Przetargi.pl
Przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach Projektu pn.: Nowe technologie - praktyczny wymiar chemii, fizyki i ekologii dla uczniów techników

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 90-142 Łódź, ul. Kopcińskiego 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6783378 , fax. 042 6780798
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
    ul. Kopcińskiego 29 29
    90-142 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6783378, fax. 042 6780798
    REGON: 47139038700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach Projektu pn.: Nowe technologie - praktyczny wymiar chemii, fizyki i ekologii dla uczniów techników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami ponadgimnazjalnych szkół zawodowych. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Nowe technologie - praktyczny wymiar chemii, fizyki i ekologii dla uczniów techników. 1.3.Usługa realizowana jest w ZS nr 1 w Bratoszewicach oraz w ZSP nr 3 w Łodzi. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Konsultacje indywidualne dotyczą zagadnień z zakresu planowania kariery zawodowej. 2.2.Usługa polega na zorganizowaniu (zgodnie z wytycznymi programu Zamawiającego) i przeprowadzeniu serii indywidualnych konsultacji z uczniami w formule jedno spotkanie - jeden uczeń. 2.3.Zamawiający przewiduje przeprowadzanie ww. konsultacji dla grupy 50 uczniów w 2 szkołach (30 uczniów z ZSP nr 3 w Łodzi oraz 20 uczniów z ZS nr 1 w Bratoszewicach), przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 2 godziny konsultacji (spotkania z uczniem). 2.4.Zamawiajacy wymaga takiego zorganizowania pracy, aby z każdym z uczniów odbyć dwa spotkania po 1 godzinie dydaktycznej w różnych terminach. 2.5.Podczas konsultacji (spotkania z uczniem), osoba wskazana przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy zobowiązana jest omówić zasady tworzenia profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych oraz przygotowywać uczniów do ich samodzielnego opracowywania. Każdy z uczniów opracuje pod nadzorem wzory dokumentów aplikacyjnych, a osoba prowadząca konsultacje zobowiązana będzie zweryfikować ich treść oraz przekazać uczniowi profesjonalną informację zwrotną. 2.6.Pozostałe obowiązki Wykonawcy: - opracowanie indywidualnego planu działania (IPD) dla każdego ucznia w zakresie analizy potrzeb i zainteresowań związanych z wyborem zawodu, - pomoc w zorganizowaniu praktyk dla uczestników projektu na podstawie przygotowanej analizy, - wsparcie merytorycznego Szkolnego Ośrodka Kariery z zakresu poradnictwa zawodowego 2.7.Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów danej szkoły oraz uzgadniane przez Wykonawcę z każdym uczniem indywidualnie. 2.8.Konsultacje odbywać się będą w siedzibie szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. 2.9.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji indywidualnych w dni powszednie i w godzinach 7:00-18:00. Zamawiający może wyrazić zgodę, w wyjątkowych przypadkach, na zorganizowanie konsultacji w soboty - wówczas Wykonawca zobowiązany jest uzyskać dodatkowo zgodę Dyrekcji szkoły. Zapisy zawarte w ust. 2.5. stosuje się odpowiednio. 3.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 3.1.Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Koordynator Projektu - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. 3.2.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją konsultacji indywidualnych zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), 3.3.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 3.4.Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. 3.5.Wykonawca (osoba udzielająca wsparcia w ramach doradztwa zawodowego) zobowiązany jest do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, do wypełniania dzienników doradztwa/protokołów z doradztwa. 3.6.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące konsultacje) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zapisy zawarte w ust. 3.5. stosuje się odpowiednio. 3.7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia (bez prawa regresu Wykonawcy) rzeczywistej ilości roboczogodzin o maksymalnie 6 godzin (co odpowiada rezygnacji 3 uczniów z udziału w Projekcie). 3.8.Zamówienie należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl; www.bip.wckp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach