Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanowie ogłasza przetarg
- Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 472-63-32
- Data zamieszczenia: 2013-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanowie
Mszanowo, ul. Podleśna 1 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-56 472-63-32
REGON: 51947713400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsmszanowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie warsztatów z zakresu rozwoju osobistego, indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji asystenta rodziny w ramach projektu: Od bierności do aktywności - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów z zakresu psychologii, doradztwa zawodowego, kreowania wizerunku i autoprezentacji oraz warsztaty komputerowe, a także indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego Od bierności do aktywności, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanowie w ramach -poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z umową Nr POKL. 07.01.01-28-015/08-00. Uczestnikami projektu będą mieszkańcy Gminy Nowe Miasto Lubawskie, 73 osoby w wieku aktywności zawodowej tj. w wieku 15-64 lat, osoby bezrobotne i nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mszanowie. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia - poszczególne zakresy tematyczne szczegółowo zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz odpowiednio dla zadań od nr 1 do 4 w załączniku nr 7, dla zadnia nr 5 w załączniku nr 8 a dla zadania nr 6 w załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części. Wykonawcy mogą złożyć oferty na wykonanie jednej lub kilku części. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia w zakresie każdej części. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentami programowymi dotyczącymi Europejskiego Funduszu Społecznego znajdującego się na stronie www.efs.gov.pl w zakładce: dokumenty. 6. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie rezultatu organizowanych zajęć, którym jest wzrost kompetencji społecznych i zawodowych Uczestników projektu systemowego. 2) Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów i po zakończeniu realizacji zamówienia przeprowadził ich ewaluację. Raport ewaluacyjny walidujący osiągnięcie zakładanych rezultatów w formie pisemnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 3) Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak szczegółowy harmonogram itp.) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numer faksu w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją usługi oraz pozostałych zobowiązań wynikających z umowy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że realizuje niniejsze zamówienie zgodnie z umową, ofertą oraz SIWZ. W tym zakresie zobowiązany będzie w szczególności przedstawić dokumentację pozwalającą na jednoznaczne stwierdzenie prawidłowości realizacji niniejszego zamówienia w zgodzie z powyższym. 7) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem odpowiednio warsztatów z zakresu rozwoju osobistego, indywidualnych konsultacji specjalistycznych czy świadczenia usług w zakresie pełnienia funkcji asystenta rodziny zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdujących się na stronie www.efs.gov.pl. 8) Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia dokumentacji związanej z realizowaną usługą. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w zgodzie ze wszelkimi normami prawnymi, w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz pozostałymi obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, jak również zgodnie z normami etycznymi oraz z powszechnie przyjętymi zasadami wykonywania usługi o tym charakterze. 10) Realizacja przedmiotu zamówienia potwierdzana będzie protokołem odbioru usługi sporządzonym przez Wykonawcę po każdym zakończonym miesiącu jego realizacji - w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego jej należytego wykonania. 7. Informacje wspólne dla części od 1 do 4 1) Warsztaty prowadzone będą w Klubie Integracji Społecznej w Mszanowie przy ul. Podleśnej 1, Zamawiający zapewni pomieszczenie, zatem Wykonawca nie będzie ponosił z tego tytułu dodatkowych kosztów. 2) Warsztaty prowadzone będą w dni robocze, w godzinach pracy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Ustalenie terminów warsztatów leży wyłączne po stronie Zamawiającego. 3) Warsztaty ujęte w harmonogramie mają być terminowo rozpoczynane i kończone. 4) Warsztaty jednorazowo będą trwały 2 lub 3 godziny. 5) Jedna godzina warsztatów musi trwać 60 minut. 6) Wykonawca w terminie 5 dni od podpisania umowy przygotuje szczegółowy program warsztatów w formie pisemnej i przedstawi go do zatwierdzenia Zamawiającemu. 8. Informacje wspólne dla części od 5 do 6 1) Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 2000 lub w innych godzinach, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 2) W przypadku zaistnienia potrzeby Zamawiającego, w szczególności w sytuacji kryzysowej lub konieczności podjęcia interwencji, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług również w soboty i w niedziele. 3) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu zamieszkania osoby - uczestnika projektu i jego otoczenia (rodziny) lub w miejscu wskazanym przez osobę i jej otoczenie (rodzinę), a także w instytucjach (w czasie załatwiania spraw tych rodzin), np. przychodnia lekarska, placówki oświatowe, opiekuńcze, służby społeczne i interwencyjne, urzędy, w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej i Wiejskiej Nowe Miasto Lub. 4) Zorganizowanie dojazdu oraz koszt dojazdu do rodziny leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dysponować środkiem transportu bez ograniczeń - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsmszanowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2014
Dodano: 2014-04-30 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-03-18 - Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość
Dodano: 2014-01-16 - Realizacja w 2014 r. kompleksowej usługi szkoleniowej dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Kompleksowy program aktywizacji społecznej i zawodowej osób i rodzin dotkniętych wykluczeniem społecznym na terenie Gminy i Miasta Susz
Dodano: 2013-11-26 - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym, grupowych i indywidualnych warsztatów z psychologiem, grupowych treningów kompetencji społecznych oraz grupowych warsztatów planowania domowego budżetu dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna w gminie Lelkowo realizowanego w 2013 r.
Dodano: 2013-09-11 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013 w zakresie obsługi komputera i poruszania się po Internecie
Dodano: 2013-08-30 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013
Dodano: 2013-08-30 - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym, grupowych i indywidualnych warsztatów z psychologiem, grupowych treningów kompetencji społecznych oraz grupowych warsztatów planowania domowego budżetu dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna w gminie Lelkowo realizowanego w 2013 r.
Dodano: 2013-08-08 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-07-11 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-07-09