Przetargi.pl
Przeprowadzenie usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich szkół gimnazjalnych w ramach projektu pn.: Wsparcie na starcie II. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części, od 1 do 6

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 90-142 Łódź, ul. Kopcińskiego 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6783378 , fax. 042 6780798
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
    ul. Kopcińskiego 29 29
    90-142 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6783378, fax. 042 6780798
    REGON: 47139038700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wckp.lodz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich szkół gimnazjalnych w ramach projektu pn.: Wsparcie na starcie II. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części, od 1 do 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów wybranych łódzkich gimnazjów. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Wsparcie na Starcie II. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Konsultacje indywidualne dotyczą zagadnień z zakresu samopoznania, kompetencji społecznych, wymogów rynku pracy, równości szans, planowania kariery edukacyjnej i zawodowej (w tym Indywidualny Plan Działania), pracy w grupie, komunikowania się. 2.2.Usługa polega na zorganizowaniu (zgodnie z wytycznymi programu Zamawiającego, o którym mowa w ust. 2.1.) i przeprowadzeniu serii indywidualnych konsultacji z uczniami w formule jedno spotkanie - jeden uczeń. 2.3.Zamawiający przewiduje przeprowadzanie ww. konsultacji dla grupy 400 uczniów w 6 szkołach, przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 2 godziny dydaktyczne w taki sposób, że - osoba prowadząca konsultację indywidualną przeprowadzi spotkanie indywidualne z uczniem podczas którego realizować będzie treść programu oraz uzgodni z uczniem termin przygotowania i dostarczenia przez niego własnego CV i listu motywacyjnego (wymiar 1h dydaktyczna) - doradca zawodowy wykonuje pracę własną z dokumentami ucznia (CV i list motywacyjny), dokonuje ich profesjonalnej oceny wraz z informacją zwrotną, opracowuje Indywidualny Plan Działania (IPD) dla każdego ucznia oraz przekazuje podsumowanie (zawierające informację zwrotną oraz IPD) w formie pisemnej. - Zgodnie z założeniami i wytycznymi Projektu, na pracę własną Wykonawcy, Zamawiający przewidział 1 roboczogodzinę i tylko taki wymiar pracy zostanie przez Zamawiającego uznany za kwalifikowany, nawet jeśli Wykonawca wykaże że przeznaczył na te czynności większy wymiar roboczogodzin. 2.4.Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgadniane przez Wykonawcę z każdym uczniem indywidualnie. Zamawiający informuje, iż zgodnie z powszechną praktyką, plany lekcji zatwierdzane są na pierwszym posiedzeniu Rady Pedagogicznej - zasadniczo tuż przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Do tego czasu Zamawiający nie przekaże Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, wiążącego planu lekcji. 2.5.Konsultacje odbywać się będą w siedzibie szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. 2.6.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji indywidualnych w dni powszednie w godzinach 7:00-18:00. Zamawiający może wyrazić zgodę, w wyjątkowych przypadkach, na zorganizowanie konsultacji w soboty. Zapisy zawarte w ust. 2.5. stosuje się odpowiednio. 2.7.Konsultacje indywidualne prowadzić mogą pedagodzy, doradcy zawodowi oraz liderzy wewnątrzszkolnego systemu orientacji i poradnictwa zawodowego spełniający wymagania określone w Dziale VI ust. 6. 2.8. W celu osiągnięcia najwyższego poziomu świadczonych usług, jak również w przypadku wystąpienia wątpliwości w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym oraz z Doradcą Zawodowym - koordynatorem nadzorującym kompleksowo sprawną realizację przedmiotu zamówienia (Doradca zawodowy zostanie wyłoniony w równolegle prowadzonym przetargu). 2.9.Zamawiający przewiduje zorganizowanie jednorazowego szkolenia, w którym uczestniczyć będą Wykonawcy (z którymi zostanie zawarta umowa) oraz Doradca Zawodowy-koordynator, podczas którego Wykonawcom zostanie przekazany Program merytoryczny w postaci publikacji dostępnej elektronicznie (WORD/PDF). O terminie szkolenia wyłonieni w przetargu Wykonawcy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem (prawdopodobnym terminem jest koniec sierpnia/początek września 2014 roku) 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Określenie podziału zamówienia na części: Część 1 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 realizowany w Gimnazjum nr 10 w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 96 godzin / 2 semestry Część 2 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 realizowany w Gimnazjum nr 18 w Łodzi 72 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry Część 3 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 realizowany w Gimnazjum nr 20 w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 96 godzin / 2 semestry Część 4 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 realizowany w Gimnazjum nr 22 w Łodzi 96 uczniów; maksymalnie 192 godzin / 2 semestry Część 5 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 realizowany w Gimnazjum nr 28 w Łodzi 108 uczniów; maksymalnie 216 godzin / 2 semestry Część 6 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 realizowany w Gimnazjum nr 47 w Łodzi 32 uczniów; maksymalnie 64 godziny / 2 semestry 3.1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niż 1 część zamówienia. 3.2.Zamawiający nie wyraża zgody by osoba wyznaczona przez Wykonawcę do realizacji którejkolwiek z części niniejszego zamówienia, została również wyznaczona do wykonywania (uczestniczenia) w równoległe prowadzonym postępowaniu zarejestrowanym pod numerem: 3/WnSII/2014) pn. Pełnienie nadzoru merytorycznego i koordynowanie usług świadczonych w ramach realizacji projektu Wsparcie na Starcie II - konsultacji indywidualnych i zajęć grupowych dla uczniów gimnazjów oraz organizacja pracy Szkolnych Ośrodków Kariery powstałych w ramach projektu w 6 łódzkich gimnazjach 4.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 4.1.W projekcie uczestniczą wybrane łódzkie publiczne gimnazja: Gimnazjum nr 10, Gimnazjum nr 18, Gimnazjum nr 20, Gimnazjum nr 22, Gimnazjum nr 28, Gimnazjum nr 47. 4.2.Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Doradca Zawodowy - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. 4.3.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją konsultacji indywidualnych zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), 4.4.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 4.5.Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. 4.6.Wykonawcy (osoby prowadzące konsultacje) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, do wypełniania dzienników doradztwa/protokołów z doradztwa. 4.7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4.8.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące konsultacje) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zapisy zawarte w ust. 4.6. stosuje się odpowiednio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach