 15 szt. mieszadełek i 15 szt. talerzyków na każde spotkanie, drobne słone przekąski (paluszki, krakersy) min.200 g oraz słodkie przekąski typu kruche ciastka min. 200 g na każde spotkanie lub owoce min. 400 g na każde spotkanie. 3.2. Część 2 - Trening umiejętności wychowawczych. a) Przeprowadzenie warsztatów grupowych w maksymalnym wymiarze 20 godzin. Łącznie w warsztatach weźmie udział maksymalnie 15 osób – jedna grupa. Zamawiający zaplanował cztery spotkania przy czym jedno spotkanie będzie trwać 5 godzin zegarowych z uwzględnieniem jednej przerwy 15 minutowej. Warsztaty będą odbywać się min. raz w miesiącu w dni powszednie w przedziale czasowym między 8:00 a 18:00. Zakres tematyczny: Część I: Rodzicielstwo i uczucia (5 godzin) - istota rodzicielstwa i bliskości, - życie uczuciowe w rodzinie, - sposoby radzenia sobie z nieprzyjemnymi uczuciami, - wpływ doświadczenia życiowego na postawy rodzicielskie, - rozpoznawanie zasobów własnych i partnera, - wzmacnianie poczucia własnej kompetencji; Część II: Komunikacja (5 godzin) -komunikacja interpersonalna – aktywne słuchanie, bariery komunikacyjne : „jak mówić żeby dzieci nas słuchały i jak słuchać żeby dzieci do nas mówiły”, -nawiązanie efektywnej współpracy z dzieckiem, -jak wymagać bez karania; Część III: Rozwój dziecka (5 godzin) - budowanie poczucia wartości u dziecka, - rozwijanie potencjału dziecka, - wsparcie procesu usamodzielniania się dziecka; Część IV: Zagrożenia (5 godzin) - internetowe zagrożenia dzieci i młodzieży, - narkotyki i używki zagrożeniem dla dzieci i młodzieży, - cyberprzemoc. Zajęcia zawierać będą omówienia tematów oraz ćwiczenia (np. dramy), debaty, odwołania do własnych doświadczeń. Ważnym elementem będzie również wymiana doświadczeń rodzicielskich między uczestnikami oraz tzw. praca domowa, czyli praktyczne zastosowanie w domu, w relacji z dzieckiem, nabytych w trakcie zajęć umiejętności. b) Przygotowanie i wydruk materiałów szkoleniowych w tym zaświadczeń dla uczestników o uczestnictwie w warsztatach. c) Catering/poczęstunek: Zestawienie minimalnego asortymentu dla grupy 15 osobowej: min. 200 g. kawy rozpuszczalnej, min. 1 kg cukru, min 15 saszetek herbaty na każde spotkanie, min 3 litry wody mineralnej oraz 2 litry soków owocowych podanej w dzbankach bądź butelkach na każde spotkanie, min. 200 g mleczka na każe spotkanie lub min. 15 szt. śmietanki do kawy (15sztx10g), min. 15 szt. kubeczków i min. 15 szt. mieszadełek i 15 szt. talerzyków na każde spotkanie, drobne słone przekąski (paluszki, krakersy) min.200 g oraz słodkie przekąski typu kruche ciastka min. 200 g na każde spotkanie lub owoce min. 400 g na każde spotkanie. 4 Przedmioty zamówień określone w częściach nr 1 – nr 2 nie będą stanowić usług w zakresie kształcenia zawodowego i przekwalifikowania uczestników. Przedmiot zamówienia ma natomiast znamiona doradztwa w każdej z części. 5 Miejsce prowadzenia wsparcia: Zajęcia będą odbywać się: w Miejskim Domu Kultury przy ul. Głównej 19 w Sosnowcu, oraz w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Armii Krajowej 93 w Sosnowcu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 2. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 7.1. SIWZ odnośnie tego podmiotu. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w ust. 6 SIWZ oraz w pkt 7.1. SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokumenty o których mowa w pkt. 7.2. SIWZ Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Oświadczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 3.1. 3.2 i ust. 6 i 7 SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 7, inne niż oświadczenia o których mowa w pkt 13 składane są w oryginale lub kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym popisem. 11. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 12.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 12.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 13. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ . 13.1 W celu dokonania oceny oferty w ramach kryterium „Doświadczenie Trenera” do oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz doświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 14. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 14.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); 14.2. dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) i 4) SIWZ; 14.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, 15. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 3.1 SIWZ. 16. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 17. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 18. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach